پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با انقلاب نیوز در واکنش به تهدیدات مجدد آمریکایی ها پس از توافق ژنو و اینکه گزینه نظامی بر علیه ایران هنوز روی میز است گفت: آمریکایی ها در جنگ با عراق و افغانستان شکست های سنگینی خورده اند که نمی تواند حتی از جای خود بلند شوند و متحمل هزینه های بسیار بالا شده اند و قادر به حمله نظامی بر علیه ایران نیستند.

 دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی انقلاب نیوز گفت: آمریکا در جنگ با عراق و افغانستان شکست های بسیار سختی خورده اند و هزینه های بسیار بالایی را داده اند و در شرایط بسیار سخت مشکلات اقتصادی به سر می برند، آمریکا امروز نمونه کسی است که در جنگی همه استخوان هایش شکسته شده و دیگر بهبود نمی یابد و دیگر قادر نیست اقدامی صورت دهد و فقط بلف می زند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در واکنش به سخنان جان کری گفت : آمریکا جرات اقدام نظامی را ندارد زیرا می داند در اینصورت تمام پایگاه هایش در منطقه ظرف چند ساعت نابود خواهد شد. ضمن اینکه در بدهی ها و مشکلات اقتصادی غرق شده است و هزینه تامین جنگ نظامی دیگری ندارد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک ادامه داد : امروزه دولت آمریکا آنقدر بدهی بالایی دارد که حتی نمی تواند هزینه های جاری کشور خودش را تامین کند و دلار آمریکا امروز بدون پشتوانه است , اقتصادش درما اپذیر است.
 
قدیری ابیانه در واکنش به اینکه آمریکایی ها اعلام کردند در پایان شش ماهه توافق ژنو وضع اقتصادی ایران به مراتب از وضع موجودش بد تر خواهد شد گفت:بنده نیز معتقدم با ادامه روند موجود وضعیت اقتصادی ایران در 6 ماه آینده بدتر خواهد بود ولی علت اصلی این وضعیت عدم تحقق حماسه اقتصادی است. متاسفانه سبک زندگی ما آمریکا را امیدوار کرده تا وضعیت اقتصادی بدتر از گذشته شود و اصولا سبک زندگی ما در گذشته آمریکا را امیدوار کرد به اینکه تحریم ها علیه ایران کارساز خواهد بود.
 
محمد حسن قدیری ابیانه در بخش دیگری از سخنانش افزود: ایرانیان از نظر تنبلی اجتماعی بعد از اعراب دارای مقام هستند، ساعت مفید کاری و وجدان کاری جزو ضعیف ترین ها در جهان و از نظر تعطیلات رسمی و بین التعطیلین جزو بالاترین ها در دنیا هستیم.
 
قدیری ابیانه ادامه داد : در اسراف در مصرف و از دست دادن سرمایه ها در اسراف بیداد می کنیم. با ترجیح کالاهای خارجی بر کالاهای داخلی تولیدات کشورمان را عملا تحریم نموده و به اشتغال، پول ملی و سرمایه هایی که در تولید بکار رفته ضربه می زنیم و از اشتغال، پول ملی و اقتصاد سایر کشورها با خرید کالاهای آنها از جمله کشورهای تحریم کننده ایران حمایت می نمائیم. با کم کاری و نیز با ترجیح کالاهای خارجی نسبت به کالاهای ایرانی به "خود تحریمی" که خطرناکتر از تحریم خارجی است روی آورده ایم.

این کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک ادامه داد :به مردم شریف ایران اعلام می کنم که اگر حماسه اقتصادی توسط همه مردم عمل نشود و به محورهایی که مقام معظم رهبری طی سال های مختلف اعلام کرده اند عمل نکنیم پیش بینی مقام آمریکایی محقق خواهد شد و اقتصاد ایرانی وضعیت بدتری خواهد داشت و در نتیجه دشمن بر فشارها خواهد افزود.

محمد حسن قدیری ابیانه در بخش دیگری از سخنانش افزود : باید خرید کالای خارجی به مثابه خیانت به اقتصاد کشور و بازی به نفع دشمن تعبیر و مایه شرم و خجالت باشد نه اینکه نشانه تشخص اجتماعی تلقی گردد. کسانی که کالای خارجی را بر کالای ایرانی ترجیح می دهند باید خود را مقصر بیکاری و کاهش ارزش پول ملی و ضربه به اقتصاد کشور بدانند. کسانی که کارشان را درست انجام نمی دهند مانع اصلی پیشرفت کشورمان هستند.

قدیری ابیانه در پایان سخنانش گفت : حال آمریکایی که با مشکلات فراوان اقتصادی در جهان روبرو است و از پشتوانه مالی هم برخوردار نیست و بزرگترین بدهکار دنیاست و تجربه تعطیلی 16 روزه  به دلیل بدهی های افسار گسیخته را تجربه کرده است و مجدد هم این اتفاق خواهد افتاد و آمریکا در شوک بدهی هایش تعطیل خواهد شد، و این است که آمریکا نمی تواند مشکلات اقتصادی خود را حل کند و این خیال بافی و توهم است اگر برخی فکر کنند راه حل رفع مشکلات اقتصادی ایران رابطه با آمریکا است.

۹۲/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">