پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ق.ظ

۱

 

به گزارش پورتال خبری کاشان حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی در جمع مدیران شهرستان کاشان اظهارداشت : ملت ایران در انتخابات 12 ا اسفند سال گذشته با حضور همگانی خود در پای صندوق های رای به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و رسالت و شایستگی خود را به منظه ظهوررسانند .

وی ادامه داد : در این روز ، حتی سالخوردگانی که توانایی حرکت نداشتند با ویلچر در حوزه های انتخاباتی حاضر شدند تا به رسالت خود عمل نمایند اما برخی از خواص که با شعاراسلام مداری ، ولایت مداری و بعنوان تکلیف شرعی آمدند در عمل با تهمت و افترا و غیبت و اهانت و تضعیف ، اخلاق انتخاباتی را زیرسئوال بردند .

امام جمعه کاشان ، بااشاره به اینکه تا کی باید شاهد چنین مسائلی در انتخابات باشیم گفت :  مگر از منصب وکالت چه می خواهیم که برای رسیدن به آن متوسل به تهمت و افترا ، و زیرپا گذاشتن اخلاق اسلامی می شویم .

خطیب جمعه کاشان گفت : اگر ما پست و مقام را برای تکلیف الهی می پذیریم  و به استقبالش می رویم ، پس این کارها چیست که برخی از نامزدها و یا هواداران آنان برعلیه نامزدهای دیگر شب نامه پخش کردند و اتهاماتی زدند .

وی با اشاره به این رهنمود مقام معظم رهبری که لازمه اثبات خود ، تخریب دیگران نیست گفت : تخریب دیگران برای رسیدن به پست و مقام  اخلاق اسلامی نیست ، سرطان های اخلاقی است که باید علاج شود .

وی  افزود : تا کنون 8 دوره از انتخابات مجلس برگزارشده است و بعد از 28 سال افراد زیادی آمدند و رفتند و این دوره 4 ساله هم تمام می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه ، تازمانی که تنازعی بین سمت ها نیست همه خوبیم و شعارهای ناب ولایت هم می دهیم گفت: به نظر می رسد شورای نگهبان باید تدبیرکند و اگر کارها بر همین منوال باشد دیگر چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند .

آیت الله نمازی یکبار دیگر با تاکید بر اینکه در کنار تخریب های اخلاقی نباید انتخابات برگزارشود و پرونده انتخابات بسته شود  گفت : پیش از انتخابات نیز خواستار دومرحله ای شدن تعیین صلاحیت ها شدم تا اگر در حین تبلیغات و یا بعد از تبلیغات  معلوم شود نامزدی و یا هواداری فعالیت آنان خلاف شرع تشخیص داده شد، عدم صلاحیت آنان اعلام شود .

به گفته وی ، این گونه موارد در انتخابات را باید بررسی و ارزیابی کرد که چه کسی در تبلبغات انتخاباتی به وظیفه اسلامی خودش عمل کرد و چه کسی برخلاف آن عمل کرد.

 امام جمعه کاشان ادامه داد : افرادی که برای رسیدن به صندلی مجلس دست به هرکار خلاف شرعی می زنند به درد مجلس نمی خورند و اینگونه افراد نباید وارد مجلس شوند.

آیت الله نمازی خواستار علاج بداخلاقی های انتخاباتی شد گفت : من واقعا" غصه می خورم که چه موقع ما باید به آن نقطه مطلوب اخلاق اسلامی برسیم ،   33 سال  است در کشور همه جمعه در خطبه های نماز جمعه مردم و مسئولان  را به تقوای الهی دعوت می خوانند ،  این  است نتیجه 30 سال  دعوت به تقوا ، چکار کردیم ،  ما انقلاب کردیم برای اینها ، چه بودیم و چه شدیم .

ملاحظات قدیری ابیانه: متاسفانه در دوران انتخابات بنده شده بودم سیبل حملات و تخریب ها و جعلیات از سوی نامزدهاییکه در کاشان که از رای آوردن بنده وحشت کرده بودند. البته با همه تبلیغاتی که علیه بنده کردند باز بنده در شهرستان کاشان رای اول شدم و از همه آنهایی که چند صد میلیون تومان هزینه تبلیغاتشان شده بود بیشتر رای آوردم هر چند به دلیل رای قومی در آران و بیدگل نماینده این شهر رای بیشتری آورد و وارد مجلس شد.

بیشترین تخریب ها و شایعه پراکنی علیه اینجانب را در مرحله اول ستاد آقای گرانمایه پور و سپس ستاد آقای فدایی داشتند. برخی دیگر نیز گهگاه هر چند در سطحی کمتر باز شایعه پراکنی می کردند.

۹۱/۰۱/۱۷

نظرات  (۱)

 جناب آقای دکتر،ما هیچ گاه ظلم روا داشته شده در حق شما را از یاد نمی بریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">