پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ

۱

http://sobheqazvin.ir/wp-content/uploads/2014/01/101.jpgبه همت بسیج هنرمندان استان قزوین“شاهدان شیدایی” نخستین یادواره ی شهدای هنرمند استان قزوین ۱۸ دی ماه برگزار شد.

صبح قزوین : نخستین یادواره ی شهدای هنرمند استان قزوین با حضور چهره های برجسته ای همچون قدیری ابیانه، سید جواد هاشمی و غلام کویتی پور برگزار شد.

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا آخرین سخنران ” شاهدان شیدایی” بود، کسی که برگزاری این چنین یادواره هایی را در سطح جهان از دو حیث لازم الاجرا اعلام کرد: نخست اینکه دنیا بداند که با چه ملتی مواجه است و دوم برای الگو گیری سایر ملت ها که می توانند به پیروزی نهایی اسلام و شکست ظالمین منجر شود.

وی با ذکر خاطرات خود از دوره ی حضورش در سفارتخانه ایران در مکزیک به نمونه هایی از مسابقات هنری اشاره نمود که تاثیر بسزایی در تبین دین اسلام و مسلمان شدن گروهی از آنان داشته است. برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان با محور آیاتی از قرآن و احادیث از این دست بود.

http://sobheqazvin.ir/wp-content/uploads/2014/01/151.jpgاین دیپلمات اسبق، با شگفتی از وجهه هنری شخصیت شهید بابایی و تعزیه خوان بودن وی، گرویدن شهید ادواردو آنیلی را به تشیع تحت تاثیر از همین شهدا و جوان های حزب اللهی اعلام نمود، شهیدی که وی شیعه شدن او را به واسطه ی خود یاد کرد.

قدیری ابیانه ضمن اشاره به توجه رهبری در سال های اخیر به شعارهای اقتصادی خواستار ورود هنرمندان به این عرصه شد و مقولاتی چون ترویج فرهنگ کار به عنوان بزرگترین تفریح و نیز صرفه جویی را از این دست عنوان نمود، مسائلی که به زعم وی سینما و تلویزیون نه تنها به آن نپرداخته اند، بلکه در مواردی ضد آن ها را نیز اشاعه داده اند.

http://sobheqazvin.ir/wp-content/uploads/2014/01/101.jpg

http://sobheqazvin.ir/wp-content/uploads/2014/01/171.jpg

۹۲/۱۰/۱۹

نظرات  (۱)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۸ مالامیری چالوس

باسلام

بنده بعنوان کسی که از دوستداران خدمت رسانی دکتر احمدی نژاد هستم اقدامات شما برعلیه ایشان را تندروی میدانم وامیدوارم در مقابل اینهمه ذلت وخواری که دولت آقای روحانی در قضیه هسته ای وسبد کالایی و... نیز فریاد بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">