پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ق.ظ

۱

خبرگزاری ایرنا انقلاب اسلامی ایران با حضور آگاهانه مردمی بیمه شده است

ساری- ایرنا- مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، نقش مردمی و حضور همه جانبه و آگاهانه آنان را عامل اصلی بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های استکبار و جیره خواران داخلی آنان دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل ، محمد حسن قدیری ابیانه ˈ عصر دوشنبه در مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی که در مسجد امام رضا(ع) شهرستان آمل گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و با این پشتوانه توانست بر توطئه های گوناگون قدرت های خارجی و عوامل داخلی آنان مقابله کند و آنها را خنثی سازد .

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای از عناصر به جای مانده از انتخابات سال 88 که به صورت علنی از قدرت های سلطه گر دنیا حمایت می شدند، قصد داشتند تمام دستاوردهای انقلاب را بر باد دهند.

قدیری ابیانه ادامه داد: هدف نهایی و اصلی آنها قرار دادن مردم در مقابل نظام و رهبری بود و حرکت های وقیحانه خود را تا هتک حرمت به مقدسات دین، مردم و روز عاشورا نیز پیش بردند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: حرکت بی سابقه و سکوت سران فتنه که توسط عده ای نااهل و جیره خوار غربی ها در داخل شدت یافته بود، تا جایی پیش رفت که تحمل مردم بپایان رسید و خون آنان را در 9 دی ماه سال 88 به جوش آوردند.

وی اضافه کرد: مردم آگاه وبا بصیرت ایران اسلامی در روز 9 دی یک بار دیگر برای انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و آرمانهای امام راحل بود به صحنه آمدند و توطئه های شوم دیگری را دفن کردند.

قدیری ابیانه گفت: ملت ایران با حرکت حماسه 9 دی ماه خود نشان داد که هرجا مصالح نظام و انقلاب در میان باشد، اگاهانه در صحنه پشتبانی از انقلاب و دستاوردهای آن حاضر و آماده می شوند و جان فشانی می کنند.

وی تاکید کرد : اکنون نیز ملت آگاه وهوشیار ایران نباید غافل باشند و بدانند که توطئه های دشمنان تمام نشده، بلکه دشمنی های آنان ادامه دارد و آحاد ملت باید بابصیرت و تابع فرامین رهبری و حافظ ارزشهای انقلاب ونظام باشند.

۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۱)

۱۵ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۷ مهدی از مشهد
جناب اقای دکتر قدیری
سلام علیکم
راجع به قتلهای زنجیره ایی در دوران اصلاحات و سازندگی  سوال دارم.
ایا تابه حال جایی  در این باره صحبت کردید .؟
میتوانید در باره دلایل و عاملان ان حوادث مختصر توضیح دهید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">