پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ب.ظ

۰

مردم فکر نکنند توطئه و فتنه تمام شده است

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ب.ظ

این کشور ها در حال حاضر برای سال های آینده طرح ها و برنامه هایی دیگر در سر دارند تا با اختلاف افکنی در بین مردم بتوانند بر این کشور سلطه کنند.

 محمدحسن قدیری‌ابیانه در مراسم گرامی داشت روز ۹دی در صومعه سرا با اشاره به اقدامات غرب به ویژه آمریکا در چند سال گذشته گفت: این کشور ها در حال حاضر برای سال های آینده طرح ها و برنامه هایی دیگر در سر دارند تا با اختلاف افکنی در بین مردم بتوانند بر این کشور سلطه کنند.

قدیری ابیانه ادامه داد: سال هاست که نظام سلطه در فکر اشغال کشور عزیزمان ایران است و این کار را با طرح هایی مختلف همچون جنگ سخت، تروریسم و با فجایعی مانند ۷ تیر و ۸ شهریور امتحان کرده و اکنون به فکر جنگ نرم و اختلاف افکنی داخلی است بلایی که اکنون بر سر مردم مصر آوردند، با راه انداختن جنگ داخله کودتا کرده و دیکتاتوری بدتر از دیکتاتوری مبارک را بر سر کار آوردند.

تا به امروز که غرب این راه های سخت و نرم را امتحان کرده نظام جمهوری اسلامی سرپا مانده و این پیروزی ما چه در جنگ ۸ساله و چه در میادین دیگر دو علت اصلی دارد، یکی رهبرریت اسلامی و دیگری حمایت و هوشیاری مردم.

اگر هوشیاری و حمایت مردم نبود، به جای ولی فقیه امام معصوم هم میآمد نمی توانست این حکومت را سرپا نگاه دارد، ولی فقیه داشتن، خود به تنهایی کفایت نمیکند. اگر میکرد در دوران امام علی (ع) و یا دیگر امامان به نتیجه میرسید.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار کرد:  دشمن در حال حاضر مشغول اجرای نقشه نفاق در بین مردم ایران است.

این برنامه طولانی مدت که در دست اجراست اول ایمان را نشانه گرفته؛ زیرا انسان بی ایمان از جان گذشگی ندارد هدفی ندارد، نظام سلطه گری شعاری دارد که می گوید: اختلاف ایجاد کن و حکومت داشته باش این استراتژی تا کنون با شکست مواجه شده ، اما باید بدانیم که این کار را چگونه انجام میدهند.

قدیری  ابیانه در ادامه گفت: دشمن ابتدا به دنبال اشخاصی میگردد که در نظام منشأ خدمت بوده اند یکی از آن افراد که مورد طمع دشمن قرار گرفت موسوی بود.

موسوی در دوران نخست وزیری چند روزی را غیب شدند مثل دوران ۱۱ روزه احمدی نژاد، وقتی که برگشتند امام خمینی (ره)  گفتند: اگر خدمات که برای انقلاب کرده ایی نبود تو را محاکمه میکردم.

این قسمت از دوران نخست وزیری موسوی و قسمت هایی دیگر نشان از انحراف در موسوی را نشان میدهد.

دشمن این چیز ها را دیده بود که دست روی چنین شخصی گذاشت.

قدیری ابیانه با بیان اینکه موسوی در تبلیغات خود، خود را ولایت‌مدار نشان داد و حتی در مناظره‌ها به احمدی‌نژاد متذکر شد که چرا به قانون تمکین نمی‌کند ولی در اواخر خود موسوی دچار بی‌قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم دچار توهم نشده بود بلکه آراء مردم را قبول نداشت تاکید کرد: موسوی در اصل مخالف نتیجه انتخابات بود و این از برنامه‌های دشمن بود.

کارشناس عالی سیاست خارجی با اشاره به اینکه آنچه در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد این بود که یک اقلیت سعی داشتند نظر خود را بر روی اکثریت تحمیل کنند بیان کرد: این اقلیت واقف بودند که ۱۱ میلیون قابل تقلب کردن نیست.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد:‌ کسانی که این تقلب را اعلام کردند با برنامه‌ریزی و هماهنگی دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه اقلیت مدعی تقلب خبر داشتند که تقلب نشده و با این کار خودشان را به بیگانه فروختند، اظهار کرد: روزی دلیل این کار مشخص خواهد شد.

کارشناس عالی سیاست خارجی تصریح کرد: فتنه‌گران هیچ حرمتی برای عاشورا قائل نشده و اهداف دشمن را در کشور به اجرا درآوردند.

اگر نبود آن فائزه و مهدی خیلی ها جرات نمیکردند در خیابان ها بیایند،،،،،، این جور مسائل  را که باید جواب بدهد ،،،،،، مردم را بر چه اساسی به خیابان ها دعوت کردند.

