پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: کارشناس ارشد مسائل استراتژیک گفت: یکی از ابزارهای منحرف کردن اذهان از واقعیت اسلام انقلابی، بدیل‌سازی و ارائه نسخه‌های غیر واقعی از آن است، که در دستور کار غرب قرار گرفته است.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، درباره تلاش‌های  غرب برای به انحراف کشاندن اندیشه اصیل اسلام انقلابی به ویژه پس از انقلاب اسلامی که قابلیت به خطر انداختن منافع استکبار در منطقه و جهان را داشته و دارد، گفت: یکی از ابزارهای منحرف کردن اذهان از واقعیت اسلام انقلابی، بدیل‌سازی و ارائه نسخه‌های غیر واقعی از آن است، که در دستور کار غرب قرار گرفته است.

وی افزود: سرویس جاسوسی انگلستان، موسوم به «اینتلجنت سرویس» که از همان ابتدا دست بلندی در پایه‌گذاری مذاهب ساختگی و دروغین مانند وهابیت، بابیت، بهاییت، قادیانیت و ... داشته است، در سال‌های اخیر به کمک همتایان امریکایی و اسرائیلی خود، یعنی موساد و سیا تکفیرگرایی را البته از دل یکی از محصولات قبلی خود ـ وهابیت ـ به وجود آوردند.

قدیری ابیانه توسل غربی‌ها به ایجاد مذاهب دروغین را در راستای ایجاد و تشدید اختلافات میان مذاهب، قومیت‌ها و ملت‌های اسلامی برشمرد و گفت: تفکر افراط گرایی اسلامی که امروز در قالب تفکیرگرایی بروز کرده است، ابتدائاً به منظور ضدیت با شوروی و در زمان اشغال افغانستان به دست این کشور، از سوی غربی‌ها پایه‌گذاری شد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: امریکایی‌ها توانستند در این پروژه، اذهان خشک یک عده احمق را به این خط انحرافی جلب کرده و از آن‌ها در مسیر مبارزه با اتحاد جماهیر شوروی که رقیب اصلی آن روزشان بود، بهره ببرند.

این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: البته بعدها در مقاطعی، تکفیری‌ها از کنترل خودِ امریکا هم خارج شدند، ولی در نهایت، دوباره به نحوی کنترل و هدایت آن‌ها را به دست گرفتند و از این روحیه تکفیری‌ها برای کشته شدن، علیه خودِ جهان اسلام، کمال استفاده می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه سران تکفیری دین را ملعبه قرار داده‌اند، اظهار کرد: آن‌ها برای خدمت به پادشاهان دست‌نشانده و اربابانشان، پیروان و اعضای گروهک‌های خود را تشویق به هر جنایتی علیه دیگر، مسلمانان می‌کنند.

قدیری ابیانه به یکی از آخرین نمونه‌های اعمال شنیع تفکیری‌ها اشاره کرد و گفت: فتوای اخیر علمای وهابی که بر طبق آن زنای با محارم، برای مردان تکفیری جهت تأمین نیازهای جنسی تروریست‌های تکفیری، جهاد اعلام شده است، بسیار قابل تأمل است.

وی تصریح کرد: گروهک‌های تکفیری و در کل اندیشه تکفیری، خطری بزرگ برای کلیت اسلام و مسلمانان دارد؛ چرا که از یک طرف، دست به کشتار مسلمانان زده و از طرف دیگر، دست به جنایاتی می‌زنند که انزجار همگان به ویژه غیر مسلمانان که شناخت دقیقی از اسلام ندارند، را بر می‌انگیزد و همه این جنایات هم متأسفانه به‌نام اسلام تمام می‌شود.

۹۲/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">