پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳ ق.ظ

۰

کارشناس عالی وزارت امور خارجها  : یران و جهان اسلام در حال حاضردر بهترین موقعیت تاریخی هستند

مراسم گرامیداشت فن آوری هسته ای از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار شهید شفایی این دانشگاه برگزار شد.


تبریز - ایلنا: کار‌شناس عالی وزارت امور خارجه، در این آیین با اشاره به اهمیت علوم مختلف از جمله انرژی هسته‌ای، مسایل دارویی، فناوری‌های نوین و کشاورزی اظهار داشت: تجربه سال‌های گذشته نشان داده که ما باید در امور مختلف برای پیشرفت همه‌جانبه ملت ایران در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا از تبریز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌خواهد ملت ایران به تولید ملی و ثروت برسد، گفت: غرب در این راستا می‌کوشد تا به طرق گوناگون همواره با مصرف کالاهای خارجی وابسته آنان باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران و جهان اسلام در بهترین موقعیت تاریخی قرار دارند، تصریح کرد: استکبار جهانی که همیشه برای عقب نگه داشتن سایر کشور‌ها سیاست تفرقه انداختن و حکومت کردن را دنبال کرده است و اکنون به همین خاطر کشورهایی همانند آمریکا، انگلیس و اسرائیل به دلیل ظلمی که به ملت‌ها و کشور‌ها داشته‌اند در بد‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار دارند.

دکتر قدیری ابیانه با اشاره به طرح غیرقابل اجرای حمله به ایران اظهار داشت: زمانی که کشورهای استکباری در اوج قدرت خود بودند، نتوانستند به کشورمان حمله بکنند و در حال حاضر که دشمنان ایران در بد‌ترین وضعیت و بحران قرار دارند هرگز نمی‌توانند چنین اقدامی انجام دهند.

کار‌شناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به دیگر اهداف غرب برای مقابله با ملت ایران افزود: شعار حمایت از قومیت‌ها یکی از برنامه‌های کشورهای استکباری بوده و این در حالی است که اگر آن‌ها مدافع حقوق بشر بودند از مردم فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم حمایت می‌کردند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این است که به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد: ما باید در تمام حوزه‌ها تولید ملی را افزایش دهیم چرا که زمانی که خودمان به تولید برسیم تحریم‌ها برداشته می‌شود و بنابراین اگر در مقابل فشار‌ها از جمله در مورد برنامه صلح آمیز هسته‌ای تسلیم شویم، نشان می‌دهد که ما فشار پذیر هستیم و در نتیجه در سایر امور اعمال فشار خواهند کرد.

دکتر قدیری ابیانه یادآور شد: اگر مخالفان برنامه هسته‌ای ایران امروز مقداری عقب نشینی کرده‌اند به این دلیل است که مخالفتشان به جایی نرسیده و در این زمینه عملاً خودشان ضرر کردند.

وی داشتن قدرت ایمان را از جمله ویژگی‌های خاص ملت ایران و به خصوص مسلمانان عنوان کرد و افزود: ملت ایران و مسلمانان برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خویش جان خویش را نثار می‌کنند که این ویژگی در ملل غربی نیست چرا که آن‌ها اول به فکر حفظ جان خویش هستند و بعد به سایر مسایل فکر می‌کنند که این وقت است که تمام محاسبات دشمن به هم می‌خورد.

به گفته وی تجربه ثابت کرده ملت‌های متدین، با ایمان و متعهد در مقابل استکبار جهانی پیروز بوده که می‌توان نمونه آن را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و جنگ حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی مشاهده کرد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این آیین از ۱۰ دانشجوی برگزیده و نمونه دانشکده فیزیک از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز تجلیل به عمل آمد.

۹۱/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">