پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

۰

«دکتر محمد حسن قدیری‌ابیانه» در گفت و گو با جوان آنلاین: 
ملت پیام خود را در این راهپیمایی به جهان مخابره کرد.
اتحاد و صلابت ملت در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام ولایی و پیروی ملت از ولایت از پیام های این راهپیمایی است. برگزاری چنین راهپیمایی با شکوهی در سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی در تاریخ جهان بی نظیر است. ملت پیام خود را در این راهپیمایی به جهان مخابره کرد.

جوان آنلاین: «دکتر محمد حسن قدیری‌ابیانه» در گفت و گو با جوان آنلاین گفت: مردم ایران امروز گزینه های روی میز آمریکا را زیر پای خود له کردند و حماسه سیاسی عظیم را آفریدند. این حماسه سیاسی موقعیت جهانی ایران و هیات دیپلماتیک ایران را تقویت و آمریکا و همپیمانانش را تضعیف و ناامید کرد. امروز مردم ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» آمریکا را و همپیمانانش را از خواب بیدار کنند و نشان دادند که تحریم ها و تهدیدهای آمریکا اثری بر اراده ملت ایران ندارد. امروز ملت ایران با آفرینش حماسه بزرگ سیاسی بر ابهت جهانی خویش افزود و وحدت، انسجام اقتدار، صلابت و پایداری خویش را در خط ولایت به نمایش گذاشت.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز دنیای استکبار با مشاهده صحنه های راهپیمایی ملت ایران در سراسر ایران عزادار شد و توطئه های خویش را نقش بر آب دید. این انسجام و این شور و شعور الگو و راهنمایی است برای سایر ملت ها تا با امید به آینده به مبارزه با استبدادهای حاکم بر کشور خویش و استکبار جهانی با قدرت ادامه دهند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: دشمن هرگز دست از دشمنی برنمی دارد. اما اگر عقل سلیم و استقلال رای داشته باشند باید فهمیده باشند که دشمنی با ملت ایران راه به جایی نخواهند برد. آفرینش حماسه اقتصادی توسط «عموم مردم» و نیز دولت و مسئولین در ادامه حماسه سیاسی آفریده شده، دشمن را نا امید خواهد کرد و ادامه تحریم و تهدید را بی فایده خواهد یافت. ضمن اینکه دشمن به خوبی می داند که در موقعیتی نیست که بتواند هرگونه تهدید نظامی را عملی کند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ما نشان دادند که همچون سال های گذشته با صلابت از انقلاب اسلامی و از حقوق خویش و از نظام ولایی و از استقلال کشور حمایت می کنند. این حماسه آفرینی برکات زیادی به‌بار خواهد آورد. آمریکایی ها با حماقت ها، توهین ها و تهدیدهای خود موجب شدند صفوف ملت یکپارچه تر و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» رساتر از هر سال باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اتحاد و صلابت ملت در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام ولایی و پیروی ملت از ولایت از پیام های این راهپیمایی است. برگزاری چنین راهپیمایی با شکوهی در سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی در تاریخ جهان بی نظیر است. ملت پیام خود را در این راهپیمایی به جهان مخابره کرد.

۹۲/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">