پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۱۱ ق.ظ

۱

ارز دولتی به مسافران امارات قطع شود.

محمد حسن قدیری ابیانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سفرهایی که با هدف گردشگری به امارات انجام می شود، علاوه بر این که به اقتصاد آن کشور کمک می کند، منجر به واردات بی رویه کالا نیز می شود.

1391/1/29

وی اظهار داشت: البته این مواضع هیچ تاثیری بر قطعیت حاکمیت ایران بر ابو موسی ندارد، اما بهتر است که مسوولان و مردم اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام دهند.

قدیری ابیانه پیشنهاد کرد از سفر گردشگری به امارات پرهیز شود، ضمن آن که دولت و بانک مرکزی نیز ارز دولتی را به مسافران امارات قطع کنند، اگر کسی نیز خواستار سفر به امارات است، بهتر است ارز آزاد تهیه کنند.

وی در اختیار قرار ندادن بنزین یارانه ای به هواپیماهای با مقصد امارات و دریافت عوارض سفر را از دیگر پیشنهادات برای جلوگیری از سفر گردشگری به امارات عنوان کرد و افزود: دولت می تواند درآمد حاصل از این عوارض را صرف امور عمرانی جزایر ایرانی کند.

قدیری ابیانه گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری و حمایت از تولید ملی، مردم با پرهیز از سفر تفریحی به خارج از کشور و به خصوص امارات و عدم خریدار کالاهای خارجی، از محصولات ایرانی حمایت کنند.

وی ادامه داد: با این روش نه تنها اقتصاد و اشتغال در کشور مورد حمایت قرار می گیرد، بلکه سودی که امارات از صادرات کالاهای مصرفی به ایران می برد، کاهش می یابد.

این کارشناس همچنین به ایرانیان مقیم امارات پیشنهاد داد، در سال جاری که سال حمایت از سرمایه ایرانی نیز هست سرمایه های خود را به کشور منتقل کنند.

وی گفت: با توجه به این که، امارات تمامیت ارضی ایران را مورد ادعا قرار داده بهتر است رسانه ها و سازمان های مردم نهاد، تمامیت خواهی و فساد حاکم بر حکام و شیوخ امارات را مورد توجه قرار دهند و به خصوص نزد مردم کشورهای امارات و جهان اسلام وضعیت فاسد حاکم بر این کشور را انعکاس دهند.

۹۱/۰۱/۳۰

نظرات  (۱)

 واقعا تحلیل و طرح جالبی دارید.خیلی جالب بود.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">