پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانیهخبرگزاری تسنیم: مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: صهیونیست‌ها چون صاحبان ثروت و قدرت بودند رسانه‌های گروهی و هالیوود را تحت اختیار خود قرار دادند و چون خودشان را‌ نژاد بر‌تر می‌دانند و این حق را به خودشان می دهند که از غیر یهودی‌ها بهره کشی کنند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نقش کلیسا به عنوان پایگاه مذهبی در غرب، اظهار کرد: متاسفانه در غرب، کلیسا به عنوان نماد دین، بسیار بد عمل کرد و صاحبان قدرت برای حفظ قدرت خودشان، حتی در انجیل نیز تحریفاتی انجام دادند.

پذیرش ظلم یعنی مشارکت با ظالم

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، با بیان اینکه در انجیل ذکر شده است که اگر به تو سیلی زدند، طرف مقابل صورتت را بیار تا به آن هم سیلی بزنند، افزود: این مسئله از قول حضرت مسیح (ع) نقل شده است که ما آن را به عنوان کلام مسیح (ع) قبول نداریم، چون این رفتار به نفع ظالمان و مستکبران است و این در حالی است که حضرت علی (ع) می‌فرمایند: کسی که ظلم را بپذیرد شریک ظالم است، بنابراین اسلام نه اجازه ظلم کردن می‌دهد و نه پیروی از ظالم و پذیرش ظلم را می‌پذیرد.

وی با اشاره به اندیشه‌های موجود در انجیل، تصریح کرد: کلیسا تاکید می‌کند که، پذیرش ظلم نشانه ایمان به خداوند است، به همین دلیل در گذشته کلیسا‌ها در ظلم به سایر ملل و حتی ملت‌های خودشان، پیش قراول بودند و شکنجه گاه‌هایی در کلیسا‌ها دایر شد و از ابزار شکنجه‌هایی استفاده می‌کردند، که در تاریخ این ابزار بی‌سابقه است.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به نقش کلیسا در به استعمار کشیدن ملت‌ها در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین، عنوان کرد: کلیسا با حکام ظالم هماهنگ بود و چپاول ملت‌ها، شکنجه، به استعمار کشیدن کشور‌ها را به عنوان دین و مذهب انجام می‌داد.

سفیرسابق ایران در استرالیا با بیان اینکه هر جا مبارزی دم از برابری و آزادی می‌زد، کلیسا را دربرابر خودش می‌دید، گفت: کلیسا همه مخالفان خود را به نام دین تکفیر می‌کرد، بنابراین مبارزات آزادی خواهی و عدالت طلبی به مبارزات ضد دینی هم تبدیل می‌شد و این مسئله سبب دوری جوامع غربی از دین شد.

یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت کردن است

این کار‌شناس علوم سیاسی تاکید کرد: در آن شرایط مردم و کلیسا، شرایطی به وجود آمد که برخی ها دین را افیون ملت‌ها خواندند، البته دینی که پذیرش ظلم را نشانه تقرب به خدا بداند افیون ملت‌ها است.

وی با اشاره به مخالفت کلیسا با علم گرایی و منطق، اظهار کرد: روی سر در کلیسا‌ها ثبت شده که عقل و استدلال بزرگ‌ترین دشمن اسلام است، در حالی که در اسلام، قرآن مردم را به تفکر و تعقل دعوت کرده است و در حدیثی نبوی نیز ذکر شده است که یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت کردن است.

قدیری ابیانه، افزود: در آن شرایط با کنار گذاشتن دین و ضعیف شدن جامعه و حکومت؛ هر چند کشور از جهت علمی پیشرفت کرد، اما اخلاق و ارزش‌های حقیقی دینی هم نادیده گرفته شد و جوامع غربی به انسان به ویژه به زن به عنوان یک شی و ابزار نگاه کردند.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره بی‌اخلاقی و ضد ارزش‌ها در آن جوامع که به نفع صاحبان حکومت بود، تصریح کرد: اگر زمانی صاحبان قدرت و ثروت، که قبلا دین را ملعبه‌ای قرار داده بودند و با مدد آن انسان‌ها را به اسارت می‌گرفتند، این بار از منظر غیر دینی به اسارت مردم خودشان و سایر ملل پرداختند و به انسان نگاهی ابزاری داشتند تا به مدد آن خودشان پیشرفت کنند و حکومتشان در جوامع تثبیت شود.

