پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ب.ظ

۱

اداره امور کشور تنها با اتکا به بودجه دولتی میسر نیست.

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ب.ظ

قزوین - کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اداره امور کشور تنها اتکا به بودجه دولت و درآمدهای نفتی میسر نیست، بلکه برای تحقق این مهم قشرهای مختلف جامعه باید کمک کنند.

1391/01/23  به گزارش ایرنا دکتر 'محمدحسن قدیری ابیانه' سه شنبه شب در جشن ایران هسته ای دانشگاه بین المللی امام (ره) قزوین با اشاره به درآمدهای نفتی کشور افزود: از موارد تاسف برانگیز در کشور ما توهم مردم بخصوص جوانان از درآمدهای نفتی و نقش دولت در تخصیص این درآمدها است.

وی با بیان اینکه این تصور غلط عواقب زیادی برای کشور داشته تصریح کرد: همین تصور از درآمدهای بالای نفتی کشور موجب توهم غلط از فساد بالای مدیریتی در کشور شده است.

قدیری ابیانه باتاکید بر اینکه ایجاد اشتغال در جوانان تنها وظیفه دولت نیست و جوانان خود نیز نقش عمده ای دارند اظهار داشت: برخلاف تصور برخی مسوولان که دغدغه اشتغال جوانان را دارند جوانان نه یک صورت مساله بلکه خود راه حل این موضوع هستند.

وی با اشاره به نام گذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در این شعار تاکید کرد و افزود: از آنجایی که سیاست استعمار در قبال کشورهای نفت خیز همواره بر این بوده که این کشورها متکی به فروش نفت باشند لذا برای این کار همواره در پی ترویج عدم تولید ثروت و صرف درآمدهای نفتی این کشورها در امور جاری و نه امور عمرانی انها بوده است.

قدیری ابیانه ادامه داد: برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب ابتدا باید تولید کشور رشد کرده و این کار مستلزم ترویج بازار و خریداری کالای داخلی از یک سو و تولید با کیفیت کالای ایرانی توسط واحدهای تولیدی است.

وی خاطرنشان ساخت: برای اداره مملکت باید ضمن استفاده درست از منابع طبیعی نظیر نفت ، درامدهای حاصل از این منابع را به منزله عصای دست و به عنوان نیروی کمکی استفاده کرد  {و نه حرکت بر مبنای درآمدهای نفتی.}

کارشناس عالی امور استرات‍ژیک ایران در پایان تاکید کرد: بودجه در اختیار دولت محدود بوده و از هر دولتی با هر گرایشی باید به همان اندازه توقع داشت و توقع بیشتر از ان تنها یک توهم است.

۹۱/۰۱/۲۳

نظرات  (۱)

با سلام و تشکر از جناب دکتر قدیری ابیانه متاسفانه توهمی که دکتر می فرمایند در میان قشر جوان و به خصوص دانشجویان موج می زند . به نظر من وظیفه همه ی آگاهان است که با بیان مستدل و منطقی در این مورد روشن گری کنند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">