پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

۰

اختصاصی/محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی مسائل استراتژیک کشور:
میدان دادن به افراطیونی که در فتنه 88 با دشمنان نظام هم سو شدند دوری از اعتدال و خیانت به نظام است
کارشناس عالی مسائل استراتژیک کشور گفت: میدان دادن به افراطیونی که در فتنه 88 هم سو با آمریکا و اسرائیل شدند نه تنها اعتدال نیست؛ بلکه خیانت به نظام، اسلام، مردم و امام راحل است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارداشت: در حالی که هیئت پارلمانی اروپایی و خانم اشتون با مخالفین نظام اسلامی ملاقات و از آن ها ابراز حمایت کردند آیا مقامات کشور ما به خود اجازه می دهند در کشورهای غربی با مخالفین حکومت آن ها دیدار و از آن ها حمایت کنند؟ آیا سفارت خانه های ایران در خارج از کشور به خود اجازه می دهند تا محل دیدار ملاقات کشور ما با مخالفین برانداز آن حکومت ها باشند؟

وی با بیان اینکه علت اصلی سفر خانم اشتون دیدار با مقامات کشور ما بوده است تصریح کرد: در حاشیه این سفر حمایت از فتنه گران، ترغیب آن ها به فتنه انگیزی و چهره پردازی از اشخاصی که خود فروشی آن ها به غرب برای غربی ها مسلم شده بود از اهداف دیگری بود که غربی ها به آن چشم دوخته اند..

کارشناس ارشد مسائل استراتژیک کشور خاطرنشان کرد: خانم اشتون می داند حقوق بشر در ایران بسیار بهتراز غرب است؟ خانم اشتون به جای هواداری از زنانی که خود را وقف دشمنان نظام کردند بهتر است از حقوق دختران خردسال دانش آموزی دفاع کند که بخاطر پرهیز از بی حجابی و پرهیز از برهنگی در کلاس های مختلط شنا از تحصیل محروم می شوند؟ّ

قدیری ابیانه ادامه داد: خانم اشتون بجای حمایت از رژیم صهیونیسم بهتر است از زنان و کودکان فلسطینی که در بند این رژیم هستند و یا به دست آنها بمباران می شوند حمایت کند؟ اگر قرار است موسوی و کروبی از حبس خارج شوند بهتر است آمریکا نیز جنایتکاران در زندان های خود را آزاد کند؟

وی با بیان اینکه غرب از مذاکره با ما به دنبال بهانه جویی است افزود: غرب دیروز موضوع هسته ای را مطرح کرد، امروز حقوق بشر را مطرح می کند فردا تجهیزات نظامی را مطرح خواهد کرد و هر روز بهانه ای می آورند تا به بهانه ی آن به کشور ما فشارهای جدیدی وارد کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اضافه کرد: اگر قرار است ناقض حقوق بشر در جهان معرفی شود آمریکا، اروپا و اسرائیل باید معرفی شوند که در این زمینه سرآمد تاریخ اند.

قدیری ابیانه ادامه داد: میدان دادن به افراطیونی که در فتنه 88 با دشمنان نظام از جمله آمریکا و اسرائیل و نیز با عناصر داخلی هم چون منافقین هم سو شدند نه تنها دوری از اعتدال است بلکه خیانت به نظام، اسلام، مردم و امام راحل است.

۹۲/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">