پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با خاورستان: وقتی آمریکا می پذیرد که مقر سازمان ملل متحد در خاک این کشور باشد باید شرایط و ضوابط آن را نیز بپذیرد و به قانون و قوانین بین الملل احترام گذارد.

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک در خصوص عدم صادر کردن ویزا برای آقای ابوطالبی ( نماینده ی جدید ایران در سازمان ملل متحد) از طرف آمریکا در گفت و گو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: نمایندگان ایران را, کشور ایران تعیین می کند و اگر ایران سفیر در رابطه دو جانبه با کشوری را داشته باشد برای معرفی سفیر یا نماینده خود نیاز به پذیرش آن کشور دارد.

وی افزود: وقتی آمریکا می پذیرد که مقر سازمان ملل متحد در خاک این کشور باشد باید شرایط و ضوابط آن را نیز بپذیرد و به قانون و قوانین بین الملل احترام گذارد.

وی در خصوص اقدامات اخیر آمریکا علیه کشور ایران نیز خاطر نشان کرد: مقامات کشور آمریکا در گذشته نیز از این روش استفاده کرده اند و چندین بار نیز به هیأت هایی که از ایران اعزام شده اند و همچنین برای برخی از نمایندگان ایران ویزا صادر نکرده اند و این نشان دهنده سوء استفاده کردن آمریکا از موقعیتش می باشد که این خلاف قوانین بین المللی می باشد.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: این اقدامات تنها علیه ایران نیست و برای سایر کشورها نیز این بی قانونی صورت گرفته است و به همین دلیل یکی از خواسته هایی که مدنظر می باشد این است که مقر سازمان ملل متحد از نیویورک خارج شود تا آمریکا فرصت دخالت و زیاده خواهی پیدا نکند.

وی گفت: اقدامات اخیر آمریکا نشان دهنده ی زیاده خواهی و خوی استکباریش می باشد.

سفیر سابق ایران در استرالیا افزود: اصولا نفوذ غیر قانونی آمریکا بر دبیرکل و ارکان سازمان ملل متحد موجب تعلل مقامات این سازمان در تصمیم گیری ها شده است و آمریکا باید مطابق با قوانین سازمان ملل متحد برای نماینده ایران ویزا صادر نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">