پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

۰

برنامه "امروز هنوز تموم نشده 14 مرداد 1393

دانلود فیلم از سایت حودم

دانلود فیلم از سایت سیما

قدیری ابیانه: بسم الله الرحمن الرحیم. بنده هم خدمت شما و بینندگان عزیزتان سلام عرض می‌کنم و امیدوارم این احساسات پاکی که در این پیامک‌ها بیان شد و دعاهایی که انجام شد این‌ها در ‌‌‌‌نهایت منجر شود به سقوط رژیم صهیونیستی.

مجری: انشاءالله، آقای دکتر این احساسی که من دارم شما هم دارید که پیروزی بسیار نزدیک است؟

قدیری ابیانه: این حس فقط مختص شما نیست، حس وزارت جنگ آمریکا است، حس سازمان سیای آمریکا است، آقای کیسینجر هم همینطور. همین اخیراً سازمان سیا اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۵ اسرائیل مضمحل خواهد شد. قبلا هم وزارت جنگ آمریکا پنتاگون همین را گفته بود. آقای کیسینجر هم که شخصیت معروف و زمانی وزیرامورخارجه آمریکا بود و از چهره‌های صهیونیست جهانی هست او هم همین را گفته بود. ۲۰۲۵ یعنی یازده سال دیگر. مبنای آن‌ها هم این است که اصلاً این کشور تشکیل شده از یهودیان مهاجری که از کشور دیگر آمده‌اند فلسطسنیان را رانده‌اند و به امید یک زندگی بهتر و امن‌تر آمده‌اند ولی شکست‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی خورد از حزب‌الله و از حماس باعث شده این‌ها احساس امنیتشان را ازدست بدهند و هرچه بیداری اسلامی بیشتر رشد می‌کند این‌هایی که آمدند پشیمان می‌شوند و ناامید. من دیروز داشتم سایت‌ها را می‌دیدم عکس‌هایی را دیدم از صهیونیست‌هایی که چون در اسرائیل فرودگاه‌ها از کار افتاده بودند رفته بودند و از طریق مصر برگردند کشورشان. این‌ها می‌گویند این کسانی که مهاجرت کردند به فلسطین احساس امنیت نخواهند کرد و برخواهندگشت به کشورشان. برای برگشتشان هم مشکل ندارند چون حدود پانصد، ششصد هزار نفر از صهیونیست‌ها که در سرزمین‌های اشغالی هستند تابعیت آمریکایی دارند و اصلاً پاسپورت آمریکایی دارند و به ویزا احتیاج ندارند و می‌توانند برگردند و این روندی که پیش‌بینی می‌شود از بیداری اسلامی و این تحولات منتهی خواهد شد به اینکه بدون جنگ بلکه به خاطر مهاجرت معکوس این رژیم مضمحل خواهد شد. حال تا ۲۰۲۵ ده سال مانده است. من فکر می‌کنم این گذرگاه تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند که ما داریم از آن عبور می‌کنیم همین ده سال است. اصلاً از ترس واقعیت پیدا کردن همین اضمحلال رژیم صهیونیستی است که این‌ها اینطور جنایت‌ها را انجام می‌دهند تا بلکه به تأخیر بیندازند. منتهی نمی‌دانند که این کار‌هاشان نتیجه معکوس خواهد داد. اگر بدون این جنایات اضمحلال رژیم صهیونیستی ده ساله بوده با این جنایات کمتر خواهد بود.

مجری: انشاءالله این اتفاق بیفتد. آقای دکتر خدمتتون عرض کنم خیلی از بینندگان ما در گروه سنی نوجوان و جوان هستند ممکن است خیلی این سؤال را داشته باشند که در فضای مجازی هم خودم دیدم که آقا مگر این سرزمین، سرزمین یهود نبوده؟ حالا منظور زمان حضرت یعقوب و موسی، الان دعوا بر سر چی هستش؟

قدیری ابیانه: خب ببینید یک زمانی حضرت موسی علیه‌السلام پیغمبر دوران خودشان بودند که پیامبر بر حقی هم بودند و هر کس در آن زمان از ایشان پیروی می‌کرد در راه حق بود، بعد وقتی حضرت مسیح علیه‌السلام ظهور پیدا کرد پیروان حضرت موسی به دو قسمت تقسیم شدند. یک عده پذیرفتند پیامبر جدید را و یک عده رد کردند. مثلاً خود حضرت مریم سلام‌الله‌علیها در معبد یهودیان زندگی کرد و در خانواده یهودی بزرگ شد، قبل از پیامبری حضرت عیسی، یهودی بود. پیرو حضرت موسی یعنی آخرین پیامبر اولوالعظم بود. حالا آن‌هایی که پیوستند به حضرت عیسی و پیامبری او را قبول کردند، این‌ها‌‌‌‌ همان قوم نیستند؟ این‌ها مالکیت‌شان را بر این سرزمین از دست می‌دهند؟ نه.

