پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

۱

قدیری ابیانه در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

ادعای حقوق بشر مضحک است وقتی تروریست های مورد حمایت اروپا با سرهای بریده فوتبال بازی می کنند/ حتی تاخیر در صدور روادید برای ابوطالبی تخلف محسوب می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: ادعای حقوق بشر در حالی مطرح می شود که گروههای مورد حمایت اروپا مرد و زن و کودک را چه مسیحی و چه مسلمان، سر می برند،  سربریده شده را در دیگ غذا پخت می کنند و با سرها فوتبال بازی می کنند.

عکس جوشاندن سر بریده در سوریه / عکس ۱۸+

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا، تصویب این قطعنامه را نشان دهنده عدم پایبندی این اتحادیه بر اصول دیپلماتیک خواند و گفت: قطعنامه مذکور عملا گشایش دفتر اتحادیه اروپا در ایران را منتفی کرد.

این کارشناس امور بین الملل گفت: اروپا در حالی از حقوق بشر صحبت می کند که این مسئله را صرفا بهانه ای برای مداخله در امور داخلی کشور قرار داده است. در حالی اروپایی ها برای اعدام جنایتکاران و مجرمان دل می سوزانند که از گروههای تروریستی که فجیع ترین جنایات را مرتکب شده اند حمایت همه جانبه می کنند. نمونه این رفتار متناقض اروپا پناه دادن و تخصیص پایگاه برای منافقین است که 12 هزار ایرانی را ترور کردند و به شهادت رساندند.

قدیری ابیانه در ادامه گفت: ادعای حقوق بشر در حالی مطرح می شود که گروههای مورد حمایت اروپا مرد و زن و کودک را چه مسیحی و چه مسلمان، سر می برند،  سربریده شده را در دیگ غذا پخت می کنند و با سرها فوتبال بازی می کنند.

وی افزود: صحبت دفاع از حقوق زنان خنده دار و مضحک است زمانی که در فرانسه دختران خردسال مسلمان و زنان در آزار و اذیت هستند و حق ندارند حجاب داشته باشند. مسلمانان، شرقی ها و مردم کشورهای آمریکای لاتین همواره در اروپا مورد توهین و آزار قرار می گیرند و همه اینها دفاع اروپا از حقوق بشر را خنده دارتر می کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک در ادامه گفت: انتقاد از اعدام جنایتکاران در ایران توسط اتحادیه اروپا در حالی است که  اروپا در جنگ های عراق و افغانستان و کشتن مردم بیگناه و غیر نظامی از هیچ مشارکتی فروگذار نکرده است. مردم ایران معنای حقوق بشر اروپایی را در جنگ هشت ساله تحمیلی و حمایت های بی دریغ اروپا از صدام را با گوشت و پوست خویش درک کرده اند.

قدیری ابیانه در مورد حمایت اروپا از سران فتنه گفت: البته حمایت از سران فتنه نیز صرفا به این دلیل است که آنان به عنوان مزدوران و ماموران آنها در ایران بوده و ازادی آنها برای این است که سایرین برای انجام توطئه علیه انقلاب و نظام جرات پیدا کنند.

کارشناس مسائل سیاست خارجه در مورد موضع دستگاه دیپلماسی گفت: وزارت خارجه این اقدام اتحادیه اروپا را مداخله جویانه و غیر سازنده عنوان کرده است. موضع وزارت خارجه با لحن دیپلماتیک بیان شده است و پاسخ لازم و واقعی را رسانه‌ها، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و مردم به این قطعنامه داده اند.

سفیر سابق ایران در مکزیک در مورد عدم صدور روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل نیز گفت: این که چه کسی نماینده، سفیر و وکیل هرکشوری باشد به خود آن کشور مربوط است و به آمریکا ربطی ندارد. آمریکا از قرار گرفتن ساختمان سازمان ملل در نیویورک سوء استفاده کرده است.

حتی تاخیر در صدور روادید از سوی آمریکا نیز تخلف از قواعد دیپلماتیک محسوب می شود.

وی در ادامه گفت: البته در مورد انتخاب آقای ابوطالبی برای من این سوال مطرح است که وزارت خارجه یا ریاست جمهوری با علم به اینکه او از دانشجویان خط امام بوده است، او را انتخاب کرده اند یا نه، اگر جواب مثبت باشد قاعدتا باید می‌دانستند که آمریکا برای صدور ویزا برای وی اخلال ایجاد می کند و دولت در این امر باید پافشاری کند تا آمریکا وادار به پذیرش موضوع شود. و اگر این موضوع را نمی دانستند این سوال مطرح می‌شود که چرا در تعیین سفیر چنین سابقه مهمی را که البته از نظر بنده مثبت است را مورد توجه قرار نداده اند. البته در هر دو صورت آمریکا باید برای وی ویزا صادر کند.

۹۳/۰۱/۱۶

نظرات  (۱)

دکتر جان  ما این را می دانیم ..همه می دانیم

ولی چرا باید   کاری کنیم  که   اینها به راحتی  جولان بدهند ..دکتر عیب از خود ماست ..............وقتی دولت افتاده دنبال اینها  و بهشون التماس  می کنه ..وقتی  افق نو و هالیودیسم  را  منحل می کنیم  وقتی  هولوکاست  را به رسمیت می شناسیم ...وقتی  مملکت را سیاه و خراب شده  ...و داغون به دنیا  نشان  می دهیم ...وقتی  پشت  پرده  توافقات  انجام میشود ..وقتی  مجلس  و ملت  نامحرم هستند ....رهبری در طول 8سال احمدی نژاد بارها گفت  ما رو به پیشرفت هستیم  روبه جلو هستیم  اما دولت  جدید ..هشت سال گذشته را  سیاه قلمداد می کند...وقتی  انتخابات 88  را خودمان زیر  سوال بردیم ..این است که  انها هم انتخابات سال گذشته را غیر دموکراسی  می دانند..البته دلم خنک شد !! تا کسانی  که تا دیروز می گفتند تقلب شده  حالا دوستانشان !! کل انتخابات را زیر سوال می برند........
بله دکتر  عیب کار  نزد خود ماست !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">