پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶ ق.ظ

۰

متوسط مصرف روزانه بنزین در کشور 68 میلیون لیتر، 22 میلیون لیتر نفت سفید و نفت‌گاز نیز در حال حاضر اوج مصرف این فرآورده است به خصوص بخش نیروگاه‌ها  115 میلیون لیتر است.

مصطفی کشکولی در حاشیه دیدار خود با مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر برای ذخیره‌سازی بنزین برای ایام نوروز و تابستان سال آینده برنامه‌ریزی صورت گرفته و ذخیره‌سازی لازم در حال انجام شدن است همچنین این میزان مصرف نشان دهنده رشد 7,6 درصدی مصرف بنزین در کشور است.

وی همچنین به وضعیت نفت سفید در کشور اشاره کرد و افزود: برای توزیع و ارائه نفت سفید در کشور مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در تامین و توزیع نفت کوره نیز در کشور مشکلی وجود ندارد، افزود: در سال‌جاری به دلیل افزایش مصارف گاز در کشور مصرف سوخت نیروگاه‌ها در کشور بالا رفته بود که با کمبود سوخت مواجه بودیم و این کمبود از طریق سوخت مایع جبران شده است.

این مسئول ادامه داد: امسال 21 میلیارد لیتر در نیروگاه‌ها مصرف شده که چهار میلیارد نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است. ذخایر نیروگاه در حاضر مشابه سال گذشته است در حالیکه مصارف بالا بوده است و این میزان 2,5 میلیارد لیتر بیش‌تر از سال گذشته بوده است.

کشکولی بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی را اولویت مهم دانست و تاکید کرد: در سه سال گذشته افزایش تولید نداشتیم اما فازهای جدید وارد شبکه شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه روزانه 285 میلیون لیتر سوخت در کشور توزیع می‌شود، افزود: توزیع این حجم از سوخت برای مردم کار دشواری است و تلاش می‌شود در توزیع انرژی در کشور مشکلی وجود نداشته باشد.

منبع

۹۲/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">