بعد وقتی پیامبر اسلام ظهور کردند بخشی از‌‌‌‌ همان مسیحی‌ها و یهودی‌ها مسلمان شدند، این‌ها‌‌‌‌ همان آدم‌ها هستند. نمی‌شود گفت که کسی پیرو موسی است که مسیح و پیامبر اسلام را رد کرده باشد که اتفاقا کسی که اسلام را پذیرفته و آن زمان مسیح را پذیرفته، او پیرو واقعی حضرت موسی بوده است، حتی ظهور حضرت مسیح در تورات وعده داده شده بود و در عهد قدیم انجیل ذکر شده است. گفته شده بود اگر پیامبری که ما می‌فرستیم و کلام خود را در زبان او جاری می‌کنیم اگر کسی نپذیرد حساب و کتابش با خداست. بنابراین این سرزمین متعلق به فلسطینیان است. فلسطینی چه مسیحی چه مسلمان و چه یهودی. این سرزمین متعلق به مردم آنهاست که حالا عده‌ای مسیحی، عده‌ای مسلمان و عده‌ای یهودی‌اند. مثلاً الان ایران متعلق به چه کسانی است؟ ایران متعلق به همهٔ ایرانی‌ها است چه مسیحی چه مسلمان چه یهودی باشند. یک شعاری که صهیونیستها برای اشغال فلسطین دادند و آمدند و فلسطین را اشغال کردند این بود که "یک ملت بی‌سرزمین در یک سرزمین بی‌ملت" که هر دو بخش آن غلط است، اولاً فلسطین ملت داشت. بیش از شصت سال است که دارند فلسطینی‌ها را می‌کشند و تمام نشده. ثانیاً یهودیان نیز سرزمین داشتند. یک یهودی ایرانی سرزمینش کجاست؟ ایران است. پس سرزمین داشتند. منتهی یکپارچه نبود. حالا می‌خواهند یکپارچه کنند، چرا؟ چون می‌گویند هیتلر به یهودی‌ها ظلم کرد پس باید یک سرزمین داشته باشند؟ خیلی خب پس در آلمان به آن‌ها سرزمین بدهند، در آمریکا سرزمین بدهند یک قطعه‌ای از آمریکا را بدهند به این‌ها و بگویند در اینجا کشور درست کنید. به شرط اینکه مثل اینجا که گفتند از نیل تا قرات برای ماست در آنجا هم نگویند از قطب شمال تا جنوب برای ماست، از آبشار نیاگارا تا کانال پاناما برای ماست و شروع کنند به قتل و کشتار.

مجری: خب آقای دکتر بحث به جای خوبی رسید. خدمتتان عرض کنم، یک بحثی هست که یادم هست در دورهٔ اصلاًحات یک یادداشتی خواندم که اشاره به این موضوع داشت که این بحث، بحث یهودیت و اسلامیت نبوده از ابتدا این بحث بین یهودیت و مسیحیت بوده ولی با شیطنت دیگران این بحث را عوض کردند و الان کردند دعوای یهودیت و اسلامیت.

قدیری ابیانه: خب ببینید مسیح علیه‌السلام در فلسطین به دنیا آمده اصلاً اکثر پیامبران در این منطقه به دنیا آمده‌اند، ولی پیروان واقعی مسیح ما مسلمانان هستیم که هم او را قبول داریم و هم پیامبر بعدی را قبول داریم. همانطور که پیروان واقعی حضرت موسی کسانی هستند که هم موسی را قبول دارند و هم بعد از او حضرت عیسی را پذیرفتند نمی‌توانیم بگوییم که کسی که پیامبر بعدی را نفی کرد او پیرو موسی است. پیرو حضرت موسی و مسیح کسی است که پیامبران خداوند را بپذیرد و اطاعت کند، کمااینکه ما به عنوان مسلمان نمی‌توانیم مسیح را قبول نداشته باشیم، نمی‌توانیم حضرت موسی را قبول نداشته باشیم، چون قرآن گفته. حتی در قرآن معجزاتی که برای حضرت مریم و حضرت مسیح ذکر شده در انجیل هم ذکر نشده.

