پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

۰

به گزارش ایرنا، ˈمحمدحسن قدیری ابیانهˈ روز سه شنبه در حاشیه همایش ˈطبیعت گردی و طب سنتی نطنزˈ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم مذاکره کننده باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا این مذاکرات در راستای منافع ملی به پیش برود.

وی همچنین گفت: این احساس که مصرف و خرید کالای خارجی بهتر از تولید داخلی است، آسیبی جدی به اشتغال و عامل بیکاری جوانان است.

سفیر سابق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: خرید کالای خارجی یعنی تعطیلی کارخانجات و نیاز بیشتر ایران به ارز خارجی، درحالی که اگر کالای ایرانی مصرف کنیم، رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: متاسفانه مردم خود را مخاطب پیام های رهبری نمی بینند و فقط فکر می کنند مسوولان مورد خطاب فرمایشات رهبری هستند.

قدیری ابیانه گفت: کشورهای غربی علیه ما از تحریم استفاده می کنند، ولی ما عکس آنها عمل می کنیم و کالاهای آنها را بیشتر استفاده و زمینه اشتغال و سود بیشتر را برای آنها فراهم می کنیم.

وی خاطرنشان ساحت: خطرناک ترین تحریم ها در کشور ما در بخش مصرف و تولید، خود تحریمی است.

همایش شناسایی ظرفیت های موجود در نطنز با هدف معرفی این شهرستان به عنوان قطب گیاهان دارویی به مدت یکروزبا حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استاندار اصفهان برای نخستین بار در نطنز برگزار شد.

نطنز در حدود 110 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 

۹۳/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">