پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ب.ظ

۵

سخنرانی قدیری ابیانه در شهر برزک به مناسبت روز قدس در نماز جمعه/

تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدید‌ها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و موجب عبور مطمئن‌تر ایران از این گذرگاه مهم تاریخی است.

اهم سخنان دکتر قدیری ابیانه در نماز جمعه شهر برزک به شرح زیر است:

اگر انقلاب اسلامی در ایران پیروز نشده بود، امروز لبنان، سوریه و اردن هم به خاک اسرائیل غاصب ضمیمه شده بود.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در سخنرانی روز قدس در شهر برزک از توابع شهرستان کاشان، به تحلیل اوضاع جهان و جنایات رژیم صهیونیستی و تحولات پیش رو پرداخت.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را به ماهیت صهیونیسم جهانی نسبت داد و تأکید نمود که اصولاً صهیونیست‌ها با ارتکاب جنایات ضدبشری و قتل عام فلسطینیان توانستند فلسطین را اشغال و فلسطینی‌ها را آواره کنند. سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: تروریست‌های داعش نیز تولید مشترک سازمان‌های جاسوسی آمریکا، بریتانیا و اسرائیل است و باید جنایات داعش را هم جزو جنایات رژیم صهیونیستی محسوب کرد.

وی حمایت کشورهای غربی از تجاوز رژیم صهیونیستی را موجب رسوایی این کشور‌ها که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آن‌ها همه جا را فرا گرفته است دانست و گفت آن‌ها از یک طرف خواستار رفع حصر از سران فتنه که سرمایه‌های اسرائیل در ایران هستند می‌گردند و از سوی دیگر نه تنها با حصر غزه موافقند بلکه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بیگناه غزه حمایت کرده و آن رژیم سفاک را به سلاح‌های پیشرفته مجهز می‌سازند.

وی حمایت این کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی و نیز سکوت سازمان‌های غیر دولتی مدعی حقوق بشر را افشاگر و روشنگر ماهیت پلید آنان دانست که دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آن‌ها رابر ملا می‌سازد.

دکتر قدیری ابیانه در ادامه سخنان خود به عمق سیاست‌های غرب بر علیه جهان اسلام و بویژه نسبت به ایران پرداخت و افزود: امروز ایران در حصر و جنگ اقتصادی واقع شده و راهکار مقابله با آن اقتصاد مقاومتی است که همه مردم در تحقق آن نقش دارند. وی گفت تحقق اقتصاد مقاومتی، تهدید‌ها وتحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و موجب عبور مطمئن‌تر ایران از این گذرگاه مهم تاریخی است. گذرگاهی که با طی آن با جهانی متفاوت روبرو خواهیم بود که در آن بیداری اسلامی به شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی به رهبریت ایران اسلامی منجر خواهد شد.

 کار‌شناس عالی امور استراتژیک گفت: امروز فلسطینی‌ها همه نقاط اسرائیل غاصب را در تیررس خود دارند و افزود: اگر اسرائیل جرأت پیدا کند برای اینکه غلطی در مورد ایران بکند، جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که حیفا وتل آویو را با خاک یکسان کند وهر دشمنی را از کرده خویش پشیمان نماید.

وی راهپیمایی روز قدس را روزی بزرگ دانست و گفت به ملت ایران افتخار می‌کنیم که در تمام این سال‌ها در راهپیمایی روز قدس و در دیگر مناسبت‌ها در صحنه بوده و از مظلومان عالم بویژه از فلسطینیان مظلوم حمایت کرده‌اند.

 تهیه وتنظیم: محسن مهران فر، وحید کاردان

۹۳/۰۵/۰۵

نظرات  (۵)

خنرانی شما را درجمع مردم ولایت مدار برزک گوش دادم بسیار عالی وجانانه بود خدا حفظ کنه اقای دکتر باتشکر از کسانی که مقدمات حضور شمارا فراهم نمودن  یاعلی
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۹ دوست ادواردو

اگر شما در موتورهای جستجو در مورد شهید به زبان انگلیسی سرچ کنید یکی از تگ های کمکی Edoardo Agnelli's illegitimate son هست که علی رغم دروغی بودنش حسابی روش مانور دادن. صادقانه بگم کمی نگران اعتبار شهید هستم چون سایت opc و برخی دیگه از سایتهای معروف مثل IMDb این اتهام رو به ایشون وارد کرده بودن. درسته مطلب دروغه اما بعضیها اونو جدی گرفتن... به نظرتون آیا انتشار این مطلب به رد این شایعه کمک نمی کنه؟

با تشکر

پاسخ:
ی ک مطل بدر این رابطه فرستادید که در سایت درج کردم.
اگر از ادواردو فرزندی باقی باشد قطعا نامشروع نخواهد بود چون از نظر اسلام فرزند صیغه نامشروع نیست.
امیدوارم از او فرزندی باقی مانده باشد.
مطالبی که در این ارتباط منتشر می کنند لطفا برایم بفرستید.
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۹ دوست ادواردو
منظورم اینه که برنامه ای برای انتشارش در این سایت دارید؟ به عنوان جوابی به سایت opc؟
پاسخ:
بقیه مطالب را منتشر کردم
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۱ دوست ادواردو
نظرتون در مورد مطلب هبرو چیه؟
پاسخ:
صحبت از یک تقلب بود. یک کلاهبرداری که انتشار آن را ضروری ندیدم.
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۰ دوست ادواردو

سلام آقای قدیری عزیز

یک سوال داشتم: آیا هیچ کدام از مطالبی رو که براتون در بخش خصوصی گذاستم دریافت کردید؟؟

ممنون.

پاسخ:
سلام
با تشکر
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">