پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

۱

گفتگوی اختصاصی: فرهنگ و اقتصاد دو بال ضروری برای پیشرفت کشورند ، و برای تحقق آن هم عزم ملی نیاز است که به معنی مشارکت آحاد مردم است و همه باید خود را مخاطب این پیام و نیز دستور العمل اقتصاد مقاومتی بدانند و هم نیاز به مدیریت جهادی دارد.

دکتر قدیری ابیانه  تحلیل گر مسائل سیاسی کشور در گفت و گو  با «کمال مهر» در خصوص نامگذاری سال ۹۳ اظهار داشت: سال۹۳  یکی از سالهای حساس در گذرگاه تاریخی است، که ملت ایران و جهان اسلام به سمت تحقق پیشرفت و تمدن اسلامی در جریان آن قرار دارند .

وی در ادامه افزود : شعاری که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال ۹۳ تعیین  کرده اند شعاری استراتژیک و کلیدی است و راه گذر امن از این گذر گاه تاریخی حساس است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود:  این مهم در شرایطی است که دشمنان اسلام در جنگ اقتصادی با ملت ابران به سر می برند، جنگی که مطمئناً با انسجام ملی و حول محور ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان موفقیت را برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد .

قدیری ابیانه تاکید کرد: اقتصاد و فرهنگ هر دو دارای اهمیت زیادی هستند ضمن این که لازمه پیشرفت اقتصادی، اصلاح فرهنگ عمومی در زمینه های مختلف از جمله کار و تلاش و نیز فرهنگ صحیح مصرف می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : در حقیقت فرهنگ و اقتصاد دو بال ضروری برای پیشرفت کشورند و برای تحقق آن هم عزم ملی نیاز است که به معنی مشارکت آحاد مردم است و همه باید خود را  مخاطب این پیام و نیز دستور العمل اقتصاد مقاومتی بدانند  و هم نیاز به مدیریت جهادی دارد. اعم از دولتی و غیر دولتی و نیز عزم ملی برای تحقق آن موتور پیشرفت جامعه به سمت جلو خواهد بود .

این تحلیل گر مسائل سیاسی کشور گفت: ضمن اینکه اقتصاد و فرهنگ جدا از یکدیگر هم دارای اهمیت بالای هستند و البته ما باید تلاش کنیم فرهنگ صحیح اسلامی را به عنوان یک الگو به جهان عرضه کنیم ، جهانی که در حال تلاطم است و تشنه شنیدن پیام اسلام است.

 دکتر قدیری ابیانه در خصوص اهمیت  انقلاب اسلامی در آموزه های ایران اسلامی  گفت: انقلاب اسلامی یک   انقلاب فرهنگی و دینی است و عمل به آن در آموزه های اسلام در ابعاد  مختلف نه  تنها الان نیاز جامعه ایران است بلکه عمل به آن جامعه ما را  قوام بخشیده و در مقابل توطئه های فرهنگی ما را ایمن می سازد.

وی در  پایان خاطر نشان کرد؛  امروزه در شرایط شکست لیبرالیسم و کمونیست و عدالت خواهی ملتهای جهان پیام فرهنگی اسلامی ایران نیاز این جوامع است. و در صورت شناخت صحیح از آن شاهد گسترش فرهنگ اسلامی در جهان خواهیم بود لذا تاکید بر فرهنگ اسلامی و ترویج این فرهنگ و مقابله با جنگ روانی دشمن و فرهنگ مبتذل غربی نجات بخش جامعه جهامی خواهد بود.

۹۳/۰۱/۰۱

نظرات  (۱)

امام هادی علیه السلام می فرماید:کسی که از خدا اطاعت می کند از خشم مردم باکی ندارد. بحار جلد 71 صفحه ی 182.سلام.سال نومبارک. درسالهاى گذشته شماهروقت از مسائل و مطالب اقتصادى صحبت میکردید بخصوص درباب نفت و وابستگى اقتصاد به نفت برخى مردم خشمگین میشدن همیشه شماهم در جواب میگفتید که"باورنکنیدریاضى که بلدید ی ماشین حساب بردارید و حساب کنید!!!!"میشه گفت98درصد از صحبت هاى شمارو در رادیو،تلویزیون؛مطبوعات ووب سایت شخصى شماروبررسى کردیم اون2درصدم نشد که بشه به دلیل بسیار فعال بودن شما در عرصه ى مجازى که مجال رو ازمامیگرفت. واقعاجاداره که به شمااستاد عالى قدر وپرتلاش،متعهد وانقلابى ،متدین و مومن خداقوت گفت و از خداوند براى شمادرسال جارى سلامتى،سعادت،سخاوت،سرافرازى،سبورى،سیروسلوک،سرزنده بودن راخواستاریم.تعجیل درفرج وسلامتى امام زمان صلوات
پاسخ:
سلام و تشکر از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">