پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ق.ظ

۰

خبرگزاری مهر مردم همواره بساط فتنه را جمع کرده اند

آمل - خبرگزاری مهر: سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: مردم ما همیشه به موقع به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کرده اند و هر زمان مردم وارد شدند پیروز بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسچد امام رضا آمل گفت: جمهوری یعنی انتخاب مردم، یعنی از کسانی که در انتخاباتی نامزد شدند کسی که رای اول باشد رئیس جمهور است، پس چرا سران فتنه شعار تقلب دادند.

قدیری ابیانه گفت: خاتمی، موسوی و کروبی خودشان جزو کسانی بوده اند که انتخابات برگزار کرده اند و خوب می دانند که نمی توان تقلب کرد.

وی افزود: آنها صداقت نداشتند وگرنه شعار تقلب نمی دادند تا مردم را روبروی هم قرار دهند و اگر جمهوریت را قبول داشتند رای مردم را می پذیرفتند.
وی در ادامه اظهار داشت: اگر انتخابات تقلب بوده، چرا شکایت نکرده اند و چرا صندوق های متخلف را معرفی نکردند و فقط شعار می دادند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: سه هفته قبل از انتخابات 88 یکی از مراکز نظرسنجی که وابسته به کانال cnn آمریکا بوده اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ایران رای محمود احمدی نژاد 2 برابر رای میرحسین موسوی است.

وی ابراز داشت: نیروهای خارجی و منافق همیشه کسانی را برای طعمه انتخاب می کنند که از نزدیکان دولت هستند و این کار را هنر خود می نامند.

قدیری ابیانه از بنی صدر گفت و افزود : بنی صدر برای اینکه بتواند در قدرت بماند زیر تمامی تعهداد خود زد و با منافقین هم مسیر شد.

وی افزود : ناظران میرحسین بیشتر از ناظران سایر نامزدها بوده و بر سر صندوق ها نظارت داشتند ولی به دلیل اینکه با جریان فتنه همسو شده بودند شعار تقلب می دادند و به دلیل اینکه قصد کودتا و روبرو کردن مردم را با یکدیگر داشته اند باید محاکمه شوند.
وی در پایان اظهار داشت: آقای عسکر اولادی همیشه اعتقاد داشتند که موسوی و کروبی عاملان اصلی نیستند بلکه سازمان های جاسوسی آمریکا،اسرائیل و انگلستان سران فتنه هستند.

۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">