پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ق.ظ

۰

خبرگزاری جمهوری اسلامی – تبریز:  کارشناس وزارت امور خارجه گفت: اگر در مقابل فشارهای غرب در جریان دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه آمده و مقاومت نکنیم، غربی ها در سایر امور اعمال فشار خواهند کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه روز سه شنبه 29 فروردین 90 در جشن هسته ای در دانشگاه تبریز اظهار کرد: هدف دشمنان این است که به هرطریق ممکن ما پیشرفت نکنیم، بنابراین اگر در مقابل فشار در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای تسلیم شویم، نشان می دهد که ما فشارپذیر هستیم و در نتیجه در سایر امور اعمال فشار خواهند کرد.


وی ادامه داد: اگر مخالفان برنامه هسته ای ایران امروز مقداری عقب نشینی کردند به این دلیل است که مخالفتشان به جایی نرسید. وی گفت: ‌ اگر امروز اعلام می کنند که مایلند صفحات سوخت 20 درصد در اختیار ما قرار دهند به این دلیل است که ما خود به توانایی تولید آن دست یافته ایم.

قدیری ابیانه یادآور شد: همین دشمنان قبل از انقلاب اسلامی با ایجاد 15 مرکز هسته ای در ایران موافق بودند که دلیل اصلی آن کاهش مصرف نفت در داخل ایران برای تامین نفت مورد نیاز آنها بود.

وی تاکید کرد: ما باید در تمام حوزه ها تولید ملی را افزایش دهیم چرا که زمانی که خودمان به تولید برسیم تحریم ها برداشته می شود و البته این اقدام نیز بخشی از دشمنی آنها با کشورماست. وی گفت: تجربه سال های گذشته نشان داده که ما باید در امور مختلف عکس سیاست های استعماری عمل کنیم.

کارشناس وزارت امور خارجه اظهار کرد: زمانی که آمریکا و کشورهای استکباری در اوج قدرت خود قرار داشتند نتوانستند به ایران حمله نظامی بکنند و اکنون که آمریکا و رژیم صهیونیستی در بدترین بحران ها قرار دارند هرگز نمی توانند چنین اقدامی انجام دهند.

وی یادآور شد: البته تهدیدهای آنها موجب شده ایران اسلامی از نظر دفاعی به توانایی های زیادی دست یافته و آمادگی دفاع در برابر هرگونه حرکت دشمنان را داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات کشورهای استکباری و استعماری برای عقب نگه داشتن سایر کشورها، گفت: سیاست تفرقه انداختن و حکومت کردن آنها در اغلب کشورها پیاده شده است.

وی گفت: استکبار جهانی برای دستیابی به اهداف خود شعار حمایت از قومیت ها را سر می دهد در حالی که اگر آنها مدافع حقوق بشر بودند از مردم فلسطین و بحرین حمایت می کردند.

مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار و در پایان از دانشجویان برگزیده فیزیک این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

۹۱/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">