کار‌شناس عالی وزارت خارجه با تاکید به شکسته شدن مرز‌ها ی اخلاقی در این جوامع، عنوان کرد: آن‌ها مرزهای اخلاقی را یکی پس از دیگری شکستند و ازدواج زن و مرد را یک سنت قدیمی و محدود کننده نامیدند و عقیده داشتند که لازم نیست حتما ازدواج بین دو جنس مخالف باشد، تا جایی که ازدواج همجنسان آزاد و مشروع و قانونی شد و حتی در سنای آمریکا رابطه جنسی انسان و حیوان نیز آزاد گردید.

سفیر سابق ایران درمکزیک، تاکید کرد: در مراحل بعدی شکسته شدن مرزهای اخلاقی بیشتری در پیش است، ازدواج با محارم یعنی ازدواج والدین با فرزندان، ازدواج خواهر و برادر، ازدواج برادر با برادر و ازدواج خواهر با خواهر را در آزادی‌های فردی جای خواهند داد.

صهیونیسم با برتری نژادی به ثروت و رسانه تسلط دارد

سفیرسابق ایران در استرالیا، گفت: صهیونیست‌ها چون صاحبان ثروت و قدرت بودند رسانه‌های گروهی و هالیوود را تحت اختیار خود قرار دادند و چون خودشان را‌ نژاد بر‌تر می‌دانند و این را حق خودشان می‌دادند که از غیر یهودی‌ها بهره کشی کنند و آن‌ها را به اسارت خودشان در بیاورند.

این کار‌شناس علوم سیاسی با تاکید به تسلط صهیهونیست بر اقتصاد و رسانه‌ها، عنوان کرد: در این شرایط آن‌ها افکار عمومی را کنترل می‌کنند، بنابراین در چنین شرایطی با پیروزی انقلاب اسلامی روند گریز از دین نه تنها از ایران بلکه در تمام دنیا روندی دیگر در پیش گرفت و پوچی‌های جوامع غربی از یک طرف و وجدان و عقل انسانی از یک سو جوانان را به سمت دینداری و حقیقت هدایت کرد.

وی با بیان اینکه اگر جوانان بتوانند خودشان را از زیر یوق تبلیغات صهیونیست ها نجات دهند، زمینه برای پذیرش اسلام فراهم می‌شود، افزود: بنابراین ما باید بر خلاف مسیحیت که تلاش می‌کند از تعقل و تفکر در باره دین ممانعت به عمل آورد، آن‌ها را دعوت و تشویق کنیم به تعقل و تفکر برای جست‌و‌جوی دین، که در چنین شرایطی زمینه برای گرایش شدید به اسلام به وجود می‌آید.

قدیری ابیانه با اشاره به چهره زشتی که صهیونیست ها از اسلام به نمایش گذاشته اند، اظهار کرد: در شرایطی که صهیونیست ها سعی در تخریب چهره دین دارند، نیروی‌های تکفیری بیشترین خدمت را با حرکاتشان به صهیونیست‌ها انجام می دهند و با کارهایی که ربطی به اسلام ندارند چهره دین را مخدوش می‌کنند.

مدیرتاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، افزود: در چنین شرایطی اگر اسلام اصیل را معرفی کنیم شاهد گرایش جوانان به ویژه زنان به اسلام هستیم، خانم‌ها در غرب مظلوم‌تر از مردان هستند، غرب توانسته است جذابیت فیزیکی را به یک ارزش اجتماعی تبدیل کند و از این زمان استثمار، به اوج خود رسید.