مجری: اصل این بحث از کجا شکل گرفت؟ خود شما اشاره کردید که آقا آلمان این کار را کرده خب یک زمینی به آن‌ها می‌دادند، حالا مطالبی که خواندیم قرار بوده آرژانتین، آلبانی با بولیوی جاهایی را برای این آوارگان درنظر بگیرند.

قدیری ابیانه: اصلاً این‌ها آواره نبودند، ببینید یک تنفری در اروپا نسبت به یهودیان بود از جمله در آلمان که این تنفر برمی گردد به رفتار یهودیان، خود یهودیان این تنفر را نسبت به خودشان ایجاد کردند. ۲۰۰ سال بعد از حضرت مسیح علیه‌السلام یک کتابی نوشته شده به نام تلمود، این برای یهودیان مقدس است. ۵۰۰ سال پیش هم وقتی چاپ اومد این را چاپ کردند، خیلی کتاب فجیعی هست.

مجری: از چه نظر؟

قدیری ابیانه: اگر اجازه بدهید من چند تا از عبارات این کتاب را بخونم. ببینید آن‌ها هم تورات دارند که می‌گویند کتابی است که خدا به حضرت موسی داده است و تلمود کتاب فقهی آن‌ها است که ۲۰۰ سال بعد از حضرت مسیح نوشته شده است. حالا من نمی‌دونم یهودیان چقدر به این کتاب معتقدند. اما کتاب مقدسی برایشان محسوب می‌شود. البته این را هم توضیح بدهم که فرق است از نظر ما بین یهودیت و صهیونیسم. ما می‌گوییم یهودیت دین الهی است هر چند که تورات و انجیل تحریف شده. ما احترام یهودیان را نگه می‌داریم. هر چند می‌گوییم تحریفاتی صورت گرفته ولی باز محترمند و در ایران هم زندگی می‌کنند و از حقوقی در ایران برخوردارند که هرگز مسلمانان در اروپا و آمریکا برخوردار نیستند. بین مسیحیت هم ما با فاشیسم و نازیسم فرق قائلیم. مثلاً فاشیست‌ها و نازیست‌‌ها که موسولینی و هیتلر در که در رأس بودند مورد حمایت کلیسا و حتی واتیکان بودند. اما ما نمی‌گوییم موسولینی یا فاشیسم، نازیسم یا هیتلر مصادف است با مسیحیت. جدا می‌کنیم. کمااینکه ما معتقدیم طالبان و داعش ربطی به اسلام ندارد، هرچند که ادعای اسلام دارند. لذا فرق قائلیم. اصلاً الان در دنیا یهودی‌های ضدصهیونیست داریم. حتی خاخام‌های ضدصهیونیست داریم. اتفاقاً این‌ها کسانی هستند که توسط صهیونیست‌ها که بر رسانه‌های غرب مسلط هستند شدیدا سانسور می‌شوند، نتانیاهو و صهیونیست‌ها در اسرائیل می‌خواهند بگویند ما مظهر یهودیت هستیم ولی یهودیانی هستند که این‌ها را قبول ندارند. این را اول من مشخص کرده باشم. مثلاً خود نوام چامسکی که هم ضدامپریالیست و هم ضدصهیونیست است او خودش ریشهٔ یهودی دارد، ادواردو آنیلی که پدرش مسیحی و مادرش یهودی بود آن ثروت و آن موقعیت را‌‌‌‌ رها کرد و به خاطر اسلام و تشیع‌‌‌‌ رها کرد و تا شهادت پیش رفت.

مجری: بینندگان ما هم خوب است بدانند که آقای دکتر قدیری ابیانه از دوستان صمیمی ادواردو آنیلی بودند که حتماً در این برنامه راجع بهش صحبت خواهیم کرد.

