پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

۰

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در سه منزل زیدون

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ
یارانه ای بودن سوخت منشاء ثروت های بادآورده
رئیس پخش فراورده های نفتی بهبهان: عوامل امنیتی و انتظامی شهرستان به همراه شرکت پخش فراورده های نفتی ، در سه خانه از شهر زیدون ، بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند .

شهرخبر،ابوالقاسم اسدی رئیس پخش فراورده های نفتی بهبهان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شب گذشته طی گزارشی که از تهران در خصوص قاچاق سوخت در منطقه به ما رسید چندین اکیپ شامل نیروهای انتظامی شهرستان بهبهان و نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی از پخش فراورده های نفتی بهبهان و اهواز به شهر زیدون اعزام  شدند.اسدی ادامه داد: تعداد 22 مخزن 50 هزار لیتری ذخیره سوخت  درون سه خانه  به فاصله حدود 50 متری از پاسگاه منطقه جاسازی شده بود که بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق از این مخازن کشف شد .

رئیس پخش فراورده های نفتی بهبهان در خصوص وضعیت قاچاقچان گفت : قبل از حضور نیروی انتظامی در محل ، قاچاقچیان محل را رها کرده و پا باز کردن شیر های مخازن و پاره کردن شیلنگهای تخلیه سعی در معدوم کردن  سوخت مخازن داشتند که خوشبختانه فقط در حدود 40 هزار لیتر از سوخت مخازن به این شکل معدوم و ما بقی سالم باقی ماند.

وی همچنین عنوان کرد : با هماهنگی  مدیریت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز صورت گرفت و طی اعزام 3 اکیپ حراستی ،  بازرسی و کنترل کیفیت به منطقه جهت آزمایش سوخت مخازن کشف شده  اجازه تخلیه در جایگاه های بهبهان صادر شد.

  اسدی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر نیز ماشین های حمل سوخت جهت انتقال سوخت مخازن کشف شده به جایگاههای بهبهان در حال فعالیت هستند.

۹۲/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">