پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲ ب.ظ

۰

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک: پیروزی اصولگرایان در انتخابات باعث تغییر لحن غربی ها در گروه 1 + 5 شد

کاشان- کارشناس عالی مدیریت استراتژیک کشور گفت: حضور گسترده مردم در راه پیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات سال 90 و همچنین پیروزی اصولگرایان در انتخابات باعث تغییر لحن غربی ها در گروه 1 + 5 شد.

پیروزی اصولگرایان در انتخابات باعث تغییر لحن غربی ها در گروه 1 + 5 شد

'محمد حسن قدیری ابیانه' روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویکرد مردم در انتخابات به اصولگرایان را از دیگر عوامل تغییر لحن غربی ها در اجلاس این گروه عنوان کرد.

وی افزود: این عوامل موجب یاس و ناامیدی دشمنان در توطئه ها، تهدیدها و تحریم ها علیه ایران اسلامی شده است.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: غربی ها از ماه پیش با دلسرد کردن مردم امیدوار بودند که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کم رنگ برگزار شود اما از بصیرت مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی غافل بودند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: پذیرش حقوق هسته ای ایران در مذاکرات گروه 1 + 5 و تاکید بر مذاکرات بر اساس معاهده NPT به عنوان موضوع مذاکرات طلیعه پیروزی ها و عقب نشینی های بیشتر از سوی غرب را نوید می دهد.

قدیری ابیانه، پیشرفت های علمی کشور و تبدیل تهدیدها به فرصت ها را از دیگر عوامل این عقب نشینی غرب بیان کرد و تاکید کرد: ایران بایستی کماکان با صلابت مواضع خویش را پیش برده و با قاطعیت از حقوق هسته ای ملت دفاع کند.

وی، برگزاری اجلاس گروه 1 + 5 در عراق که با تاکید ایران صورت گرفت را باعث اعتبار بخشی به این کشور و حمایت ایران از دولت عراق دانست وگفت: این مذاکرات هم به نفع دولت عراق و هم مردم منطقه خواهد بود.

هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان گروه 1+5 ( انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) کمتر از 40 روز دیگر، حدود 1600 کیلومتر دورتر از استانبول ترکیه سفر خواهند کرد تا دور بعدی نشست های خود را ادامه دهند.

توافق دو طرف درباره برگزاری مذاکرات بغداد در سوم خردادماه پس از دو دوره نشست های استانبول 2 در بیست و ششم فروردین ماه حاصل شد.

۹۱/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">