قدیری ابیانه: اولاً من این را بگویم که یهودیان بر اقتصاد و رسانه‌های غرب به کاملا مسلط‌اند و توانستند کاری بکنند که مسیحیان که اکثریت جمعیت غرب را تشکیل می‌دهند مسلمانان را دشمن خودشان بدانند و یهودیان را دوست خودشان. در حالی که ما مسلمانان به تقدس حضرت مریم و مسیح معتقدیم مثلاً یک سوره از قرآن سوره مریم است و این موضوعی است که غربی‌ها نمی‌دانند یعنی اصلاً سانسور عجیبی کردند که ندانند. اما چیز دیگری که نمی‌دانند موضع یهودیان نسبت به مسیحیان است. خب اگر یک یهودی مسیح را پیامبر خدا بداند یا به قول مسیحیان پسر خدا بداند باید مسیحی می‌شد. چرا مسیحی نمی‌شوند؟ چون هیچ معجزه‌ای برای حضرت مریم و مسیح علیه‌السلام قائل نیستند. پس این مسیح فرزند کیست؟ خب ما که می‌گوییم پدر نداشت و با معجزه خدا به دنیا آمد، مسیحیان هم می‌گویند که اصلاً پدرش خدا بود و خدا سه تا است. پدر، پسر، روح القدس و که مسیح هم یکی از اضلاع خدا است. حالا یهودیان چه می‌گویند؟ یهودیان می‌گویند معجزه‌ای در کار نبوده. پس این بچه از کجا آمده؟ می‌گویند حضرت مریم العیاذبالله خیانت کرده. یعنی حضرت مسیح را من عذر می‌خواهم زنازاده معرفی می‌کنند. این‌هایی که این نگاه را دارند به مسیحیان این نگاه را هم پنهان کردند. اگر ما بتوانیم این دو نگاه اسلام و مسیحیت را به مسیحیان و دنیای غرب معرفی کنیم کار بزرگی است. کار مشکلی هم نیست، یک همت می‌خواهد. به قول شما هر کسی می‌تواند خودش یک رسانه باشد و فعالیت بکند. حتی در خانه خودش اگر به اینترنت وصل باشد ما می‌توانیم صهیونیست‌ها را منزوی بکنیم. اما چه شد که یهودیان منفور واقع شدند در اروپا البته گفتم که منظور صهیونیست‌ها است، هرچند که این کتاب متعلق به تمام یهودیان است نه فقط صهیونیست‌ها.

ببینید در تلمود می‌گوید: "چون یهودی مساوی با عزت الهی هستند تمامی دنیا و مافی‌ها ملک آن‌ها بوده و حق تسلط کامل بر آن‌ها را دارند، همچنانکه زن در منزل به استراحت می‌پردازد و شوهر هزینهٔ وی را پرداخت می‌کند یهود هم حق دارد به استراحت پرداخته و دیگران باید آن‌ها را روزی دهند"، "تعدی کردن به ناموس غیریهودی بلامانع است زیرا کفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست"، در ادامه آمده "هر چه غیر یهودی دیدید به اندازه‌ای که در توان شما است به قتل برسانید اگر چنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است، به قتل رساندن مسیحی ثواب دارد حال اگر کسی نمی‌تواند او را بکشد مقدمات قتل او را فراهم کند."

مجری: آقای دکتر حضور هنرمندان به خصوص هنرمندان سینما و تلویزیون خیلی پررنگ شده حتی در راهپیمایی روز قدس حضور خیلی پررنگی داشتند.

قدیری ابیانه: بله هرکس انسان باشد و این فجایع را ببیند چه برسد به اینکه مسلمان باشد و ایرانی باشد و از احساسات پاک برخوردار باشد نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

من الان این یادگاری را که این خانوم هنرمند (خانوم بایگان به یاد قربانیان غزه) نوشتند بلاتشبیه من را یاد یادگاری که صهیونیست‌ها در مدارس جمع می‌کردند انداخت. بمب‌ها را می‌بردند به مدارس؛ دختر‌ها و پسر‌ها بیایند و روی آن بنویسند هدیه به فلسطینیان و این را پرت کنند به سمت آن‌ها. بعد همین ایامی که غزه بمباران می‌شود صهیونیست‌ها در بلندی‌های مشرف به سرزمین‌های اشغالی می‌ایستند و این بمب‌ها که در غزه منفجر می‌شود و دود و آتش بلند می‌شود و همه چیز ویران می‌شود، این‌ها جشن می‌گیرند و شادی می‌کنند و می‌رقصند. با توجه به این روحیه‌ای که عرض کردم در این‌ها است.

حالا اجازه بدهید دو سه بند دیگر از این کتاب را برای شما بخوانم. من خیلی دوست دارم که یهودیان بیایند و بگویند چقدر به این کتاب اعتقاد دارند. اصلاً جزو اعتقاداتشان هست یا نیست؟ دیدم که یهودیان ایران موضع ضدصهیونیست گرفتند و من در سایت شخصی خودم هم مصاحبه‌شان را منعکس کردم و در نیویورک هم خاخام‌ها تظاهرات کردند.

