پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

۲

از قول رئیس محترم مجمع تشخیص مصحلت نظام نقل شده است که باید فرهنگ را درست تعریف کنیم، گفت: "رهبری راضی نیستند که در سال فرهنگ دنبال این باشیم که کسانی که خوب می‌خوانند را از میدان به در کنیم یا خانم‌هایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند."

ملاحظات: مگر کسی گفته خانم های زیبا در جامعه ظاهر نشوند؟ آنچه گفته شده این است که زیبایی ها و جذابیت‌های فیزیکی خود را به نمایش عمومی نگذارند و موجبات تحریک جنسی دیگران را فراهم نکنند.

دیدن شدن صورت در حدود اسلامی برای خانم ها بلامانع است ولی هفت قلم آرایش کردن مثل خانم نعیمه اشراقی و به نمایش عام گذاشتن آن خلاف شرع است.

البته اگر زنی زیبا بود این یک نعمت است که باید خدا را از این بابت شکر کند. اگر خود را برای همسرش زیبا تر هم کرد ثواب می برد. اما نباید دنبال تحریک جنسی نامحرمان در جامعه باشد چه چنین قصدی داشته باشد چه نداشته باشد. و نباید اجازه داد کسانی به تحریک شهوات نامحرمان بپردازند.

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند: «بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند.

۹۳/۰۲/۱۶

نظرات  (۲)

اخرپیری ومعرکه گیری خدا عاقبتشو به خیر کنه که بعید به نظر میرسه

سلام
جالبه که ایشون همزمان با فراخوان کشف حجاب توسط ضدانقلاب این فرمایشات را فرمودند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">