پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

۳

در مورد ادعای فرزند دار بودن شهید ادواردو آنیلی

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

اخیرا چند سایت خارجی مدعی شدند که فردی با تقلب خود را فرزند ادواردو معرفی کرده و او را متقلب معرفی کردند.

برخی ها هم از فرزند نامشروع ادواردو صحبت کردند. برخی از دوستداران ادواردو نیز این ماجرا را وهمی برای ادواردو بر شمردند و خواستار تکذیب آن شدند.

بنده هیچ اطلاعی از دو ادعای قبلی نداشته و ندارم و فعلا در حد ادعا است. 

اما اگر واقعا ادورادو فرزندی داشته باشد که نتیجه صیغه باشد فرزند نامشروع نخواهد بود و خوشحال خواهم بود اگر چنین فرزندی وجود داشته باشد و بتواند ادعای ارث کرده و بخشی از اموال را از صهیونیستهای قاتل ادواردو بگیرد.

از دوستداران دواردو در آمریکا می خواهم با فرد مدعی فرزند ادواردو بودن (تصاویر زیر) تماس گرفته و در مورد وی تحقیق کنند.

متن زیر توسط یکی از دوستداران ادواردو اصل شده که صرفا جهت اطلاع منتشر می کنم:

 Thursday, February 07, 2013
وارثی برای ثروت فیات؟

نویسنده: شان کلی

منبع: Courthouse News Service

این مقاله مدت کوتاهی بعد از مقاله ی سایت OPC منتشر شد. در بندهای اولیه ی این مقاله آمده است:

یک مرد اهل کالرادو (امریکا) با نام بیلی جک هبرو، نام فامیلش را به آنیلی تغییر داد و یک میلیون دلار سر سرمایه گذاران سینمایی کلاه گذاشت. سرمایه گذاران در دادگاه ادعا می کنند که او خود را وارث ثروت فیات معرفی کرده است.

Meta 4، A Delaware LLC و Colleen Camp and John Degraye از هبرو یا همان جووانی آنیلی، Cort Javarone و Campfire Productions در دادگاه چنسری شکایت کردند.

خانواده آنیلی اهل ایتالیا، در سال ۱۸۹۹ شرکت فیات را در تورین ایتالیا بنیانگذاری کردند.

شکایت نامه عنوان می کند: “در سال ۱۹۹۶، متهم آنیلی نامش را از بیلی جک هبرو به ویلیام جووانی آنیلی تغییر داد و یک داستان ساختگی سر هم کرد که خبر از روابط اظهارشده اش با آنیلی های ایتالیایی میداد. او این کار را جهت کسب اعتماد شرکای تجاری اش و سایر افراد انجام داد، و نیز تا شاکی ها Camp و Degraye را متقاعد کند تا با او وارد یک ریسک بزرگ تجاری شوند.”

شکایتنامه می افزاید: “آنیلی همچنین به دروغ وانمود کرد که با خانواده ی ثروتمند آنیلی در ایتالیا در ارتباط است و قطعا یکی از وارثان ثروت شرکت خودروسازی خانوادگی فیات به ارزش میلیاردها دلار است. در اصل، آنیلی با نام بیلی جک هبرو متولد شده، هیچ ارتباطی با خانواده ی آنیلی ساکن ایتالیا که شرکت فیات را بنیانگذاری کردند ندارد، و اهل یک خانواده ی کالرادویی با وضع مالی متوسط است.”

شاکی ها می گویند هبرو/آنیلی صرفا داستانی به هم بافته تا پول آنها را به جیب بزند.

شکایتنامه عنوان می کند: “علاوه بر این میدانیم و اطمینان داریم که متهم آنیلی برای پنهان کردن هویت و کلاهبرداری از شاکیان و سایر افراد، از چندین نام مستعار استفاده کرده و از سوی گروههای امنیت اجتماعی متعددی حمایت شده است.”

“آنیلی به دروغ در برابر افراد متعددی از جمله شاکیان وانمود کرده که فرزند نامشروع ادواردو آنیلی و وارث ابرمرد تجاری ایتالیا، جانی آنیلی است. متهم آنیلی همچنین ادعا کرده که خانواده آنیلی صدها میلیون دلار به او و مادرش پرداخته اند تا در مورد این روابط اظهارشده با خانواده ی آبرومند آنیلی، سکوت کنند.

میدانیم و مطمئنیم که متهم آنیلی در واقع هیچ ارتباطی با جانی آنیلی یا هر خانواده ی ایتالیایی دیگری ندارد، و نیز او هیچگونه روابط شخصی، روابط تجاری یا حمایت مالی به آن شکلی که به دروغ ادعا کرده ندارد.”

۹۳/۰۵/۰۹

نظرات  (۳)

خب این که کاری نداره . تو این زمانه که علم پیشرفت کرده با آزمایش خون به راحتی میشه ثابت کرد که قضیه از چه قراره .
نه این فرزند ادواردو نیست. فقط کافی عرض و حالت شونه های ادواردو رو در نظر بگیرید. محاله شونه های این جوون با این حالت به مادرش رفته باشه!
حتی یک نشانه فیزیکی ظاهری وجود نداره که بشه گفت شاید فرزند ادواردو باشه.
بله باید تحقیقات بیشتری انجام بشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">