در اتلمود آمده است: "همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارند یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد"،  "نطفه‌ای که از غیریهودی منعقد می‌شود نطفهٔ اسب است"، "خانه‌های غیر یهودی به منزله طویله است"، "هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه برباطل باشد".

این الان کاری است که در شورای امنیت، در سازمان ملل، در مجامع بین المللی صورت می‌گیرد. یعنی حتی دبیرکل سازمان ملل از اسرائیل حمایت می‌کند، اخیراً اوباما، دبیرکل سازمان ملل، آقای اولاند و بقیه آمدند حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کردند. نه به خاطر اینکه مدرسه است به خاطر اینکه متعلق به سازمان ملل است. چرا حمله به مدارس و کودکستان‌های دیگر را محکوم نمی‌کنید؟ مثلاً عفو بین‌الملل بیانیه داده و گفته اسرائیل متهم است به ارتکاب جنایات. بعد از بیست و چند روز تازه متهم است یا مجرم؟! همین‌هایی که آمدند در ایران خانم اشتون و هیئت پارلمانی که گفتند ‌حصر سران فتنه باید رفع شود و این حصر ضد حقوق بشر است، این‌ها خواهان رفع حصر غزه نمی‌شوند بلکه حمایت هم می‌کنند. همین اخیراً آقای اوباما تصویب کرد حدود هفتصد میلیون دلار کمک بشود به اسرائیل تا این سلاح‌هایی که ضد غزه استفاده می‌شود جایگزین بشود. ببینید ما با آدم‌های وحشی و خونخوار و جانی مواجه هستیم. این‌هایی که خودشان را طرفدار قومیت‌ها نشان می‌دهند، مگر فلسطینی‌ها یک قومیت نیستند؟ چرا از آن‌ها حمایت نمی‌کنید؟ شما ادعای دفاع از حقوق حیوانات هم می‌کنید اما از این انسان‌ها دفاع نمی‌کنید. دفاع کردن بخورد بر سرتان چرا از جانیان حمایت می‌کنید؟ حتی دبیرکل سازمان ملل می‌رود و می‌گوید اسرائیل حق دفاع از خود را دارد.

مجری: نماینده سازمان ملل مقابل دوربین به خاطرمردم غزه گریه می‌کند اما این‌ها موضع‌گیری خیلی قاطع و شفافی گرفته نمی‌شود. خیلی عجیب است.

قدیری ابیانه: خیلی هم عجیب نیست. خب ببینید صهیونیست‌ها در اروپا دو قدرت را کسب کردند. از دیرباز نقشه کشیدند و الان هم در دستشان است ۱- قدرت مالی و اقتصادی ۲- قدرت رسانه‌ای

هیچکس نمی‌تواند در آمریکا وارد کاخ سفید و کنگره بشود و در اروپا در پارلمان به قدرت برسد بدون امکانات مالی و رسانه‌ای که هر دو آن‌ها در دست صهیونیست‌ها است.

حالا شما یک اشاره‌ای کردید که بعضی از کالاهای صهیونیستی در ایران است. این را بگویم که کالاهای اسرائیلی در ایران وجود ندارد. اما بسیاری از صنایع و محصولات در غرب مالکش این‌ها هستند. حالا یک موقع است ما کالاهای اسرائیلی را تحریم می‌کنیم که اصلاً در ایران وجود ندارد. اما ما باید آن کسانی که بودجه‌ی سلاح‌های اسرائیلی را تأمین می‌کنند، آن‌ها را هم تحریم بکنیم. البته حمایت از آن‌ها مختص آمریکایی‌ها نیست. الان امارات و عربستان هم از اسرائیل حمایت می‌کنند.

مجری: با سکوتشان؟

قدیری ابیانه: نخیر با پشتوانه مالی، امارات اولین کاری که کرد در حمایت از مردم غزه یک گروه پنجاه نفری از پزشکان را فرستاد آنجا در غزه مستقر شوند برای کمک به آن‌ها، بلافاصله از مصر هم اجازه گرفت و مستقر شدند. بعد معلوم شد این‌ها از طرف امارات مأمورند بروند و شناسایی کنند محل‌های موشکباران را و اطلاعات بدهند به اسرائیل تا آن‌ها بمباران کنند، تحت عنوان حمایت اینکار را کردند. عربستان بخشی از هزینه‌های کشتار غزه را تأمین می‌کند از اینطرف به فلسطینی‌ها چه کمکی کرده؟ برای آن‌ها کفن فرستاده. ببینید آخر، کفن برای فلسطینی‌ها، پول سلاح برای صهیونیست‌ها.

