پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ

۵

کتب قدیری ابیانه به فارسی، انگلیسی و اسپانیایی

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۱ ب.ظ

۹۱/۰۱/۲۴

نظرات  (۵)

سلام . آیا کتابی درباره شیعه هست به زبان انگلیسی. برای معرفی درست شیعه در اسلام.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دکتر اگه می شه هر چی کتاب ب انگلیسی دارین لینک دانلودشو بذارین چون من در کار تبلیغ اسلام هستم.(البته به صورت مستقل)ولی دوست دارم در کنار درسم به صورت جدی و سازمان یافته به کار تبلیغ بپردازم.لطفا راهنمایی کنید.
ممنون.

*** **** ** *** ** **** **** ***** ****** ************** ** *****
با سلام خدمت آقای دکتر

من در انگلیس زندگی میکنم البته موقتاً. مدتی درس خوندم و بعد برای خدمت به ایران برگشتم و برای ادامه تحصیل همسرم در رشته پزشکی به اینجا اومدیم. با مسیحیان بسیاری آشنا هستم و با برخی که برای بحث فضای آزاد ایجاد میکنند بحث میکنم. در بحث ها رعایت ادب و احترام به موازین اونا رُ حتماً در نظر میگیرم و از معارفی که حضرات اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده استفاده میکنم. البته بی مربی نیستم و از بیانات آیت الله مرتضی تهرانی مستقیماً استفاده میکنم. اخیراً با یکی از دوستان مسیحی آرژانتینی بحث در مورد پاپ جدید شروع شد و به تجاوز چند تا از کشیشان مسیحی به کودکان کشید و بحث بسیار جالب شد. برای مطالعه بیشتر مصاحبه ای از شما را در سایت ابنا دیدم و بیانات شما حاکی از شناخت بسیار بالای شما از مسیحیان، آداب و رسوم و زندگی آنها در غرب بود. کتاب This is Islam شما رُ دانلود کردم و امیدوارم که به فضل خدا بتونم ازش استفاده کنم. متأسفانه نسخه اسپانیایی قابل دانلود نبود و حال اینکه اگه امکانش باشه میتونم اینو به این دوست آرژانتینی پیشنهاد بدم.

ای کاش میتونستم با بزرگوارانی مانند شما بیشتر در تماس باشم . برای ما دعا کنید.

با آرزوی توفیق الهی
ثقفی
سلام
خیلی ممنون از لینکهایی که قرار دادید خواهشا کتاب انگلیسی زن در اسلام رو هم لینک کنید تا بنده هم مثل یک سرباز کامل با تمام امکانات به قلب دشمن حمله کنم و اسلام عزیز رو انتشار بدم.
با تشکر از کتابهای فوق العاده شما که به هر کی دادم نه نگفته و بعد از خوندنش 99 درصد مسلمان شدند
 سلام آقای دکتر.آیا امکانش هست که این کتاب رو به زبان اتگلیسی و اسپانیایی برای دانلود بگذارید تا من برای تبلیغ در اختیار افراد انگلیسی زبان و اسپانیایی زبان قرار بدم؟
چون من در کار تبلیغ اسلام هستم.(البته به صورت مستقل)ولی دوست دارم در کنار درسم به صورت جدی و سازمان یافته به کار تبلیغ بپردازم.لطفا راهنمایی کنید.
ممنون.
پاسخ:
کتاب به اسپانیی را یم توانید اینجا ببینید.
کتاب انگلیسی را اینجا ببینید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">