پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۰۴ ب.ظ

۰

دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ داخلی آرشیو خبر سیاسی
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: از نظر محمدرضا خاتمی و اطرافیان وی، جرج سوروس صهیونیست، اسرائیل، آمریکا و انگلیس باید در مسائل جمهوری اسلامی ایران دخالت آشکار داشته باشند، نه سپاه.
محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و سفیر اسبق ایران در ‌‌مکزیک در گفت‌وگو با فارس، ‌به نامه ‌محمدرضا خاتمی خطاب به سردار سرلشکر جعفری اشاره کرد و با طعنه به وی‌ ‌اظهار داشت: حق با سخنان محمدرضا خاتمی درباره عدم دخالت سپاه در مسائل کشور است! چرا‌که از نظر آنها جرج سورس صهیونیست، اسرائیل، آمریکا و انگلیس باید در مسائل جمهوری اسلامی ایران دخالت آشکار داشته باشند و منابع مالی اعضا و جریانات مورد نظر آنها را تأمین کنند.

وی که با کنایه سخن می‌گفت، افزود: به ایرانیان و دلسوزان واقعی انقلاب چه ربطی دارد که می‌خواهند جلوی نفوذ فتنه‌گران، جنایتکاران و دشمنان ملت را به بدنه انقلاب بگیرند تا انقلاب به دست ناهلان و نامحرمان نیافتد؟

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: محمدرضا خاتمی همان کسی است که در مصاحبه‌ خود با رسانه‌های خارجی نظام سلطنتی اسپانیا را الگوی حکومتی مناسب خود معرفی کرد و اطرافیان و هم حزبی‌های فراری او امروز به گرفتن عکس یادگاری با جورج بوش جنایتکار افتخار می‌کنند و امروز در رسانه‌های دشمن مانند VOA و BBC به یاوه‌گویی علیه ملت ایران مشغولند و از سران استکبار می‌خواهند که ملت و نظام ایران را هر چه بیشتر تحریم کرده و حتی آنها را تشویق به حمله نظامی می‌کنند.

قدیری‌ابیانه با یادآوری اینکه محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت است که از بازیگران اصلی فتنه ۸۸ بود، خاطرنشان کرد: حزب منحله مشارکت همان حزبی است که علیرغم شعار ۸ ساله مردم‌سالاری جامعه مدنی و جمهوریت با وجود علم به شکست قطعی خود در انتخابات ۸۸، "شعار ننگین و دروغ تقلب " در انتخابات را همصدا با دشمن سر دادند؛ حال آنکه از قبل به شکست خود در مقابل رقیب آگاه بودند‌ و این عمل آنها به نوعی کودتا علیه جمهوریت، ‌مدنیت و مردم‌سالاری در کشور بود.

وی ادامه داد: حزب مشارکت همان حزبی است که با تمام طیف‌های ضد‌انقلاب گره‌ خورد و به مشارکتی همه‌جانبه با ضدانقلاب اقدام کرد و به این وسیله نشان داد انتخاب نام مشارکت چه معنایی داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سؤال که علت سخنان خاتمی با وجود اینکه خود یکی از بازیگران فتنه ۸۸ بود، چه معنایی می‌تواند داشته باشد، پاسخ داد: چندی است که در محافل و رسانه‌های غرب، سخن از اشتباه نسبت به امیدواری به فتنه سبز می‌شود. استراتژیست‌ها و مسئولان اتاق فکر فتنه در آمریکا به این نتیجه رسیدند که فتنه سبز و بازیگران آن، مردگان سیاسی و عناصری بی‌تاثیر و فاقد توان حضور سیاسی برای مقابله و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، بنابراین به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر از دور ریختن دلار‌های خود به وسیله اعطای آن به فتنه‌گران جلوگیری کنند.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: امروز CIA‌،‌ موساد و سرویس جاسوسی انگلیس به شدت مورد انتقاد سران و حاکمان خود هستند که چرا دلارهای آمریکا و غرب را صرف عناصر مدعی و ناکارآمد کرده‌اند و این در حالی است که ایران در داخل کشور و منطقه و جهان روز به روز مقتدرتر و قدرتمندتر شده است، بنابراین این طیف و جریان شکست خورده برای از دست ندادن پشتیبانی‌های مالی و رسانه‌ای غرب سعی دارند به هر وسیله‌ای شده خود را زنده نشان دهند تا از آنها ناامید نشوند.

وی در ادامه سخنان خود سپاه را یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در اساسنامه قانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد موظف به پاسداری از انقلاب اسلامی مردم ایران، مبارزه با ضدانقلاب و مقابله با تجزیه‌طلبان است و طبیعتاً سخنان اخیر سردار جعفری بر اساس همین وظیفه قانونی بوده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: قطعاً افرادی که در فتنه ۸۸ و مسائل دیگر درگیر این‌گونه مسائل شدند، نه تنها نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند بلکه باید دستگیر و به دلیل تلاش جهت کودتا و براندازی علیه نظام محاکمه شوند.

قدیری‌ابیانه افزود: حمله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خط‌مشی سازمان‌های جاسوسی غرب است و این را نیز به صراحت اعلام می‌کنند، زیرا سپاه به‌عنوان نیرویی برخواسته از متن مردم و متشکل از نیروهای فداکار و ایثارگر مسئولیت حفاظت از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن و مقابله با ضدانقلاب را بر عهده دارد.

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">