پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ق.ظ

۰

محمقد-ر--اب-انه52دحسن قدیری‌ابیانه در جمع مردم  شهرستان صومعه سرا، با اشاره به اینکه علت اصلی مقاومت مردم ایران اسلامی رهبری مقتدر و هوشیاری مردم است، اظهار کرد: عدم هوشیاری مردم در عصر ائمه معصومین(ع) سبب شهادت امامان معصوم(ع) شد. وی با بیان اینکه ایمان و هوشیاری مردم توانست ایران علی‌رغم همکاری کشورهای مختلف با عراق در […]۱۳۹۲

محمدحسن قدیری‌ابیانه در جمع مردم  شهرستان صومعه سرا، با اشاره به اینکه علت اصلی مقاومت مردم ایران اسلامی رهبری مقتدر و هوشیاری مردم است، اظهار کرد: عدم هوشیاری مردم در عصر ائمه معصومین(ع) سبب شهادت امامان معصوم(ع) شد.

وی با بیان اینکه ایمان و هوشیاری مردم توانست ایران علی‌رغم همکاری کشورهای مختلف با عراق در برابر صدام ایستادگی کند، افزود: پیروی از ولایت و اتحاد عمومی رمز پیروزی ایران در مقابل تجاوز صدام بود

کارشناس عالی سیاست خارجی با اشاره به اینکه با پیروی از ولایت و اتحاد می‌توان حتی با سلاح‌های اندک هم به پیروزی رسید، تصریح کرد: دشمن با درک این موضوع به دنبال ایجاد تفرقه در مردم مسلمان است.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه دشمن با طرح‌های نفاق و تفرقه برای از بین بردم ایمان مردم برنامه دارد، تاکید کرد: دشمن به دنبال از بین بردن نیروی مقاومت و ایجاد اختلاف بین مردم است.

اختلاف بیانداز و حکومت کن، استراتژی دشمن است

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، “اختلاف بیانداز و حکومت کن” را به عنوان استراتژی دشمن دانست و گفت: این استراتژی با هوشیاری مردم همواره خنثی شده است.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه به دنبال افراد خدمتگذار و امین در نظام می‌رود، خاطرنشان کرد: ایجاد انحراف در مسئولان برگ برنده دشمن برای تفرقه بین گروه‌های مردمی است.

قدیری‌ابیانه به زندگی طلحه و زبیر اشاره کرد و گفت: موسوی، نخست وزیر زمان امام(ره) بود ولی دشمن با نفوذ در وی سبب شد جهت تضعیف ولایت فقیه توطئه کرده و در صدد ایجاد شکاف بین مردم باشد.

وی به اسناد لانه جاسوسی در مورد ملاقات‌های بنی صدر با بیگانگان اشاره و اظهار کرد: بیگانگان متوجه شدند که بنی صدر فردی سست عنصر و نسبت به مال دنیا علاقمند است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: میل به قدرت بنی صدر را به جایی کشاند که با منافقان و تروریست‌های یکی شد و حتی دختر خود را به ازدواج مسعود رجوی درآورد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه موسوی نیز ۸ سال در خدمت نظام اسلامی بود و بعد از آن در گوشه‌ای ظاهرا آقا منشانه نشسته و نقاشی می‌کرد سفارش‌های زیادی با هزینه‌های زیاد برای کارها به او می‌دادند، بیان کرد: دشمن به سراغ موسوی آمد و آمریکا و انگلیس از او حمایت کردند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا به تفاوت رای ۱۱ میلیونی احمدی‌نژاد نسبت به موسوی اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجی‌های شبکه CNN، تا سه هفته پیش از انتخابات آرای احمدی‌نژاد دو برابر موسوی بود.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه بنده به آقای روحانی رای ندادم ولی ایشان را رئیس جمهور مشروع کشور می‌دانم چون اکثریت آرا را کسب کردند، تصریح کرد: امثال موسوی و خاتمی که خود نیز مسئولیت‌های ارشد در نظام داشتند، این اصل را نپذیرفتند و به دروغ ادعای تقلب کردند.

خاتمی مدعی جامعه مدنی به ۶۳ درصد رای مردم تمکین نکرد

وی افزود: خاتمی ۸ سال رئیس جمهور بود و به مسائل اجرایی واقف و در مباحث جامعه مدنی، مردم سالاری وغیره اظهار نظر می‌کرد ولی به ۶۳ درصد رای مردم تمکین نکرد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه خاتمی و موسوی به جای به‌کار بردن قبول نداشتن رای اکثریت مردم، واژه تقلب را به کار بردند، تاکید کرد: آن‌ها می‌دانستند که در ۱۱ میلیون اختلاف نمی تواند نتیجه تقلب باشد ولی با این حال جوانان را به خیابان‌ها فرا خوندند.

قدیری‌ابیانه اظهار کرد: کسی که می‌داند تقلب نشده و ادعای تقلب کند، بر علیه آرای عمومی و حق حاکمیت مردم کودتا کرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر فائزه و مهدی نبودند، عده‌ای جرأت نمی‌کردند به میدان ایادی ضد انقلاب بیایند، تصریح کرد: فتنه‌گران می‌دانستند که تقلب نشده و به همین خاطر نیز شکایت نکردند.

کارشناس عالی سیاست خارجی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران مورد برنامه‌ریزی، هدایت و حمایت دشمنان قرار گرفتند، بیان کرد: افرادی مثل تاج‌زاده، موسوی لاری و خاتمی می‌دانستند تقلب نشده ولی با دشمن همکاری کردند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: موسوی وقتی مطمئن شد که آمریکا و انگلیس وی را انتخاب کرده‌اند، نامزد انتخابات شد.

حکم موسوی و کروبی را اعدام است

قدیری‌ابیانه یکی از شعارهای روحانی را برداشتن تحریم‌ها دانست و گفت: برداشت دشمن این شد که فشار اقتصادی بر مردم در رئیس جمهور شدن روحانی موثر بود.

وی خاطرنشان کرد: موسوی اگر مانند اصولگرایان که پس از انتخابات به روحانی تبریک گفتند، به رای مردم تمکین می‌کرد و به احمدی‌نژاد تبریک می‌گفت، پدر صورت نامزدی در انتخابات ۹۲، شاید رای می‌آورد و رئیس جمهور می‌شد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا حکم موسوی و کروبی را اعدام دانست و گفت: فتنه‌گران اگر موفق به رو در رو قرار دادن ملت و حاکمیت می‌شدند از کودتای نوژه بدتر می‌شد.

 

۹۲/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">