مجری: از آنطرف هم داعش را در لبنان کمک می‌کند تا توجهات را جلب کند.

قدیری ابیانه: داعش که تولید آمریکا، انگلیس و اسرائیل است. آقای اسنودن که افشاگر این مسائل است گفته طرحی بوده به نام "لانه زنبور" با مشارکت سازمان‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل و البغدادی هم که رهبر همین داعش است در اسرائیل حتی دورهٔ خطابه دیده که چطور خطبه بخواند و سخنرانی کند. می‌گوید که این را ایجاد کردند تا سلاح مسلمانان را برگرداند به سمت خودشان.

حالا این نکته جالب است که انگلستان وهابیت را ایجاد کرد برای اینکه آثار اسلامی را از بین ببرد، برای اینکه نمی‌خواست این کار به نام خودش به ثبت برسد وهابیت را ایجاد کرد و تحت این عنوان که همه باید خدا را بپرستند و لاغیر و همه جا باید غیر از خانه خدا تخریب بشود. از وهابیون پرسیدند پس  چرا مدینه را تخریب نکردید؟ گفتند از عکس العمل مسلمانان ترسیدیم وگرنه آنهم باید تخریب می‌کردند و خیلی از آثار اسلامی را در همین عربستان و جاهای دیگر از بین بردند.

 حالا نسخهٔ داعش نسخهٔ پیشرفته‌تر وهابیت است. داعشی‌ها می‌گویند که این‌هایی که می‌روند حج به جای خدا، سنگ را می‌پرستند، ساختمان خانه خدا را می‌پرستند. برای اینکه خود خدا را بپرستند اگر مسلط بشویم ما خانهٔ خدا را از بین خواهیم برد و زائران را هم خواهیم کشت. فرق نمی‌کند شیعه و سنی. یعنی می‌بینید تحت عنوان اینکه باید خود خدا را پرستید نه سنگ را انگار اینهایی که می‌روند آنجا سنگ می‌پرستند. این به خاطر این است که اسلام را از بین ببرند. اخیراً هم گفتند که تحریفاتی در قرآن شده ما این تحریفات را برمیداریم و قرآن اصل را منتشر می‌کنیم.

خانوم کلینتون هم حرف‌های جالبی زده و گفته که اصلاً این داعش قرار بوده یک حکومت اسلامی در مصر ایجاد بکند که یکدفعه اوضاع بهم ریخت. گفته قرار بود ما یک بخش‌هایی از صحرای سینا را ببخشیم به اسرائیل و بعد بیایم سراغ کویت و امارات و جاهای دیگر! یعنی اینطور نیست که اگر کشوری با این‌ها رابطه داشت و حتی حمایت کرد در امان خواهد بود. خانوم کلینتون می‌گوید من به ۱۱۲ کشور سفر کردم ما از طریق اخوان‌المسلمین در مصر و دولت اسلامی که قرار است تشکیل شود منطقه را تقسیم می‌کردیم و پس از آن از طریق عوامل خود در اخوان المسلمین (پس آنجا هم عوامل داشته) به سراغ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می‌رفتیم. ابتدا کار از کویت آغاز می‌شد و سپس به سراغ امارات و بحرین می‌رفتیم و در پی آن تقسیمات منطقه عربی و مغرب عربی به طور کامل تغییر می‌کرد و ما تسلط کامل بر منابع نفتی و گذرگاه‌های نفتی پیدا می‌کردیم. نقشه‌شان این است که شامل حتی عربستان می‌شود.

