پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

۰

نزدیک به ۲۲ میلیون زن آمریکایی و ۱.۶ میلیون مرد در طول عمر خود مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند. 

بنابر اذعان کاخ سفید، اگر چه زنان آمریکایی از همه نژادها هدف رفتارهای خشونت آمیز جنسی قرار گرفته‌اند اما برخی گروه‌ها و نژادها بیشتر آسیب دیده‌اند.

در این گزارش کاخ سفید آمده است: ۳۳.۵ درصد از زنان چند نژادی، ۲۷ درصد از زنان آمریکایی هندی و بومی آلاسکا، ۱۵ درصد از زنان اسپانیایی، ۲۲٪ از زنان سیاه پوست، و ۱۹ درصد از زنان سفیدپوست مورد تجاوز قرار گرفته‌اند. نزدیک به ۲۲ میلیون زن آمریکایی و ۱.۶ میلیون مرد در طول عمر خود مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند.

 این گزارش، تغییر هنجارهای اجتماعی، بهبود عدالت کیفری، و حفاظت از دانش آموزان از تجاوزات جنسی را برای بهبود شرایط زندگی قشر مونث آمریکا لازم الاجرا می‌داند.

 

در این گزارش آمده است: از هر ۵ دانشجوی زن آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار می‌‌گیرد. اخیرا رئیس جمهور آمریکا هم به گسترش تجاوز به عنف و تجاوز جنسی در مدارس کشور اعتراف کرد. 

بر اساس این گزارش، افراد جوان بیشتر در معرض این فساد اخلاقی قرار دارند، به طوریکه نزدیک به نیمی از زنان قربانی، قبل از ۱۸ سالگی ، و بیش از یک چهارم از مردان مورد تجاور قرار گرفته، قبل از ۱۰ سالگی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

دانشجویان آسیب پذیرترین قشر محسوب می‌شوند بطوریکه یک پنجم دختران در دانشگاه تجاوز جنسی را تجربه کرده‌اند.

در این گزارش آمده است: حدود یک سوم از زنان آمریکایی در زیر سن قانونی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، از هر ۷۱ مرد آمریکایی به عبارتی دیگر ۱.۶ میلیون مرد آمریکایی، یک نفر در طول زندگی خود مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. 

بر اساس این گزارش، افراد معلول، جامعه همجنسگرایان، زندانیان (از هر دو جنس)، و بی خانمان نیز از این فساد اخلاقی مصون نبوده‌اند.

مهاجران بدون مدرک شناسایی نیز، شدیدا در معرض بی بند و باری‌های اخلاقی قرار دارند و به همین دلیل آمارهای دقیق این قشر، بخاطر ترس از اخراج شدن از آمریکا، در دسترس نمی‌باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

۹۲/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">