اثرگذاری روی مخاطب مهم ترین ویژگی یک رسانه است.
کارشناس عالی مسائل استراتژیک با بیان اینکه من بخاطر یک سری اشتباهات در خاورستان به این رسانه، نمره 16 میدهم گفت: اثرگذاری روی مخاطب مهم ترین ویژگی یک رسانه است.
محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارداشت: خاورستان تلاش یک عده برای انعکاس اخبار منطقه و آگاهی افکار عمومی است.
معمولا رسانه های ما اشکال بزرگی که دارند این است که رسالت اصلی شان را رساندن صدای مردم به گوش مسئولین می دانند در حالی که این کوچکترین بخش رسالت یک رسانه می باشد.
وی اثر گذاری روی مخاطب را مهم ترین ویژگی یک رسانه عنوان کرد و گفت: یک رسانه برای آنکه بداند موفق بوده است یا نه باید ببیند روی سبک زندگی مردم و فرهنگ کار، اثری گذاشته یا بی اثر بوده است.
وی ادامه داد: من بخاطر یک سری اشتباه خاورستان در انعکاس مصاحبه خودم به آن نمره 16 از 20می دهم.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: توهم زدایی از میزان درآمدهای نفت و آگاه کردن مردم از زیان های کلان و پایین بودن قیمت های سوخت و در حقیقت واقعی نبودن قیمت ها بخصوص برای محرومین موضوعی است که تقریبا هیچ رسانه ای به آن عمل نکرده است.
قدیری ابیانه افزود: خاورستان باید ارزیابی کند در تحقق این مسائل چقدر موفق شده است. معمولا رسانه های ما اشکال بزرگی که دارند این است که رسالت اصلی شان را رساندن صدای مردم به گوش مسئولین می دانند در حالی که این کوچکترین بخش رسالت یک رسانه می باشد.
وی اثر گذاری روی مخاطب را مهم ترین ویژگی یک رسانه عنوان کرد و گفت: یک رسانه برای آنکه بداند موفق بوده است یا نه باید بداند روی سبک زندگی مردم و فرهنگ کار، اثری گذاشته یا بی اثر بوده است.
کارشناس عالی مسائل استراتژیک اضافه کرد: آیا خوانندگان هر رسانه ای ساعت مفید کاریشان بهبود پیداکرده و کارشان بهره وری دارد، آیا مسئولان یک رسانه خود را عامل تحقق اقتصادمقاومتی می دانند، آیا خوانندگان یک سایت میزان رضایشان کاهش پیداکرده، آیا می دانند خرید کالای خارجی به ضررشان است.
قدیری ابیانه در پاسخ به سوال های مطرح شده درباره یک سایت خبری گفت: مسئول یک رسانه باید ابتدا آنچه که در رسانه خود درج می کند خودش به آن عمل کند و بداند دادن اطلاعات یکی از جنبه های مهم یک رسانه است.
وی یکی از وظایف مهم یک رسانه را اصلاح فرهنگی در مخاطبین عنوان کرد و گفت: برای تحقق این کار، باید کسانی که فرهنگ سازی می کنند باید فرهنگ خودشان هم صحیح باشد.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهارداشت: خاورستان بعنوان پربازدیدترین سایت استانی باید تلاشگر در راه رساندن اطلاعات به موقع به مخاطبین خود باشد و صادقانه عمل کند.
اثرگذاری روی مخاطب مهم ترین ویژگی یک رسانه است/ به خاورستان نمره، 16 می دهم
محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارداشت: خاورستان تلاش یک عده برای انعکاس اخبار منطقه و آگاهی افکار عمومی است.
وی ادامه داد: من بخاطر یک سری اشتباه خاورستان در انعکاس به آن نمره 16 از 20می دهم.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: توهم زدایی از میزان درآمدهای نفت و آگاه کردن مردم از زیان های کلان و پایین بودن قیمت های سوخت و در حقیقت واقعی نبودن قیمت ها بخصوص برای محرومین موضوعی است که تقریبا هیچ رسانه ای به آن عمل نکرده است.
قدیری ابیانه افزود: خاورستان باید ارزیابی کند در تحقق این مسائل چقدر موفق شده و ایرادهایی که معموملا رسانه های ما دارند رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است در حالی که این کوچکترین بخش نتیجه یک رسانه می باشد.
وی اثر گذاری روی مخاطب را مهم ترین ویژگی یک رسانه عنوان کرد و گفت: یک رسانه برای آنکه بداند موفق بوده است یا نه باید بداند روی سبک زندگی مردم و فرهنگ کار، اثری گذاشته یا بی اثر بوده است.
کارشناس عالی مسائل استراتژیک اضافه کرد: آیا خوانندگان هر رسانه ای ساعت مفید کاریشان بهبود پیداکرده و کارشان بهره وری دارد، آیا مسئولان یک رسانه خود را عامل تحقق اقتصادمقاومتی می دانند، آیا خوانندگان یک سایت میزان رضایشان کاهش پیداکرده، آیا می دانند خرید کالای خارجی به ضررشان است.
قدیری ابیانه در پاسخ به سوال های مطرح شده درباره یک سایت خبری گفت: مسئول یک رسانه باید ابتدا آنچه که در رسانه خود درج می کند خودش به آن عمل کند و بداند دادن اطلاعات یکی از جنبه های مهم یک رسانه است.
وی یکی از وظایف مهم یک رسانه را اصلاح فرهنگی در مخاطبین عنوان کرد و گفت: برای تحقق این کار، باید کسانی که فرهنگ سازی می کنند باید فرهنگ خودشان هم صحیح باشد.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهارداشت: خاورستان بعنوان پربازدیدترین سایت استانی باید تلاشگر در راه رساندن اطلاعات به موقع به مخاطبین خود باشد و صادقانه عمل کند.
اثرگذاری روی مخاطب مهم ترین ویژگی یک رسانه است/ به خاورستان نمره، 16 می دهم