پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ب.ظ

۰

87مردم در  22 بهمن میز گزینه‌های آمریکا را بر سر استکبار خواهند کوبید.

گروه سیاسی: کارشناس عالی مدیریت امور استراتژیک گفت: اگر ملت ایران می‌خواهد دشمن را از تهدید و تحریم جدا کرده و وادار به عقب‌نشینی و امتیاز‌دهی کند باید در سبک زندگی خویش اصلاحاتی را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا امروز، 14 بهمن در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد دهه فجر را از مهم‌ترین روزهای قرون اخیر و زمینه‌ساز تحولات عظیم دانست و گفت: طبق فرموده امام خمینی(ره) این قرن، قرن اسلام است.

وی با بیان اینکه دهه فجر، نقطه عطف شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی است، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی امروز در سراسر جهان از انقلاب اسلامی ایران نشئت گرفته است.

آمریکا در حال از دست دادن موقعیت تک ابرقدرتی خویش است

قدیری ابیانه افزود: آمریکا در حال از دست دادن موقعیت تک ابر قدرتی خویش است؛ چراکه جهان به سمت چندقطبی شدن پیش می‌رود و به‌طور قطع جهان اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران به قطب بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

به گفته وی، اسلام نه تنها در جهان اسلام به حاکمیت خواهد رسید، بلکه سنگرهای جدیدی را نیز در جهان فتح خواهد کرد.

این کارشناس عالی مدیریت امور استراتژیک با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی هرساله با راهپیمایی امت اسلامی ایران عجین می‌شود، تصریح کرد: حضور گسترده و باشکوه‌تر از هر سال مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و تکرار شعار پرصلابت مرگ بر آمریکا موقعیت و تأثیرگزاری هیئت دیپلماتیک در مذاکره 5+1 را تقویت می‌کند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: معتقد هستم نه تنها نمی‌توانیم به صداقت آمریکا اعتماد داشته باشیم بلکه باید مطمئن باشیم آمریکا هیچ صداقتی ندارد.

غربی‌ها نگران برنامه هسته‌ای ایران نیستند

وی با بیان اینکه غربی‌ها نگران برنامه هسته‌ای ایران نیستند، اظهار کرد: غرب به خوبی می‌داند ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست؛ دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به خاطر منافع نامشروعی است که در منطقه خاورمیانه برای خود تعیین کرده است و آن را برای خود حیاتی می‌داند.

قدیری با بیان اینکه منافع آمریکا با منافع حیاتی به حق ما در تضاد است، افزود: آمریکا هرگز به تعهدات خود پایبند نخواهد بود اما امید است ادامه مذاکرات همراه با لحن ملایم مثبت باشد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ایران ریشه‌دار است و از زیاده‌خواهی استکبار ناشی می‌شود، آگاهی ملت بصیر ایران از این وقایع و انسجام هرچه بیشتر ملت ایران در مقابل آمریکا را می‌توان از مهم‌ترین دستاوردهای این مذاکرات بر شمرد.

به گفته وی، اظهارات تهدید آمیز آقای کری و مقامات دیگر آمریکایی و تهدید آن‌ها به جنگ از دیگر دستاوردهای این مذاکرات است؛ چرا که دستکش مخملی را از دست آمریکا بیرون کشید و مشت آهنی آن‌ها را نمایان کرد، اما کسی در ایران از آهن پوسیده و تهدیدات آمریکا نمی‌ترسد.

این کارشناس عالی مدیریت امور استراتژیک خاطر‌نشان کرد: اگر تلاش نمی‌شد در 100 روز اول دولت مذاکرات به نتیجه برسد دستاوردهای بهتری حاصل می‌شد اما آنچه باعث عقب‌نشینی غربی‌ها می‌شود وضعیت ساختار داخلی کشور است.

تقویت ساختار داخلی، دشمنان را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

وی با بیان اینکه اصلاح و تقویت ساختار داخلی می‌تواند دشمنان ما را به عقب‌نشینی وادارکند، خاطر‌نشان کرد: اگر مردم و مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد کشور و کاهش وابستگی به نفت را عملی کرده بودند امروز هیئت ایرانی می‌توانست آمریکا را به عدم فروش نفت تهدید کند اما اکنون با توجه به وابستگی اقتصاد کشور به نفت این مهم میسر نمی‌شود.

به گفته وی، متأسفانه تعطیلات مناسبتی زیاد و ساعات مفید کار بسیار کم، رتبه جهانی ایرانیان را در تمبلی اجتماعی بعد از اعراب قرار داده است؛ همچنین اتلاف سرمایه‌های کشور اسراف بیش از اندازه در مصرف  و ارزان نگه‌داشتن سوخت و مصرف بی رویه آن و هم‌چنین مصرف کالاهای خارجی که نیاز ایران را به ارز افزایش داده است موجب تضعیف موقعیت مذاکره‌کنندگان ایرانی شده است.

اصلاح سبک زندگی؛ لازمه عقب‌نشینی دشمنان ایران اسلامی

قدیری ابیانه با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدها علیه ایران، اظهار کرد: اگر ملت ایران می‌خواهد دشمن را از تهدید و تحریم منصرف کرده و وادار به عقب‌نشینی و امتیاز‌دهی کند باید در سبک زندگی خویش اصلاحاتی را انجام دهند.

وی گفت: کار، حمایت از تولیدات داخلی، رعایت انضباط اجتماعی و اقتصادی و حفظ وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت و مشارکت گسترده در امور و ادامه حماسه سیاسی در صحنه‌های گوناگون از جمله در راهپیمایی 22 و هم‌چنین تلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی رسالتی است که اکنون بر دوش امت اسلامی ایران قرا گرفته است که باید برای دستیابی به اهداف والای نظام آنگونه که باید نقش‌آفرینی کنند.

قدیری ابیانه با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت دهه فجر برای نشان دادن قدرت امت اسلامی ایران، تصریح کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به تهدیدات نظامی آمریکا پاسخ گفته و میز گزینه‌های آمریکا را بر سر استکبار خواهند کوبید.

۹۲/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">