پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

۱

فتنه‌گران علیه حکومت اسلامی خروج کردند و حمایت آمریکا و اسرائیل از آنها ماهیت این سران را بیش از پیش روشن می‌سازد.

جوان‌آنلاین: دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاین» در واکنش به بیانیه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر آزادی سران فتنه اظهار داشت: سران فتنه در خدمت استکبار و هماهنگ با آنها عمل کردند. خانم کلینتون پیشتر ابراز کرده بود، آنچه آنها جنبش سبز می‌خواندند و به واقع فتنه سیاهی بود، با هدایت و حمایت آنها انجام شده است. صدها میلیون دلار برای موفقیت فتنه هزینه کردند. سران فتنه نیز با علم و آگاهی و نقشه قبلی به ادعاهای دروغ و خدمت به بیگانگان عمل کردند.

 قدیری ابیانه افزود: فتنه‌گران علیه حکومت اسلامی خروج کردند و حمایت آمریکا و اسرائیل از آنها ماهیت این سران را بیش از پیش روشن می‌سازد. قبلا آقای شیمون پرز فتنه‌گران را سرمایه‌های رژیم صهیونیستی در ایران عنوان کرده بود. بنده هم معتقدم، حصر خانگی آنها باید پایان یابد و آنها باید محاکمه شوند و چون اقدامشان کودتا علیه نظام، مردم و آرای عمومی بود و در خدمت دشمنانی قرار گرفتند که حتی ایران را به حمله هسته‌ای تهدید کردند، حکمشان اعدام است.

وی ادامه داد: آمریکا در حالی از موسوی، کروبی و رهنورد دفاع می‌کند و خواستار آزادی آنان است که هر روز افراد بی‌گناهی در کشورهای مختلف از جمله پاکستان، عراق و افغانستان را به قتل می‌رساند و زندان‌های آمریکا پر است از افراد مختلف. آمریکا بهتر است به جای تقاضای آزادی فتنه‌گران، زندان‌ها و شکنجه‌های مخفی که در نقاط مختلف جهان دایر کرده است، تعطیل کند. اگر آمریکایی‌ها ذره‌ای درک داشتند، می‌فهمیدند که تقاضایشان برای آزادی این سه مجرم نفعی به آنها نمی‌رساند.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: فتنه 88، دشمن را به ادامه توطئه‌ها امیدوار کرد و تحریم‌های آمریکا علیه ایران نیز نتیجه فتنه فتنه‌گران است. فتنه‌گران حتی از آمریکا خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده بودند که در مواردی اسناد آن نیز منتشر شد.
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در حالی برای کروبی و موسوی و رهنورد دل می‌سوزانند که همواره هر نوع جنایت علیه فلسطینی‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند. سازمان عفو بین‌المللی نیز هر گاه آمریکا احتیاج دارد به دنبال تکرار کاخ سفید در قالب دفاع از حقوق بشر می‌پردازد. این سازمان‌ها اهرم تبلیغاتی در دست صهیونیست‌ها هستند.

قدیری ابیانه یادآورد شد: تجربه نشان داده است که هر گاه آمریکا بخواهد جوی را ایجاد کند، عوامل داخلی خود را نیز به کار می‌گیرد. لذا ما باید منتظر حرکاتی از سوی عوامل آمریکا در ایران برای تکرار این خواسته نامشروع باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت آقای روحانی تحت عنوان استفاده از همه نیروها، برخی افراد فتنه‌گر را در مناصب حکومتی به کار گرفته است و آنها نیز داس و چکش را به دست گرفته و در حد توان در حال تسویه‌ی‌ نیروهای وفادار به نظام و جایگزینی آنها با عوامل فتنه هستند. نمونه آن وضعیت وزارت علوم است.

۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۱)

سلام.اگر یک فرد عادی این کارها را انجام داده بود تا حالا صد بار اعدام شده بود و همه ابروی خانواده اش هم می رفت اما اینها رو فقط زندانی خانگی شده اند !! آیا این عدالت اسلامی است.یا رانت و پارتی.مگر قانون برای همه یکی نیست؟ آیا خداوند هم بین افراد فرق می گذارد در قیامت؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">