پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۴۲ ق.ظ

۰

امارات بخشی از ایران بوده‌ است

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۴۲ ق.ظ

قدیری ابیانه در گفت‌و‌گو با فارس: جمهوری اسلامی اجازه قضاوت درباره تمامیت ارضی خود را به هیچ کس نمی‌دهد

خبرگزاری فارس 1/2/1391: یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه جمهوری اسلامی به هیچ سازمان جهانی اجازه نمی‌دهد درباره تمامیتش قضاوت کند، گفت: ایران درباره تمامیت ارضی خود نیز هرگز مذاکره نخواهد کرد.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرلیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، اظهار داشت: ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک متعلق به جمهوری اسلامی است و تمام اسناد تاریخی نشان می‌دهد این جزایر جزء لاینفک خاک ایران هستند.


قدیری ابیانه با بیان اینکه امارات هیچ سندی برای ادعای خود ندارد، خاطرنشان کرد: این ادعا در راستای توطئه غرب و حکومت‌های دست نشانده آنهاست.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرالیا با اشاره به مطالب یک نشریه اسرائیلی که مدعی شده است برای کمرنگ کردن بیداری اسلامی باید به جنگ سنی و شیعه روی آورد، ادامه داد: آنها می‌خواهند ایران را به عنوان دشمن اعراب  معرفی کنند تا اسرائیل از معرکه بیداری اسلامی جان سالم به در ببرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام این توطئه‌ها توسط ایران اسلامی خنثی می‌شود، اظهار داشت: ایران از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کند و هیچ کشوری نیز جرأت دست‌اندازی به آن را ندارد.

* امارات بخشی از ایران بوده‌ است

قدیری ابیانه با بیان اینکه طبق نقشه‌های قدیمی امارات متحد عربی وجود نداشته است و این کشورها بخشی از ایران بوده‌اند، تصریح کرد: نه تنها ابوموسی جزء ایران بوده و هست بلکه بسیاری از کشورهای جنوب خلیج فارس جزء خاک کشورمان بوده اما ایران هیچ چشم‌داشتی به آنها ندارد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: آمریکا از حل مسالمت‌آمیز ادعای اخیر امارات درباره حاکمیت جزایر ایرانی حمایت کرده و حتی خواهان رفتن این پرونده به دادگاه لاهه شده است که این موضع‌گیری از سوی سران آمریکا توطئه علیه جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی تمامیت ارضی خود را حفظ می‌کند و به هیچ سازمان جهانی که تحت نفوذ غرب است اجازه نمی‌دهد درباره تمامیتش قضاوت کند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: اگر قرار باشد در مورد جدایی یک سرزمین صحبت شود آن سرزمین پورتوریکو خواهد بود که جزیره‌ای نزدیک به ونزوئلا است؛ مردم آن خواهان استقلال هستند و در حالی که فاصله زیادی با آمریکا دارند، آمریکا آن را جزئی از خاک خود می‌داند.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرلیا خاطرنشان کرد: ما درباره تمامیت ارضی کشورمان حاضر به مذاکره نیستیم اما در عین حال معتقدیم سوء تفاهم‌های موجود باید رفع شود.

* مردم امارات با این جوسازی‌ها از بیداری اسلامی غافل نمی‌شوند

وی موضع‌گیری‌های وزارت خارجه کشورمان درباره حاکمیت این جزایر را موضع بسیار محکمی دانست و ادامه داد: حکام امارات باید بدانند که مواضع این چنینی نمی‌تواند مردم این کشور را گرفتار هیجان کرده و از بیداری اسلامی غافل کند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: متأسفانه حکام امارات کشور خود را به پایگاهی برای آمریکا و اسرائیل تبدیل کرده‌اند و مراکز زیادی در آنجا به مراکز فحشا تبدیل شده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: شاهزادگان اماراتی برای ماندن در قدرت به هر جنایتی دست می‌زنند طوری که سران این رژیم شخصا اقدام به شکنجه مردم این کشور می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در تاریخ خود با بیش از 100 جنگ، سرزمین‌های کشور مکزیک را که امروز 4 ایالت بزرگ جنوب آمریکا را تشکیل می‌دهد، اشغال کرده‌اند و از سویی دیگر با مهاجران مکزیکی که برای امرار معاش ناچار به مهاجرت پنهان به سرزمین مادری خود هستند، بدرفتاری بسیار می‌کنند.

۹۱/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">