پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۲ ب.ظ

۳

  یک کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر گفت: دیده شدن صورت در حدود اسلامی برای خانم ها بلامانع است ولی هفت قلم آرایش کردن مثل خانم نعیمه اشراقی و به نمایش عام گذاشتن آن خلاف شرع است.
به گزارش "ندای انقلاب"، محمدحسن قدیری ابیانه با اظهار تاسف از اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصحت نظام در مورد زنان زیبا رو اظهارداشت: مگر کسی گفته خانم های زیبا در جامعه ظاهر نشوند؟ آنچه گفته شده این است که زیبایی ها و جذابیت‌های فیزیکی خود را به نمایش عمومی نگذارند و موجبات تحریک جنسی دیگران را فراهم نکنند.

وی تصریح کرد: دیده شدن صورت در حدود اسلامی برای خانم ها بلامانع است ولی هفت قلم آرایش کردن زنان مثل خانم نعیمه اشراقی و به نمایش عام گذاشتن آن خلاف شرع است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: البته اگر زنی زیبا بود این یک نعمت است که باید خدا را از این بابت شکر کند؛ اگر خود را برای همسرش زیباتر هم کرد ثواب می برد اما نباید دنبال تحریک جنسی نامحرمان در جامعه باشد چرا که اگر چنین قصدی داشته باشد یا حتی نداشته باشد نباید اجازه داد کسانی به تحریک شهوات نامحرمان بپردازند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده اند: «بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند»، ادامه داد: متاسفانه ایران جزء بزرگترین مصرف کنندگان لوازم آرایشی در جهان است؛ برخی آنچنان در ملاء عام به آرایش و خودنمایی می پردازند که در غرب فقط زنان خودفروش به آن مبادرت می ورزند.

به گفته وی، وضعیت نامناسب پوشش زنان موجب تحریک جوانان خواهد شد و این امر می تواند به خلاف های بزرگ از جمله روی آوری برخی از اراذل و اوباش به تجاوز باشد که همیشه قربانیان آن کسانی نیستند که خود در تحریک این وضعیت نقش داشته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: متاسفانه عدم رعایت حجاب اسلامی در ادارات دولتی و حکومتی نیز مشاهده می شود و همان طور که مراجع محترم عظام فرموده اند باید دولت رعایت حجاب در ادارات را در دستور کار خویش قرار دهد.

قدیری ابیانه اضافه کرد: اظهارات رئیس جمهور نیز مبنی بر اینکه اهالی فرهنگ نیاز به گشت ارشاد ندارند هرچند از جنبه حقوقی صحیح است چون انسان های فرهنگی دست به کارهای ناشایست در جامعه نمی زنند بلکه خود مروج حجاب و عفاف در جامعه هستند اما وجود گشت ارشاد برای برخورد با اراذل و اوباش و زنان بدپوشش ضروری است.

یادآور می‌شود، رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام دیروز در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر با بیان اینکه باید فرهنگ را درست تعریف کنیم، گفت: رهبری راضی نیستند که در سال فرهنگ دنبال این باشیم که کسانی که خوب می‌خوانند را از میدان به در کنیم یا خانم‌هایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند.
منبع : جوان آنلاین
۹۳/۰۲/۱۷

نظرات  (۳)

به نظر من به جای گیر دادن به وضعیت آرایش و حجاب که هیچ تاثیری نخواهد داشت بهتره شراییط اقتصادی کشو ررو بهبود بخشید تا جوانان ازدواج کنند خود احمدی نژاد هم با گشت ارشاد مخالف  بود استفاده از نیروی انتضامی و دستگیری افراد بی حجاب موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه خواهد شد در ثانی پلیس فرض کنیم پلیس 10 هزار نفر خانم بد حجاب رو دستگیر کرد حالا با این خانمهای بد حجاب باید چه کاری انجام بده؟ نهایتش یه تعهد میگیره و میگه خوش اومدید چون نمیشه دائما ده ها هزار نفر خانم رو دستگیر کرد و زندانیشون کرد این کار موجب به خطر انداختن امنیت ملی و تمسخر خارجیها خواهد شد تنها راه این هست که با بهبود اقتصاد جوانان تشویق به ازدواج شوند باید یاد گرفت که استفاده از ابزارهای پلیسی فقط در مورد دزدها و قاچاقچیها و متجاوزین و مزاحمین به کار رود 
آقای هاشمی آنهایی که به دنبال بیانات گوهر بار رهبری هستند نیاز به تفسیر سخنان ایشان از دیدگاه شما نیستند
احسنت

همین الان  خانمها تیپهایی  می زنند  که  ادم  فکر  می کند در اروپا زندگی  می کند

البته  فقط  خانمها  را  در نظظر  نگیریم  ..مردان و پسران هم  تیپهای  غیر  متعارف  رواج پیدا کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">