پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

۲

3 اردیبهشت چهارشنبه:

آران و بیدگل: حوزه علمیه امیرالمومنی (ع) ساعت 11 صبح

کاشان: در جمعی از معلمان آموزش و پرورش ساعت 18

کاشان: حوزه علمیه امام خمینی بعد از اذان مغرب و عشاء در مورد شعار سال

4 اردیبهشت پنج شنبه:

قمصر: ساعت 9 الی 10:30 در جمع دانشجویان نخبه کاشان

۹۳/۰۱/۲۹

نظرات  (۲)

چند سئوال از اسلام اموی
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9536
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۳ مهران فر برزکی
پاسخ:
در همه جای دنیا شرکت همسر رئیس جمهور در مراسمی نظیر مراسم روز زن امری طبیعی است. حتی وقتی کشورها در روابط دوجانبه رئیس کشوری را دعوت می کنند همسر او را نیز دعوت می کنند و سفرهای رسمی رئیس جمهور در روابط دوجانبه همراه با همسر رئیس جمهور صورت می پذیرد.
بنابراین تأکید بر اینکه شرکت همسر رئیس جمهور در مراسم روز زن در مکان های دولتی خلاف باشد منطقی نیست. 
اما اینکه گفته شده که همسر رئیس جمهور به همه شرکت کنندگان هر یک 5 سکه طلا هدیه داده باشد دور از باور است. 
معمولا مسئولین برگزاری مراسم ها، هدایا یا جوایزی را که تهیه کرده اند می دهند دست مقامات یا شخصیت های مطرح تا هدیه به دست آنها داده شود. بنابراین بعید می دانم که این هدایا را همسر رئیس جمهور تهیه کرده باشند.
ضمن اینکه بعید است 5 سکه طلا به همه مدعوین هدیه شده باشد. مگر اینگه به برخی از میهمانان برگزیده مثلا به خاطر اقدام چشمگیری هدیه گردد که طبیعتا تعدادشان معدود خواهد بود که در این صورت نیز اهدائ 5 سکه طلا مثلا به یک مخترع یا نویسنده یک اثر مفید، امری منفی نبوده بلکه می تواند مثبت هم باشد. البته نه به همه مدعوین.
اگر به همه مدعوین حتی ربع سکه هم داده باشند اشکال اساسی دارد و باید اختصاص دهندگان سکه های طلا مواخذه گردند.
5 سکه طلا یعنی سهمیه 9 سال یارانه نقدی یک نفر!
به هر حال اگر آنچه منتشر شده است صحت دارد که جای برخورد قاطع و مواخذه و حتی محاکمه هر کسی است که از بیت المال چنین حاتم بخشی ای کرده باشد. ولی اگر این خبر صحت نداشته باشد نشانه ضعف بخش مطبوعاتی دفتر رئیس جمهور است که اجازه می دهد این اخبار کذب اذهان مردم را به خود مشغول کند. 
خبر دیگری مثلا منتشر شد مبنی بر اینکه به تصمیم دولت حقوق اعضای هیات دولت از 8 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت و حقوق رئیس جمهور به 30 میلیون تومان!
بنده بعید می دانم که حقوق وزرا 8 میلیون بوده باشد که بخواهد به 20 میلیون تومان و حقوق رئیس جمهور به 30 میلیون تومان افزایش یابد. 
اینها بوی جنگ روانی می دهد که سازندگان ان بیشتر محافل غربی به نظر می رسند تا در گیر و دار انصراف مردم در ثبت نام یارانه ها با انعکاس این نوع اخبار مردم را از انصراف منصرف کنند. 
اگر باز هم خبر صحت داشته باشد که واویلا به این دولت و اگر صحت نداشته باشد باز هم وای به حال این دولت که اینقدر در اطلاع رسانی ضعیف است.
باور کنید که باورم نمی شود دو خبر فوق صحت داشته باشد. ولی اگر صحت داشته باشد ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">