دو سال پیش آقای کسینجر یک مصاحبه‌ای داشت با پایگاه تحلیلی "گلوبال ریسرچ" که آن موقع منعکس شد. من البته فکر می‌کنم مست بوده که این مصاحبه را کرده، چون نباید این حرف‌ها را لو میداد. گفته ما باید هفت تا کشور را به خاطر منابعشان اشغال کنیم که ایران هم جزوشان است. من متن این مصاحبه ‌را به طور کامل در سایت شخصیم گذاشتم مثلاً می‌گوید ما همه چیز را آماده کردیم برای اینکار، این کشور‌ها شامل عراق، سوریه و دیگر کشورهای منطقه است که البته در اینجا اسم عربستان را نیاورده اما عربستان هم هست. یعنی اینطوری نیست که عربستان در خدمت آن‌ها باشد و ثروتش هم به‌ پای آن‌ها بریزد، آن‌ها دست از سرش می‌کشند. آن‌ها کاری به این رژیم‌ها ندارند. نفت را می‌خواهند و این‌ها را هم می‌گذارند کنار، الان مهم‌ترین مانعشان ایران است. اگر این‌ها موفق بشوند بر ایران مسلط بشوند که هرگز هم نخواهند شد، آنوقت سلطه بر عربستان و قطر و... که دیگر کاری ندارد. با یک اشاره کارشان تمام است. اصلاً آن‌ها به خاطر ما با قی هستند وگرنه تا الان رفته بودند. کیسینجر می‌گوید ما حتی در بازی‌های کامپیوتری بچه‌هایمان را آماده کرده‌ایم. الان بازی‌هایی است که طرف، هرچه ایرانی، عرب یا مسلمان بکشد کلی امتیاز می‌گیرد، الان بازی می‌کند، فردا اگر جنگ شد این به کشتن ایرانی‌ها عادت کرده. کیسینجر می‌گوید زمانی خواهد رسید که اسرائیل کشتار وسیعی از اعراب ومسلمانان انجام دهد و بر منطقه مسلط می‌شود. این‌ها یک همچین خواب‌هایی را برای منطقه دیده‌اند. البته خود کیسینجر اخیراً گفته اسرائیل تا ده سال بعد دوام نخواهد آورد.

مجری: آقای دکتر من سؤالم این است اگر یک ارتشی بیاید و کودک کشی کند و نسل‌کشی کند این چه ویژگی برای آن ارتش در واقع به بار خواهد آورد؟ درواقع آن‌ها نمی‌دانند این کارغلط است که دارند انجام می‌دهند؟

قدیری ابیانه: این‌هایی که مثلاً می‌روند در یک خانه پیرمرد و پیرزن را سر می‌برند، آیاً نمی‌دانند این کار غلط است؟ می‌دانند این کار غلط است و انجام می‌دهند. آمریکا که کشور‌ها را تحریم می‌کند و جنایت می‌کند زن و بچهٔ مردم را می‌کشد نمی‌داند این کار غلط است؟ این‌هایی که می‌روند در بلندی‌ها و پشت بام‌ها وقتی غزه بمباران می‌شود تماشا می‌کنند که خانه‌ها منفجر می‌شود و بعد این‌ها به رقص و شادی می‌پردازند، این‌ها نمی‌دانند که چه کارهایی دارند انجام می‌دهند؟ می‌دانند و شادی می‌کنند برای همین است که واقعاً حیوان هستند.

مجری: آقای دکتر خود سازمان ملل اعلام می‌کند که هشتادوچهار درصد از مردمانی که در غزه کشته می‌شوند غیرنظامیان هستند. خود سازمان ملل اعلام می‌کند. بعد آقای‌ بانکی‌مون اینطور موضع‌گیری می‌کند.

قدیری ابیانه: خب او اگر قول نداده بود مطابق میل آمریکا عمل کند که دبیرکل نمی‌شد. از سایت ویکی لیکس که اسناد آمریکا را منتشر می‌کرد مثلاً در مورد همین رئیس آژانس انرژی اتمی اسنادی را منتشر کرده. او قول داده بود و متعهد شده بود که در آژانس منافع و دیدگاه‌های آمریکا به ویژه در مورد ایران را دنبال کند. اگر این قول را نمی‌داد که اصلاً دبیرکل نمی‌شد. او برای اینکه دبیر کل بشود باید این قول را بدهد. الان این ایرانی موتورسوار که می‌آید و دانشمند هسته‌ای ایرانی را می‌کشد نمی‌داند این کار بد است؟

مجری: آخر بازتاب جهانی این‌دفعه بسیار وسیع بود.

قدیری ابیانه: هنوزهم که هنوزه رسانه‌های صهیونیستی حاکمند، آن‌ها وقایع را یک‌جور دیگر جلوه می‌دهند. اما خوشبختانه توسعه ارتباطات و اینترنت طوری شده است که سانسور مطلق نمی‌توانند بکنند. همین مقدار که منعکس می‌شود احساسات افکار صادق را بر می‌انگیزد. وگرنه اخیراً بازهم در آمریکا نظرسنجی کردند و اکثریت گفتند حق با اسرائیل است. چرا؟ آمریکایی‌ها رسانه‌ها را کنترل می‌کنند.

مجری: به خاطر همین است که ما در برنامه‌مان مطرح کردیم و گفتیم هر ایرانی یک رسانه می‌تواند باشد.

