پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: قضاوت درباره مذاکرات هسته ای زود است

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

تهران - ایرنا - عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: هنوز نتیجه مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 مشخص نشده است از این رو هنوز نمی توان در خصوص این مذاکرات قضاوت کرد.

ملاحظات: آنچه در مورد هدفمندی در دوران آقای احمدی نژاد و هدفمندی در این دولت در خبر از قول اینجانب  آمده است منطبق بر اظهارات اینجانب نیست. در اولین فرصت توضیح می دهم.

متن خبر ایرنا به شرح زیر است: به گزارش خبرنگار خبرنگار تشکل های دانشجویی گروه فرهنگی ایرنا، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر (دوشنبه) در مراسم نظریه یک رییس جمهور در دانشگاه شهید رجایی اظهار داشت: مذاکره کنندگان ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 در راستای منافع ملی و هماهنگ با مقامات داخلی گام برمی دارند و هیچ گاه براساس صلاحدید خود کاری را انجام نمی دهند. 


وی با بیان اینکه زیربنای مذاکرات هنوز کامل نشده است ، گفت: باید فرصت داد و نتیجه مذاکرات را دید سپس در مورد آن قضاوت کرد.

به گفته این دیپلمات پیشین ایران تیم مذاکره کننده باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بیشترین امتیازات را از طرف مقابل کسب کند.

قدیری ابیانه در بخشی دیگر از صحبت های خود با انتقاد از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد گفت: در دولت نهم و دهم مقدمات مناسبی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها چیده نشد.

وی معتقد است که دولت یازدهم برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها با مشکل روبه رو خواهد شد.

این دیپلمات پیشین ایران توضیح داد: چون دهک های بالای درآمدی تاکنون حذف نشده اند اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها با توجه به کمبود بودجه مشکل به نظر می رسد. 

۹۳/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">