 قدیری ابیانه ادامه داد: “آقای عسکر اولادی در جمعی گفته بود من موسوی و کروبی را سران فتنه نمیدانم بلکه آمریکا و اسرائیل را سران فتنه میدانم اینها از عوامل فتنه بودند” ایشان راست میگوید اگر موسوی مطمئن نبود که بیگانگان او را حمایت میکنند هیچ وقت نمیامد.

 

سنگین شدن تحریمات

قدیری ابیانه در ادامه ضمن اشاره به سنگین شدن تحریمات  گفت : بنده شدت تحریم ها را بر خلاف اصلاح طلبان حرف های احمدی نژاد((آن قدر قطع نامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود))  نمی دانم، آن که قطع نامه مهم است درست ولی یک مسئول نباید بگوید این موضوع خط قرمز ماست زیرا دشمن دنبال خط قرمز میگردد پس حرف احمدی نژاد عامل تحریم ها نبود.

قدیری ابیانه گفت: این جمله آقای روحانی مبنی بر اینکه ” چرخ های سانترفیوژ بچرخد به شرطی که چرخ کارخانه های ما هم بچرخد” که ایشان در دوران نامزدی انتخابات در تلوزیون اعلام کردند را که من شنیدم گفتم اگر آقای روحانی رئیس جمهور شود تحریم ها بیشتر میشود .

این حرف آقای روحانی مانند این میباشد که من بگویم بنده به مافیا باج نمیدهم مگر اینکه بچه مرا بدزدند اگر چنین حرفی بزنم مطمئن باشید مافیا به دنبال بچه من میرود.

شما اگر اعتقادتان هم این بود که “چرخ های سانترفیوژ بچرخد به شرطی که چرخ کارخانه های ما هم بچرخد” نباید این را به زبان بیاورید.

 قدیری ابیانه در ادامه گفت یکی دیگر از عوامل سنگین شدن تحریمات فتنه بود، فتنه باعث شدت تحریم ها شد  زیرا دشمن امید وار شد که میتواند به ایران ضربه بزند، دشمن امید وار شد که در ایران هوادار دارد ، این بود که تحریم ها را شدید کرد.

 قدیری ابیانه با اشاره به حصر سران فتنه موسوی و کروبی گفت :  به نظر من نباید حصر این فتنه گران تا به این زمان به طول می انجامید و باید محاکمه و به خاطر خیانت به کشور و کودتا علیه آراء عمومی اعدام میشدند.

کاری که این ها کردند بد تر از کودتای نوژه بود اینها دانسته این کار را کردند.

اگر بخواهند به جرم ها رسیدگی کنند، جرم بعضی ها خیلی سنگین است، به عنوان مثال خانم آقای هاشمی موقع رأی دادن گفت اگر موسوی رأی نیاورد مردم بریزید در خیابان، آیا این  حرف بدون حساب از دهان این شخص بیرون آمد؟ یا در خانه شنیده و اینگونه بازگو کرده ،،،اینها قابل رسیدگی است.

 

مردم فکر نکنند که توطئه و فتنه تمام شده.

کارشناس عالی سیاست خارجی تصریح کرد: دولت کنونی شعار اعتدال داد ولی افراطی ترین افراد را برای بعضی از وزارت خانه ها پیشنهاد کرد. آقای توفیقی در آن زمان در دانشگاه تحصن کرده بود در مورد انتخابات  میگفت : مردم، رأی شما را دزدیدند! رهبر یک چیز میگوید ایشان یک چیز دیگر؛ دارد تشویق به شورش میکند در اوج بحران دعوت به شورش میکند.

بعد چنین کسی را برای وزارت علوم پیشنهاد دهند، چه نقشه ایی برای وزارت علوم دارند، سکوت در مقابل فتنه جایز نیست، بیایند روز عاشورا برقصند نظام را به لب پرتگاه ببرند چادر از سر زن مسلمان بردارند بعد یه عده ایی ساکت باشند.

بعد کسانی که در این فتنه شرکت داشتند را به عنوان وزیر معرفی میکنید، مردم بدانید این اشخاص برنامه دارند فکر کردید به خاطر چی اینها به وزارت علوم، وزارت آموزش پرورش، وزارت جوانان و ورزش رفتند این ها جا هایی است که با اجتماع ارتباط دارد از این طریق میتوان رای جمع کنی کرد .

اتفاقا باید در این وزارت ها کسانی را قرار داد که اگر فتنه ایی شد این ها کنترل کنند نه این که آتش بیار معرکه باشند.

 این ها از این طریق میخواهن مجلس بعد را فتح کنند شما مردم باید مواظب باشید نباید اجازه داد که هیچکس دست از پا خطا کند. از الان باید کوشید که مجلس آینده مجلس ششمی دوباره نباشد.

منبع : واران نیوز

۹۲/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">