پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

۰

پیروی از اسلام و ولایت فقیه پیام شهدا به ملت ایران است

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ب.ظ

ˈخمین- ایرنا1393 - - کارشناس: ˈخمین- ایرنا1393 - - کارشناس عالی امور استراتزیک وزارت امور خارجه گفت: پیروی از ولایت فقیه و انسجام حول محور ایشان، پیام شهدای نظام جمهوری اسلامی به ملت ایران است

محمد حسن قدیری ابیانهˈ روز چهارشنبه در یادواره شهید صیاد شیرازی و تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور خمین افزود: انسجام و وحدت مسوولان و پیروی آنان از ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با شناخت وظایف شان در آن برهه زمانی توانستند ضمن پشتیبانی همه جانبه از اسلام و مرز و بوم کشور با ایثار جان و مال خود از کشور دفاع کنند.


قدیری ابیانه، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان، با پرهیز از اسراف، ارتقا کالاهای داخلی، تقویت فرهنگ کار و خرید محصولات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان، بیانگر شناخت وظیفه مان در مسیر خنثی سازی تحریم های دشمنان است.


سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: دشمن همچنین با تهاجم فرهنگی در صدد ترویج بی بند و باری، بدحجابی، فساد، تضعیف باورهای دینی در بین مردم به خصوص جوانان است.


وی ادامه داد: هدف دشمنان از اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی، گرفتن روحیه شهادت طلبی از مردم است تا بتواند ملت ایران را که در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس نتوانستند شکست بدهند، از میدان به در کنند.

کارشناس عالی امور استراتزیک وزارت امور خارجه گفت: شهدا به برگزاری چنین یادواره هایی نیازی ندارند، بلکه برگزاری این یادواره ها، فرصتی برای بازخوانی حماسه های آنها و انتقال پیام اسلام خواهی آنها به سرتاسر دنیا است.


وی اضافه کرد:خون های پاک شهدا، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری نیرویی به ملت سرافراز ایران داده است که دشمنان جرات تجاوز به کشور ایران را ندارند.


تجلیل از 50 تن از دانشجویان شاهد و ایثارگر، مداحی و تواشیح خوانی از دیگر برنامه های یادواره شهید صیاد شیرازی در خمین بود.

۹۳/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">