پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

۰

خبرگزاری تسنیم: سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: راه مقابله با تحریم های اقتصادی استکبار ، پرهیز از اسراف، ارتقاء کالاهای داخلی، تقویت فرهنگ کار و خرید محصولات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، محمد حسن قدیری ابیانه در مراسم یادواره شهید صیاد شیرازی و تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور خمین اظهار کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های مهمی دربخش‌های مختلف بوده که سال‌های گذشته بر  نفت متکی بوده ولی مقام معظم رهبری بر استفاده از دیگر فرصت‌های اقتصادی کشور تاکید دارند.

وی افزود: سالها است است که راهبرد سال براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصادی اعلام می شود اما متأسفانه مسئولان و مردم به اهمیت والای سخنان مقام معظم رهبری پی نبردند و در عملی کردن این هدف، به صورت جهادی به میدان نیامدند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: هم اکنون ما شاهد این مسئله هستیم که مقام معظم رهبری برای پیشرفت اقتصاد کشور، خودشان به میدان آمده اند و طرحی جامع و کامل با عنوان اقتصاد مقاومتی به مسئولان کشوری ابلاغ کرده اند که عملی شدن آن مدیریت جهادی همه مسئولان و مردم را می طلبد.

قدیری ابیانه با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با شناخت وظائف شان در آن برهه زمانی توانستند با پشتیبانی همه جانبه از اسلام و مرز و بوم کشور با ایثار جان و مال خود دفاع کنند.

وی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی درصدد ترویج بی بندوباری، بدحجابی، فساد، تضعیف باورهای دینی در مردم به ویژه جوانان است.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: هدف دشمنان از اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی، گرفتن روحیه شهادت طلبی از مردم است تا بتواند ایران را که نتوانست در هشت سال دفاع مقدس شکست دهد، بر کشور ایران غلبه کند.

قدیری ابیانه با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: شهدا به برگزاری چنین یادواره هایی نیازی نداشته، بلکه برگزاری این یادواره ها نیاز ما و فرصتی برای بازخوانی حماسه های آنها و انتقال پیام اسلام خواهی آنها به سرتاسر دنیا است.

وی افزود: به برکت خون های پاک شهدا، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری نیرویی به ملت سرافراز ایران داده است که دشمنان جرات تجاوز به کشور ایران را ندارند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: از خداوند متعال می خواهیم درکی کامل به همه ما عطا کند تا بتوانیم عمق فرمایشات مقام معظم رهبری را دریابیم و در راه تحقق اهداف ایشان با از خود گذشتگی به میدان بیاییم تا از قدرتمندترین کشورهای جهان باشیم.

۹۳/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">