پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۴۴ ب.ظ

۳

یکی از راهکارهای کمک به بیداری اسلامی در کشور عربستان سعودی اطلاع رسانی به مردم عربستان در مورد اخباری مثل خبر ذیل است. که دیپلماسی عمومی باری بیداری اسلامی محسوب می گردد.

ولخرجی‌های عجیب یک میلیونر سعودی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰

یک میلیونر سعودی برای نوشیدن یک بطری نوشیدنی کمیاب 136 هزار دلار پرداخت کرد.

به گزارش فارس، پایگاه خبری التغییر به نقل از روزنامه انگلیسی "سون دیز" چاپ امارات متحده عربی در گزارشی از ولخرجی‌های عجیب ثروتمندان سعودی نوشت که یک میلیونر عربستانی برای خرید یک بطری مشروب کمیاب 136 هزار دلار به کافه شبانه "کافالی" دبی پرداخت کرد.

این روزنامه انگلیسی چاپ امارات به نقل از "دیوید لوکاریه"، مدیر این کافه شبانه نوشت: این میلیونر سعودی در ساعات اولیه بامداد شنبه گذشته پس از خریداری یک شیشه مشروب کمیاب اقدام به نوشیدن آن کرده است.

به گفته لوکاریه، این میلیونر سعودی به چند زبان دنیا تسلط داشت. وی درخواست خرید این مشروب را به زبان فرانسوی ارائه کرد.

لوکاریه با خودداری از بردن نام این میلیونر سعودی و صورت حساب کامل وی گفت: در صورت حساب این فرد یک شام ویژه به همراه یک شیشه شامپاین کمیاب وجود داشت.

این کافه شبانه اماراتی ادعا کرده است، این شیشه نوشیدنی را قبلا از سالن مشهور مزایدات کریستی به مبلغ 93 هزار دلار  خریده بود.

ولخرجی‌های عجیب و هنگفت شاهزادگان سعودی درحالی صورت می‌گیرد که طبق آمار رسمی منتشره بیش از 22 درصد مردم مردم عربستان زیر خط فقر مطلق زندگی می‌کنند و بیش از 50 درصد مردم این کشور به نحوی با فقر دست به گریبان هستند.

بر اساس این آمار، مردم عربستان با اینکه کشور آنها بزرگترین صادرکننده نفت جهان بشمار می‌آید، با بحران‌هایی نظیر کمبود مسکن، فقر و بیکاری مواجه هستند.

۹۱/۰۱/۱۷

نظرات  (۳)

واقعاقدرشمارونمیدونند وازشمااستفاده نمیشه کاشکی از یه جای ایران 0

بهتربودازکاشان)به کجلس راه پیدامیکردید  

 جناب دکتر،به نظر شما ما چه میتوانیم بکنیم؟
پاسخ:
ایجاد بانک ایمیل از اتباع عربستان سعودی در داخل و خارج از کشور و ارسال مطلب برای آنان. ایمیل ها را هم از منابع متفاوت می توان بدست آورد. این یکی از طرق کار. چنین کاری را تکی هم میتوان انجام داد اما بهتر است تشکل های غیر دولتی در راستای معرفی اسلام در جهان ایجاد کرد.
درتعجبم بیداری اسلامی چرازودترشکل نگرفت 
پاسخ:
می توانیم به شکل گیری سریعتر آن کمک کنیم. دیلماسی عمومی کمک می تواند باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">