پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

۰

اصلاح طلبان مسبب اصلی غائله تیر ۷۸ بودند

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ب.ظ

افرادی در اطراف آقای خاتمی رییس جمهور و در پست های مهم وزرات کشور و وزارت علوم و سایر دستگاهها لنگر انداخته بودند و قصدشان تحمیل نظرات به نظام بود .

سفیر سابق ایران در مکزیک ، گواتمالا و استرالیا گفت : عناصری گرد آقای خاتمی رییس جمهور وقت جمع شده بودند و قصد تحمیل نظرات خود (که با سیاستهای نظام همسو نبود یا مغایرت داشت)  به نظام را داشتند و این عامل دامن زدن به اغتشاشات شد و فتنه ۱۸ تیر ۷۸ را کلید زد .قدیری ابیانه

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه بیان داشت : دفتر رییس جمهور، وزارت کشور و وزارت علوم در این فتنه دخیل بودند و هماهنگی های قبلی را برای ایجاد اغتشاش به عمل آورده بودند، اما آنها منتظر بهانه ای بودند تا به این فتنه دامن بزنند.

وی اضافه کرد: آنها توقیف روزنامه سلام  که پشتوانه فتنه این اغتشاشات به رهبری موسوی خوئینی ها بود  را بهانه قرار دادند و از کوی دانشگاه شروع به فتنه انگیزی کردند .

این کارشناس علوم استراتژیک تصریح کرد: آنها همه نیروها را بسیج کردند و ابعاد فتنه را گسترش داده به تخریب اموال عمومی پرداختند، اوباش نیز به آنها پیوسته و مساله آفرینی کردند .

وی مسببان اصلی این ماجرا را اصلاح طلبان دانست و گفت: افرادی در اطراف آقای خاتمی رییس جمهور و در پست های مهم وزرات کشور و وزارت علوم و سایر دستگاهها لنگر انداخته بودند و قصدشان تحمیل نظرات به نظام بود .

وی ادامه داد وقتی این حرکت برای فشار بیشتر به سمت دفتر رهبری در حرکت بود با تماس مسئولین وقت سپپاه پاسداران و تهدید آقای ابطحی رئیس دفتر رییس جمهور و مسئولین وزارت کشور بلافاصله مسیر حرکت تغییر یافت که این نشان دهنده هماهنگی این مسئولین با فتنه گران بود .

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد : این فتنه با حضور و بسیج مردمی علیه فتنه ها پایان یافت و توطئه ها نقش بر آب شد .

دکتر قدیری ابیانه ریشه های فتنه سال ۷۸ و ۸۸  را در حال حاضر فعال دانست و گفت : به نظر می رسد که مسئولین فعلی وزارت علوم با نوع انتصاباتشان به دنبال زمینه سازی برای بروز چنین مسائلی هستند .

وی افزود: متاسفانه ملاک انتخاب و انتصاب مسئولین در وزارت علوم مشارکت در هر دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است . و آنها به بهانه شعار اعتدال در صدد حذف نیروهای مومن و فادار به نظامند .

دکتر قدیری ابیانه در پایان به فرمایشات اخیر رهبری پیرامون شعار اعتدال اشاره کرد و گفت : مصداق فرمایشات ایشان عملکرد مسئول وزارت علوم است که عمدا دست به چنین کاری می زنند .

وی تصریح کرد : وزارت علوم ،  آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از وزارت خانه هایی هستند که متاسفانه در اقدامی مشکوک برای انتصاب افرادی با هویت فتنه گری تلاش می کنند .

وی تاکید کرد : همگان باید مراقب این فتنه ها باشند و مجلس شورای اسلامی باید نقش و وظیفه خویش را در این رابطه ایفا کنند.

منبع: ۱۹ تیر ۱۳۹۳

۹۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">