کار‌شناس عالی وزارت خارجه با بیان اینکه وقتی که جذابیت فیزیکی به ارزش اجتماعی تبدیل می‌شود اولین کسی که آسیب می‌بیند زن است، تصریح کرد: در این شرایط زن آسیب می‌بیند چون احترام و شأن اجتماعی او به جذابیت‌های ظاهری‌اش وابسته می‌شود در حالی که اسلام هرچند ارزش فیزیکی را مطلوب می‌داند اما آن را به عنوان یک ارزش زناشویی ارزیابی می‌کند و معتقد است که نباید به عنوان یک ارزش اجتماعی تبدیل شود.

سفیر سابق ایران درمکزیک، عنوان کرد: امروزه در غرب سن 30 سالگی زن‌ها، سن آغاز شیب از دست دادن زیبایی محسوب می شود و درنتیجه شیب از دست دادن ارزش اجتماعی تخمین زده شده است و در این سن بحران‌های روحی زنان آغاز می‌شود. کشورهای غربی از جذابیت های زنان به عنوان ابزار سود جویی و تخمیر افکار جامعه استفاده می کنند.

ادواردو آنیلی در 20 سالگی با خواندن قرآن مسلمان شد

سفیرسابق ایران در استرالیا، با اشاره به زندگی شهید ادواردو آنیلی، بیان کرد: ادواردو آنیلی در سن 20 سالگی در اثر خواندن قرآن مسلمان شد و علی رغم تلاش‌های خانواده‌اش حاضر نمی‌شود که دست از اسلام بکشد و حتی زمانی که والدینش او را تهدید کردند که اگر مسلمان باقی بماند او را از ارث محروم می‌کنند باز هم مسلمان ماند.

این کار‌شناس علوم سیاسی با اشاره به ثروت عظیم خانوادگی ادواردو گفت: ادواردو آنیلی تلاش می‌کرد که این ارث را که سرمایه چشمگیری بود را به دست بیاورد و در راه اسلام هزینه کند که موفق نشد و وقتی که متوجه شد هیچ راهی برای به دست آوردن آن ارثیه ندارد مگر اینکه از اسلام دست بکشد، تصمیم گرفت به قم هجرت کند.

قدری ابیانه با تاکید به پیش بینی شهید ادواردو از نحوه شهادتش، عنوان کرد: صهیونیستها ادواردو را قبل از هجرت به قم، به شهادت رساندند، اگر چه ایشان قبلا پیش بینی کرده بود که او را به شهادت می‌رسانند و نسبت قتل نمی‌دهند؛ بلکه عنوان می‌کنند در اثر بیماری یا حادثه و خودکشی مرده است.

مدیرتاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام، گفت: ادواردو بر این باور بود که تا پدرش زنده است زیر چتر حمایت پدرش از توطئه قتل در امان هست که این اشتباه بود و صهیونیست‌ها که در خانواده او نفوذ سنگینی داشتند، اقدام به شهادت او کردند.

وی با اشاره به مستند شهید ادواردو، بیان کرد: فیلم مستندی که درباره شهید ادوارد و ساخته شد، فیلم موثری بود که در شناخت ایشان موثر بود چون ادواردو شهیدی بود که از ثروتی کلان دست کشید و به اسلام وفادار ماند، او با آن ثروت و امکاناتی که داشت همیشه نسبت به جوانان مومن ایرانی حسرت می‌خورد و جوانان حرب اللهی و جان بر کف ایرانی همیشه الگوی او بودند.

سفیرسابق ایران در استرالیا با اشاره به اینکه ادواردو پدری مسیحی و مادری یهودی صهیونیست داشت، خاطرنشان کرد: این‌ها سبب شد که غرب مسلمان بودن و شهادت ادواردو را به خودکشی کردن ربط دهد، چون اگر جذب ادواردو به اسلام در غرب مطرح شود این سوال برایشان پیش می آید که ادواردو در اسلام چه چیزی دیده است؟ این کنجکاوی باعث مطالعه اسلام و در نتیجه گرایش به اسلام خواهد شد.

گفت‌و‌گو از زهرا رئیسی

۹۲/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">