پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ

۶

حضور محمد رضا گلزار، الناز شاکردوست، مهناز افشار و 37 بازیگر دیگر واقعا چه کمکی به تیم ملی کمک خواهد کرد؟ به نظر این نوع اعزام با توجه به سابقه حاشیه سازی توسط برخی ازاین هنرمندان، بیشتر تیم ملی و فوتبالیست ها را به حاشیه خواهد برد.

به گزارش سرویس اجتماعی انقلاب نیوز، اخباری مبنی بر اعزام40 از هنرمندان کشور برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی اعلام  می شود.

هزینه این سفر بالغ بر4میلیار تومان ارزیابی می شود، رقم قابل توجهی که در شرایط اقتصادی کشورمان می توان آن را در بخش های مهمتر دیگر صرف کرد.

مهمترین سوالی که پیش می آید این است که آیا این سفر ضرورتی دارد؟ و تیم ملی بدون تشویق این هنرمندان نمی تواند بازی های خود را انجام دهد، با توجه به تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی برزیل و صعود ناپلئونی ایران به جام جهانی قرار است تیم ملی می تواند به چه مراحلی صعود کند و قرار است چند بازی انجام دهد که این هنرمندان بخواهند تیم را تشویق کنند و این بحث که قرار است تیم ملی را تشویق کنند منطقی و قابل قبول به نظر نمی رسد.

در شرایطی که فرهنگ  اقتصاد مقاومتی مطرح می شود باید همه مردم از جمله هنرمندان که خود را الگوی مردم می دانند در این مقاومت شریک باشند، چرا باید همیشه سختی ها و مشکلات به دوش قشر متوسط و ضعیف جامعه  باشد و قشر مرفه نه تنها زره ای نباید این  سختی ها را تحمل کنند بلکه باید مدام به بهانه های مختلف مشغول خوشگذرانی باشند، حتی مشاهده چنین رفتارها و هزینه هایی که برای این برنامه ها می شود از نظر روانی تاثیر بسیار بدی بر روی مردمی خواهد گذاشت که گرانی ها و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند.

4میلیار تومان هزینه این سفر به اندازه  سهم یارانه87912 نفری است که به منظور استفاده دولت در بخش های تولید از آن انصراف دادند، اگر میزان میانگین بدهی زندانیان دیه و یا افرادی که به دلیل مشکلات به وجود آمده در اقتصاد مقروض شده اند را5 میلیون حساب کنیم سهم این خوشگذارنی چهل نفر در مسابقات جام جهانی می تواند800نفر زندانی را آزاد کند و یا 800زوج جوان که ماهها است در انتظار وام ازدواج هستند تا به این وسیله زندگی خود را آغاز کنند به خانه بخت بفرستد.

شاید گفته شود که هزینه این کار از طریق اسپانسر تامین می‌شود، ولی در شرایطی که اتحادیه و باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست به گریبان هستند، آیا خرج کردن یک اسپانسر برای انجام چنین کاری عقلانی است؟

اعلام می شود که اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل برنامه‌ای را ترتیب داده تا تعدادی هنرمند سینما و تلویزیون را به برزیل ببرد و در پایان محصول سینمایی – تلویزیونی را روانه شبکه نمایش خانگی کند.

حضور محمد رضا گلزار، الناز شاکردوست، مهناز افشار و 37 بازیگر دیگر واقعا چه کمکی به  تیم ملی کمک خواهد کرد به نظر این نوع اعزام با توجه به سابقه حاشیه سازی توسط برخی از این هنرمندان، بیشتر تیم ملی و فوتبالیست ها را به حاشیه خواهد برد تا نتوانند آنطور که باید و شاید تمرکز خود را برای انجام باز های خوب جمع کنند، اگر مسئولین فدراسیون فوتبال واقعا به فکر تیم ملی و تمرکز این بازیکنان به اصل مسابقات جام جهانی هستند باید با این اعزام  گروه کارناوالی مخالفت کنند.

آن طور که پیش از گفته شده بود  همه اعزام ها به برزیل برای مسابقات جام جهانی از طریق فدراسیون فوتبال انجام می شود و هیچ اعزامی خارج از فدراسیون صورت نمی گیرد و غیر قانونی است، اعلام هم شده  فدراسیون بلیت‌های محدودی در اختیار دارد که برای چنین مواردی استفاده کند. آیا فدراسیون از بلیت‌هایی که قرار بوده به پیشکسوتان و مسئولان فوتبال داده شود، 40 قطعه را به اتحادیه سپرده است یا مساله‌ای دیگر در میان بوده است؟
۹۳/۰۲/۰۳

نظرات  (۶)

