پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»:  ایران باید به افشای جنایات غرب علیه کشورهای مستقل بپردازد تا مردم جهان از نقض حقوق‌بشر سرمداران غربی آگاه شوند.

مهم‌ترین محورهای گفتگوی محمدحسن قدیری ابیانیه، کارشناس مسائل استراتژیک با «نسیم» بدین شرح است:

- ایران در زمینه حقوق‌بشر با غرب دو مشکل اساسی دارد، بعد اول در تفاوت در دیدگاهها و تعریف از حقوق‌بشر است و بعد دوم سیاسی و سوءاستفاده از مبحث حقوق‌بشر برای فشار به کشورهای مستقل است.

- جمهوری اسلامی ایران همواره نگاه اسلامی دارد و با نگاه غرب کاملا متفاوت است. در ایران ازدواج امری مثبت و مطابق با آموزه های الهی است در صورتیکه در غرب ازدواج با همجنس‌بازان نیز بخشی از حقوق‌بشر است.

- در کشورهای غربی قصاص و اعدام را نمی‌پذیرند درحالیکه در اسلام بر قصاص تاکید شده است.

- در بعد سیاسی کشورهایی که بیش از همه ادعای حقوق‌بشر دارند کسانی هستند که بیشترین جنایات را علیه ملتهای اسلامی انجام داده اند و مرتکب نقض حقوق‌بشر شده اند که باید با آنها برخورد شود.

-ما باید به افشای جنایات این کشورهای غربی بپردازیم تا همه مردم دنیا از نقض حقوق بشر غرب اگاه شوند.

-برخی از کشورهای قصد دارند تا با مطرح کردن، مسئله حقوق بشر به تحریم ها علیه ایران ادامه دهند و به دنبال یافتن بهانه برای تبلیغات ضد حقوق بشر علیه ایران هستند.

۹۳/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">