پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

۲

شریعتمداری: انقلاب اسلامی برخلاف سایر انقلابها فرزندان خود را نمی خورد بلکه نااهلان را ترک می کند.

مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: نکته مهم در بحث انقلاب اسلامی ایران این است که برخلاف سایر انقلاب های جهان فرزندان خود را نمی خورد بلکه فرزند نااهل خود را را ترک می کند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حسین‌ شریعتمداری‌ مدیر مسوول روزنامه کیهان در بخشی از اظهارات خود در برنامه زنده تلویزیونی اشراق که از شبکه یک سیما پخش می شد گفت: بعد از انقلاب اسلامی بسیاری از کشورها تلاش کردند تا صدای این انقلاب به گوش جهانیان نرسد اما هرگز نتوانستند موفق شوند چراکه تحولات اسلامی پیرامون کشورهایی چون افغانستان، لبنان، فلسطین را در برگرفت.
نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان به نقل از "تافلر" گفت: کاری که امام خمینی انجام داد جهان اسلام را برنمی انگیزاند بلکه دنیای دین باوران را برمی انگیزاند.
وی افزود: نکته مهمی در بحث انقلاب اسلامی وجود دارد و این نکته آن است که انقلاب اسلامی بر خلاف سایر انقلاب ها فرزندان خود را نمی خورد بلکه نسخه اصلی این انقلاب از قبل وجود داشته است و نسخه، دست مردم است بنابراین انقلاب فرزندان نااهل خود را ترک می کند.
در بخش دیگری از این گفتگو قدیری ابیانه، کارشناس مسائل استراتژیک نیز در مورد پیش بینی امام خمینی (ره) از فروپاشی نظام کمونیستی و تاثیر انقلاب اسلامی در جهان گفت: حضرت امام (ره) زمانی اعلام داشته بودند که صدای شکسته شدن استخوان کمونیسم به گوش می رسد و ما دیدیم که همین طور هم شد و کمونیسم فروپاشید. شکست لیبرالیسم نیز همین گونه است و ما می بینیم که امروز نه تنها صدای شکسته شدن استخوان لیبرالیسم به گوش می رسد بلکه می خواهد گوش ها را کر کند.
این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: کمونسیم و لیبرالیسم در جهان امروز شکست خورده اند و خلائی بوجود آمده که انقلاب اسلامی می تواند این خلاء را پر کند.

15 خرداد 1393
- See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1371152#sthash.2EQfcx1W.dpuf

۹۳/۰۳/۱۵

نظرات  (۲)

با سلام و عرض ادب دوباره.
من اون فیلم کوتاه از مناظره رو که روی سایت آپارات هستش رو دیدم ولی مسلما فیلم کاملش نیست. من میخواستم فیلم کامل این مناظره رو پیدا کنم که متاسفانه چیزی پیدا نکردم.
بازم از توجهتون ممنون
پاسخ:
متن کامل مناظره رو در سایت ملاحظه فرمایید.
سلام خسته نباشید.
من تو این برنامه در مورد مناظره جناب آقای قدیری ابیانه در ایتالیا شنیدم. اما هرچی میگردم نمیتونم فیلم " کامل " این مناظره رو تو اینترنت پیدا کنم.متن این مناظره رو دیدم. اما میخوام فیلمش رو کامل ببینم. اگه بتونین کمکم کنین ممنون میشم چون واقعا مشتاق شدم ببینم تو این مناظره چی گذشته.
از توجهتون بی نهایت ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">