پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱ ق.ظ

۱

امروز صبح با هواپیمای آسمان عازم ایلام بودم برای سخنرانی در دو همایش در دانشگاه.
گفتند که نام من در لیست نیست. به آقای گوهری در دفتر هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد مراجعه کردم. در Gh و Ab لیست را چک کرد تا ببیند که آیا عبارت قدیری و ابیانه در لیست هست یا نه. گفت بلیط‌ رزرو نشده است. گفتم بلیط‌ صادر شده. لیست را به من نشان بدهید تا اسم خودم را بیابم. گفت نمی شود. خودش‌نیز‌ لیست‌ مسافران را چک نکرد و گفت نمی توانید پرواز کنید. گفتم دو جلسه سخنرانی در دانشگاه ایلام تدارک شده است و شما به همین راحتی از چک کردن لیست خودداری می کنید. بگذارید من خودم چک کنم.
گفت‌نمی‌توانم لیست را‌ نشان شما بدهم. گفتم من وزارت خارجه ای هستم. لیست را به من نشان دهید تا نام خودم را پیدا کنم. امتناع کرد و‌ گفت لیست را به وزیر خارجه هم نشان نمی دهم. عصبانی شدم و گفتم شما به این راحتی برنامه سفر مرا و در حقیقت دو جلسه دانشگاهی را برای امتناع از چک کردن نامم در کل لیست‌مسافران بر هم میریزید.
گفتم من‌سفرم انجام نشود از شما شکایت می کنم و رهایتان نمی کنم.
کارکنانی مثل شما برای مملکت سم مهلک هستند.
امثال شما مانع پیشرفت مملکت می شوند. گفتم می خواهم از شما شکایت کنم. نام شما چیست. از گفتن نامش امتناع می کرد. بالاخره گفت که گوهری هستم. از دیگری‌پرسیدم برای شکایت از او به کجا باید مراجعه کنم. معلوم شد که او‌ خود سر شیفت هواپیمایی آسمان است و باید به او شکایت ببرم.
کارمند دیگر به‌جستجوی نام من پرداخت و معلوم شد که نام مرا با Q تایپ کرده اند و عبارت ابیانه نیز درج شده بود.
بلیط صادر شد.می گفت باید نام خود را درست اعلام می کردند. گفتم. نام را به فارسی به آژانس اعلام میکنند و ٱنها هستند که به لاتین نام را‌ نوشته اند. دریغ از یک عذر خواهی!
واقعا معتقدم این قبیل افراد به درد کار‌ نمی‌خورند و‌ هر جا باشند در پیشرفت امور کارشکنی‌می کنند.
مطمئنم اگر به مافوقش هم شکایت کنم طرف‌همکار خود را خواهد گرفت. این جزو فرهنگ منحط مدیریت در ایران است که حمایت از همکار را بر حمایت از‌ حقوق ارباب رجوع ترجیح‌ می دهند. در‌کتاب‌«کلیدهای پیشرفت» به این‌موضوع نیز پرداخته ام.
امیدوارم هواپیمایی آسمان به این موضوع رسیدگی کند. بویژه که به سازمان تأمین اجتماعی تعلق دارد.
به هر حال. اولین اقدام در این راستا را که درج مطلب در سایت شخصی ام است انجام می دهم.
از‌دوستان نیز‌ می‌خواهم چنین کنند. شاید مدیران هواپیمایی آسمان با وی‌برخورد کنند و روالی را اتخاذ کنند تا امثال او نتوانند با تنبلی و کم کاری‌ و‌ کارشکنی در برنامه های پرواز مسافران کوتاهی و اخلال نمایند.

۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۱)

به هر حال جناب دکتر ..حتما لیست مسافران محرمانه است و دلیلی نمیشود که کسانی که عضو امورخارجه هستند به همه چیز دسترسی داشته باشند؟ ایا این اختیار را قانونا  شما دارید ؟؟

دوم در اینکه می توانست برخورد بهتری با شما داشته باشد ..شکی نیست ..معمولا "ق" را   من دیدم  هم به "Qمی نویسندو همچنین با
"GHبه هر حال خیلی از مشکلات با صبر و حوصله و با دقت حل می شوندi
پاسخ:
خودش هم حاضر نشد لیست را ببیند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">