پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ

۱

در سخنرانی گفتم: موسوی در دوران نخست وزیری چند روزی را غیب شدند مثل دوران ۱۱ روزه احمدی نژاد، وقتی که برگشتند امام خمینی (ره) گفتند: اگر خدمات که برای انقلاب کرده نبود تباید به خاطر ایستادن رودرروی انقلاب مجازات می شدی.

جرم موسوی در فتنه 88 کمتر از کودتا گران نبود زیرا .... و به نظرمن حکم او اعدام است.

خبرنگار نوشت: موسوی در دوران نخست وزیری چند روزی را غیب شدند مثل دوران ۱۱ روزه احمدی نژاد، وقتی که برگشتند امام خمینی (ره) به گفت: اگر خدمات که برای انقلاب کرده ای نبود تو را اعدام میکردم.

مطلب زیر را یکی از خوانندگان خبر به اشتباه تحریف شده در بخش نظرات درج کرده است:

آقای ابیانه ! سیاستمدار ! آنچه که شما در سخنرانی خود به امام عزیز ما نسبت داده اید گمان میکنم خلاف واقع باشد . چرا که هیچ وقت امام عزیز مان با آن صبر و تعاملی که در همه حوزه های سیاسی اجتماعی و غیرو داشتند ،حتی کسانی که با اهداف او دشمنی داشتند ،اینگونه خطاب نمیکرد که « اگر نبود ……… شما را اعدام میکردم ». چرا هر چیزی را به این راحتی به امام عزیز مان نسبت می دهید . سیاست مدار عزیز ! مگر وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام را مطالعه نکرده اید که در پاره ای از آن فرمودند « لهذا عرض میکنم آنچه به من نسبت داده شده یا میشود مورد تصدیق نیست . مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد ، با تصدیق کارشناسان ؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم » . ما نیز با تمام وجود با فتنه و فتنه گر مخالفیم و بنا به سیره پیامبر اسلام (ص) مومنین باید از شر فتنه ها به قرآن پناه ببرند . که این پسندیده ترین راه است . حالا خودتان گفتار خود را به قضاوت بگذارید .

پاسخ بنده به این نظر:

حق با شما است. امام چنین نفرموده و بنده نیز چنین نقل نکردم. بلکه این اشتباه خبرنگار بوده است در نقل مطلب.

و اما بعد:

حال سوال این است که چرا باید آبروی امثال بنده به خاطر بی دقتی و ناشی گری خبرنگاران برود؟؟؟!!!

خبرنگاران می گویند کار خبرنگاری جزو کارهای سخت است. بله ولی مصاحبه با خبرنگاران را نیز باید جزو کارهای سخت و گاهی زیان آور محسوب نمود.

باور کنید که گاه از آنچه به اشتباه از قول بنده نقل می شود خجالت می کشم.

انتظار از خبرنگار این بود که حتی اگر اشتباه متوجه شده چون دارد نسبتی به حضرت امام (ره) داده می شود دقت بیشتری نماید.

۹۲/۱۰/۰۹

نظرات  (۱)

۲۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۹ پایگاه خبری تحلیلی "درسیاهکل"
سلام
جوابیه شما در پایگاه خبری تحلیلی "درسیاهکل" منتشر شد
لازم به ذکر است که خبر ذکر شده نقل قول از سایت "واران نیوز" بوده است و شخصی با نام مستعار "یه رهگذر از سایت" در سایت درسیاهکل نظر (کامنت) گذاشته بود.
با تشکر
لینک جوابیه در سایت درسیاهکل
پاسخ:
با سلام و تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">