قدیری ابیانه: ببینید الان اینترنت به ما اجازه می‌دهد، برنامه‌هایی است که شما می‌توانید صد‌ها، هزاران پیام در دقیقه به خارج بفرستید یعنی من به شما بگویم یک زنی که حامله است و دو بچه شیرخوارهم در خانه دارد اگر اینترنت داشته باشد و کامپیو‌تر داشته باشد، آن شخص می‌تواند خودش در خانه اصلاً یک پایگاه تبلیغی جهانی داشته باشد. باید وارد این عرصه‌ها هم بشوند. مثلاً اوباما گفته بود ما باید کاری کنیم که خانواده سربازان آمریکایی احساس غرور کنند که فرزندان‌شان در خارج از کشور برای آمریکا می‌جنگند. خب پشتوانهٔ این حرف ساخت فیلم‌های سینمایی و این چیزهاست. حالا ما باید کاری بکنیم که خانواده سربازان آمریکایی خجالت بکشند از اینکه بچه‌اش سرباز است.

مجری: آقای دکتر با توجه به اینکه سیطرهٔ رسانه‌ای غرب بسیار قوی است و اخبار را به گونه‌ای دیگر گزارش می‌کنند ولی باز هم یک موج تنفری در دنیا ایجاد شده که ما می‌بینیم جلوی کاخ سفید پرچم اسرائیل را آتش می‌زنند و یا ملت‌های اروپایی تظاهرات می‌کنند، ما سابقه نداشت همچین چیزهایی را ببینیم شما چگونه تحلیل می‌کنید؟

قدیری ابیانه: این به دلیل توسعه ارتباطات است، وسایلی مانند اینترنت، ماهواره و غیره می‌توانند برخی از این دیوارهای سانسور را پشت سر بگذارند. به همین میزان که این واقعیات منتشر می‌شود احساسات هر انسان صادقی را، هر مادری را، هر پدری را جریحه‌دار می‌کند و به خاطر همین است که غربی‌ها شدیداً سانسور می‌کنند. اما یک نکته‌ای را دوستان گفتند که تعجب می‌کنند از اینکه دنیا و بخصوص غربی‌ها نظاره‌گرند. نظاره‌گر نیستند، سکوت هم نکردند. بلکه مشارکت می‌کنند. اصلاً خودشان در ایجاد این فاجعه شریک هستند. اصلاً اطلاعات می‌دهند، امکانات فراهم می‌کنند، بعد هم که سکوت نکردند، دارند حمایت می‌کنند. رسانه‌هاشان حمایت می‌کنند، از نظر مالی حمایت می‌کنند، از همه نظر حمایت می‌کنند.

در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل آمدند یک چیزی تصویب کنند راجع به آن چیزی که در اسرائیل اتفاق افتاده تحقیق کنند، آمریکا رأی مخالف داد، اروپا هم رأی ممتنع داد. با تحقیق هم مخالفت می‌کنند چون می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده. خب منتهی خون شهدا هدر نخواهد رفت این مقاوتی که من در مردم مشاهده می‌کنم موجب می‌شود که خدا آن وعده‌اش را عملی کند.

مجری: آقای دکتر من حیفم میآید در مورد شهید ادواردوآنیلی اشاره‌ای نکنیم. به عنوان کسی که داستانش یکی از جنایت‌های صهیونیست‌ها بوده است.

قدیری ابیانه: بله خب ایشان مادرشان از صهیونیست‌ها بود و آن‌ها به خاطر اینکه او مسلمان و شیعه شده بود او را به شهادت رساندند و نسبت خودکشی دادند. هفت، هشت سال پیش دوست او را هم که پسر سلطان شراب ایتالیا بود که او هم مسلمان شده بود به‌‌‌‌ همان شکل او را هم کشتند و گفتند خودکشی کرده و خود را از پل پایین انداخته.

اخیراً یک رسانه خارجی مطلبی نوشته بود که مقامات ایتالیا آگاهی داشتند از شهادت او و همکاری کردند با مقامات صهیونیست.

برنامه "امروز هنوز تموم نشده" با حضور دکتر قدیری ابیانه


این برنامه در تاریخ 14 مرداد 1393 در شبکه یک سیما برنامه امروز هنوز تمام نشده ساعت 17 الی 18:30 پخش زنده شد.

ملاحظات: در مصاحبه با اشتباه به اصطلاح لپی به جای نام چامسکی به عنوان شخصیت یهودی ضد صهیونیست از از برژینسکی نام بردم که به این وسیله آن را تصحیح می کنم.

۹۳/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">