پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ق.ظ

۰

خود تحریمی از تحریم ها خطرناک تر است.

خبرگزاری ایمنا: کارشناس مسایل استراتژیک گفت: خرید اجناس خارجی گل زدن به تیم اقتصاد داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کاشان، محمدحسن قدیری ابیانه، در یادواره شهدای محدوده پایگاه امیرالمومنین (ع) کاشان اظهار داشت: خرید جنس خارجی ضرر به مصالح ملی و به نفع تیم رقیب است. 

وی، با اشاره به اینکه ترجیح خرید جنس خارجی بر جنس ایرانی عامل ضربه به اقتصاد داخلی است، افزود: این کار به نوعی خود تحریمی و به نوعی بدتر از تحریم ها و از بین بردن ارزش تولید و کسب و کار ایرانی است. 
به گفته این کارشناس سیاسی، هر فرد در هر پست و رده مقامی که قرار دارد در حوزه کاری خودش بایستی خوب کار کند و در انجام وظایف خود کم کاری نکند که کم کاری ها توسط هر شخصی در هر شغلی به نوعی خود تحریمی است که خود تحریمی خطرناک تر از تحریم دشمن است. 
وی میزان ساعت کاری مفید ایرانیان را ۶۴ دقیقه در سال ۹۰ یادآور شد و گفت: متاسفانه ساعت مفید کاری در سال ۹۱ به ۲۲ دقیقه رسید که این موضوع خود نشان از کم کاری های افراد در مسوولیت ها دارد. 
قدیری ابیانه اذعان داشت: در صورتیکه میزان ساعت کاری مفید از ۶۴ دقیقه به دو ساعت افزایش می یافت دشمن هیچگاه وارد تحریم ها نمی شد. 
وی، با تاکید بر نامگذاری سال های جاری توسط مقام معظم رهبری به عناوین همت مضاعف، اقتصاد مقاومتی و حماسه سیاسی افزود: حکمت پیام های مقام عظمای ولایت با این عناوین افزایش تدبیر و برنامه ریزی مردم در شیوه ی زندگی فردی و اجتماعی و به تبع آن پیشرفت های ملی است. 
به گفته کارشناس مسایل استراتژیک، همکاری مردم در تحقق فرامین مقام معظم رهبری از یکسو و وظیفه مسوولان برای اصلاح ساختار اقتصادی و برنامه ریزی اقتصاد کلان کشور دو مساله اساسی و محوری در ایجاد اقتصاد مقاومتی است. 
وی اصلاح سبک زندگی مطابق شرایط اسلامی را مهمترین وظیفه تمام اقشار مردمی دانست و گفت: اصلاح سبک زندگی بهترین مقابله با تحریم ها و گام موثر و مثبتی در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی است. 
قدیری ابیانه در ادامه، اهمیت و عظمت شهادت و شهادت طلبی را در پیشگاه خدا تاکید کرد و افزود: شهادت طلبی ملت ایران ناشی از ایمان مستحکم و عقاید دینی قوی این ملت است. 
وی، شهادت طلبی را موثرترین و بزرگترین سلاح مبارزه ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان با وجود داشتن سلاح های نظامی مجهز از شهادت طلبی و مقاومت ایران بر سر اهداف و آرمان های شهدا می ترسند. 
به گفته این تحلیل گر سیاسی، برگزاری یادواره شهدا و شناسایی فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی این بزرگ مردان آسمانی نشانه ی نیازمندی ما به آنها است. 
وی با تاکید بر اینکه بایستی شهدا را جهانی کرد، افزود: معرفی حدیث ایثار و استقامت این فرشیان عرش نشین علاوه بر محله، منطقه و کشور به تمام جهانیان ضروری است. 
قدیری ابیانه، تحرکات بیداری در منطقه را مرهون و مدیون شهادت طلبی فرزندان ایران و انقلاب اسلامی ذکر کرد. 
وی شاخصه دارالمومنین بودن شهروندان کاشانی را یک نعمت بزرگ و افتخار آمیز دانست و گفت: مردم ولایتمدار و مذهبی این منطقه نگین افتخارکشور و جهان اسلام هستند. 
گفتنی است؛ یادواره شهدای محدوده پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه امام حسین(ع) ناحیه کاشان با عنوان "جان نثاران" با حضور شهروندان شهید پرور و متدین کاشانی در مسجد امیر المومنین(ع) خیابان آیت اله سعیدی این شهرستان برگزار شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۸:۳۳

۹۲/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">