پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۸ ب.ظ

۰

800 فلسطینی احمق در سوریه به هلاکت رسیدند.

سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۸ ب.ظ

گروه‌های سلفی در اردن اعلام کردند که تاکنون ۹۹۳۶ تن از تروریست‌های کشورهای مختلف عربی در سوریه به هلاکت رسیده‌اند که 800 نفر آنها فلسطینی بودند.

این فلسطینی های احمق رژیم صهیونیستی را رها کرده و به جنگ سوریه آمده اند که در خط مقدم جبهه مقاومت علیه اسرائیل قرار دارد. آدم های احمق در همه جای عالم وجود دارند. در خبرها بود که برخی از سلفی های ایران نیز دختران  و همسرانشان را برای جهاد نکاه برای تروریستهای سوریه فرستاده اند. چه ننگی!

به نقل از صوت المنامه، گروه‌های سلفی در اردن روز گذشته آخرین آمار تروریست‌های عرب کشته‌شده در سوریه را اعلام کردند.

این گروه‌ها طی بیانیه‌ای اعلام کردند که از ابتدای بحران در سوریه تاکنون ۹۹۳۶ تروریست از کشورهای عربی مختلف به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین تأکید شده است که بیشترین تعداد کشته شدگان مربوط به تروریست‌های تونس، لیبی و عراق بوده است به‌طوری که تاکنون ۱۹۰۲ تروریست تونسی، ۱۸۰۷ لیبیایی، ۱۴۳۲ عراقی، ۸۰۰ فلسطینی و ۲۰۲ اردنی در سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

همچنین در ادامه این گزارش به تعداد تروریست‌های سایر کشورهای عربی که در سوریه به هلاکت رسیده‌اند به‌صورت زیر اشاره شده است:
لبنان ۸۲۸، مصر ۸۲۱، عربستان ۷۱۴، یمن ۵۷۱، مغرب ۴۱۲، الجزایر ۲۷۴، کویت ۷۱، سومالی ۴۲، بحرین ۲۱، عمان ۱۹، امارات ۹، قطر ۸، سودان ۳ و موریتانی ۱٫

در پایان این گزارش به این نکته اشاره شده است که اغلب این اشخاص عضو گروه تروریستی جبهه النصره و دولت اسلامی عراق و شام (داعش) بوده‌اند.

همچنین لازم به ذکر است که گروه‌های سلفی در اردن هم‌پیمان گروه‌های تروریستی جبهه النصره و دولت اسلامی عراق و شام هستند.

۹۲/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">