باز هم دلیل نمیشه که ما اشرافی پذیرایی کنیم  ممکنه بگید که دادن مشروب هیچ اشکالی نداره چون موجب میشه دو کشور با هم رابطه داشته باشند  اگر نظام ما اسلامی هست اسلام  ما رو توصیه به ساده زیستی میکنه  حالا مسئولین ما که یکیش هم شما باشید با این توجیهات اقدام به اشرافی گری کردند و موجب رواج اشرافی گری در جامعه شدند امیدوارم همین حرفها رو تو اون دنیا هم بگید تا ببینیم خداوند حرفهای شما رو قبول میکنه یا نه ولی به این فکر کردید اگر خداوند با دلایل شما مخالف باشه چی؟ حالا ما میگیم این کار اشتباه هست و مخالف اسلام اون دنیا هم راحتیم  اما کار شما مسئولین بسیار سخت هست خدا به فریادتان برسد 
شما که می گویید در سفر سران باید متقابل عمل شود و پذیرایی اشرافی در بهترین هتلها شود آیا این دست بردن در جیب فقرا نیست؟ در هرصورت اون دنیا هست امیدوارم فراموش نکنید 
پاسخ:
سفر روسای کشورها به ایران برای پذیرایی نیست. برای رسیدن به روابطی است که منافع این روابط به نفع کلیت کشور و محرومان است. 
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۳ محمدرضا خسروی

سلام

حتی اگر اعزام 40 هنرمند و یا اینکه کدوم هنرپیشه قراره بره رو کار درستی فرض کنیم مبلغ هضم نشدنیست 100 میلیون تومن هزینه هر نفر نکنه قراره پول لباسها و خریدها و احیانا سوقاتی های آنچنانی این چهل هنرمند رو هم فدراسیون فوتبال بده . بعد هم لابد جدا برای هر برد و گل تیم ملی به اونا هم جایزه بدن .

کلا انگار دیگه واقعا تنها قهرمانان و انسانهای مهم و مفید و لایق فوتبالیستا و بازیگران هستند.

کارگران و معلمان و دانشمندان و عالمان و استعداد های جوان و ... هیچند!؟ .

اهم و مهم و تفریح و تفکر و روز و شب مان را اروپاییان انتخاب و دیکته میکنند گویا خودمان عقل و اراده سلیقه ای برای زندگی نداریم.

متاسفم

پس دیگه نگید که پذیرایی ساده از سران توهین هست باید ازسران کشورها ساده پذیرایی بشه و به اونها  بگیم رسم ما این هست  در مورد احمدی نژاد ایشان اول ساده زیست بود بعدش متاسفانه از ساده زیستی فاصله گرفت سفر به نیویورک به همراه اعضای خانواده خود درسته که ما از طرفداران احمدی نژادیم ولی دیگه این موضوع رو نمیشه انکار کرد 
پاسخ:
در موضوع سران کشورها باید عمل متقابل رعایت گردد. 
اگه اینطوری باشه و به این خاطر که توهین تلقی نشه ساده زیستی رو کنار بذاریم اون و قت باید مشروب هم بدیم چون اگه مشروب ندیم توهین تلقی میشه توهین زمانی تلقی میشه که مسئولین در کاخ باشند و از میهمانان خیلی ساده پذیرایی بشه اما زما نیکه مسئولین ساده زندگی کنند و تجمل پرستی رو کنار بذارند اونها میفهمند کلا رسم و رویه این کشور این هست و این مربوط به آداب و رسوم اسلامی میشه و اتفاقا تبلیغ هم میشه وگرنه اگه قرار باشه  مراسمات و زندگی مثل زمان شاه باشه که اصلا واسه چی انقلاب شد؟ شما دائما میگید که یرانه سوخت دست بردن در جیب فقراست آیا این قبیل مراسمات و ریخت و پاشها و جشن  دست بردن در جیب فقرا نیست؟زمانی مردم عاشق ساده زیستی احمدی نژاد بودند کاپشن معمولی میپوشید در یک خانه بسیار معمولی و ساده زندگی می کرد و این یک نوع تبلیغ واسش محسوب میشد تا مدتی هم از رفتن به کاخ پرهیز کرد بعدش همین حرفها که اگه کاخ نری توهین تلقی میشه یواش یواش اون ساده زیستی رو گرفت 
پاسخ:
حالا کی گفته ساده زیست نباشند و بروند کاخ نشین شوند؟
ضمنا احمدی نژاد تا آخر هم کاخ نشین نشد. اشکال او چیزهای دیگری بود
کاخ نشین نبودن او از محاسنش بود.

در هرصورت با روی کار آمدن این دولت اشرافی گی و تجمل گرایی و ریخت و پاش در حال شکل گیری هست ساخت استخر و سونا در کاح ریاست جمهوری هزینه کردن 5 میلیارد تومان برای تغییر دکوراسیون دفتر رئیس جمهور  گرفتن میهمانی و دعوت از اغنیا و بی نیازان  توسط همسر رئیس جمهور در کاخ  در حالی هست که با آموزه های اسلامی ما مغایر هست حتی در نامه ای که امام علی به عثمان بن حنیف نوشته بود وی را به خاطر شرکت در میهمانی که اغنیا دعوت و  نیازمندان رانده شده بودند گلایه و وعده دوزخ داده شده بود  ما باید مروج ساده زیستی باشیم نه اشرافی گری حتی وقتی از روسای جمهور کشور های مختلف دعوت میشود باید در جایی ساده از آنان پذیرایی شود تا بدین  طریق ساده زیستی ودو ربودن از اشرافی گری خود را تبیلغ نماییم اما چنین اتفاقی نیفتاد و مسابقه اشرافی به شدت در حال رواج هست حتی عروسیها هم اشرافی شده و میلیون ها تومان خرج جشنهای عروسی میشود 


پاسخ:
ممکن است پذیرایی ساده از سران بی توجهی و توهین تلقی شود که در مواردی تلقی شده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">