پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ

۰

حضور آمریکا در عراق برای تجهیز تجزیه‌طلبان است

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ

%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b9%d8%b1%d8%a7%d9%82-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d8%b2%db%8c%d9%87%e2%80%8c%d8%b7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

گروه سیاسی: یک کارشناس عالی مدیریت استراتژیک با بیان اینکه دخالت آمریکا در امور عراق به بهانه مقابله با داعش راهکار غرب برای تجهیز تجزیه‌طلبان است، گفت: نقشه اولیه آمریکا برای سقوط بغداد به دست داعش با فتوای مرجعیت شیعه و بسیج عمومی به هم خورد.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی مدیریت استراتژیک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به افشاگری‌های اسنودن که اخیرا اعلام کرده داعش را آمریکا، انگلیس و موساد ایجاد کرده‌اند و البغدادی، سرکرده داعش در اسرائیل دوره دیده است، گفت: خانم کلینتون هم در کتاب «انتخاب‌های سخت» (Hard choices) تأکید کرده که است که قرار بوده آمریکا با همکاری داعش و اخوان‌المسلمین و عوامل آمریکا در اخوان در مصر حکومت اسلامی اعلام کنند و سپس به سوی کویت، قطر، عربستان و یمن راهی شوند تا منابع نفتی و بنادر استراتژیک این مناطق در مالکیت و تصاحب آمریکا قرار گیرد.
وی افزود: برخی رسانه‌ها نام اصلی البغدادی را «الیوت شیمون» و یهودی معرفی کرده‌اند.
قدیری ابیانه اظهار کرد: تحلیل اوضاع نشان می‌دهد که با پول کشورهایی مثل عربستان و قطر و با هدایت سازمان‌های غربی و اسرائیلی، مسئولان دولتی در استان‌های مختلف عراق خریداری شدند تا راه برای فتح بغداد برای داعش فراهم شود؛ علت اشغال سریع این مناطق در عراق در رابطه با داعش نیز همین هماهنگی‌ها و خیانت‌هایی است وجود داشت.
وی ادامه داد: در همین ایام بارزانی بر طبل تجزیه کردستان عراق کوبید و جان کری در ملاقاتی که با وی داشت، تجزیه عراق را زودهنگام عنوان کرد، نه اینکه آن را نفی کند؛ اینک به نظر می‌رسد  که جنایات داعش علیه ایزدی‌ها، با هماهنگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس صورت گرفته تا به بهانه آن آمریکا و انگلیس وارد کردستان عراق شده و تحت عنوان مقابله با داعش، تجزیه‌طلبان را مسلح کنند؛ کما اینکه اخباری مبنی بر ورود نیروهای انگلیسی و دخالت‌های نظامی آمریکا و همچنین اخباری در رابطه با دخالت ترکیه در رسانه‌ها در کردستان عراق منتشر شده است.
این کارشناس عالی مدیریت استراتژیک خاطرنشان کرد: اسرائیل نیز در یک موضع‌گیری از تجزیه کردستان دفاع کرده و آن را امری قطعی و غیر قابل توقف نامیده بود که نشان از توطئه شومی دارد که از سوی آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.
وی با بیان اینکه دخالت آمریکا در امور عراق به بهانه مقابله با داعش راهکار غرب برای تجهیز تجزیه‌طلبان است، اظهار کرد: نقشه اولیه آمریکا برای سقوط بغداد به دست داعش با فتوای مرجعیت شیعه و بسیج عمومی به هم خورد اما تداوم این دخالت‌ها و حمایت‌ها در آینده به دردسری برای ملت عراق تبدیل خواهد شد.
قدیری ابیانه گقت: اعلام موضع آمریکا در حمایت از اقدامات خلاف قانون اساسی رئیس‌جمهور جدید عراق را در عدم معرفی نوری مالکی در همین راستا می‌توان تعریف کرد.
وی برهه کنونی را مرحله بسیار خطرناکی از گذرگاه تاریخی عنوان کرد و گفت: جهان به ویژه آسیای غربی در این مرحله قرار دارند و باید با خنثی کردن ترفندها و توطئه‌ها از آن عبور کنند؛ توطئه‌هایی که می‌توان آنها را خنثی کرد.
این کارشناس عالی مدیریت استراتژیک تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید برای عبور مطمئن از این گذرگاه خطرناک تاریخی خود را بیش از پیش تقویت کند و آمادگی همه‌جانبه برای مواجهه با خطرات داشته باشد؛ آمادگی‌های نظامی از یک سو و تقویت بنیه اقتنصادی از سوی دیگر و انسجام ملی حول محور ولایت از ضرورت‌های عبور موفق از این گذرگاه است؛ در این صورت است که پیش‌بینی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه این قرن، قرن اسلام است، محقق خواهد شد.
به اعتقاد قدیری ابیانه، این گذرگاه تاریخی دورانی 10 ساله خواهد بود؛ 10 سالی که مطابق با پیش‌بینی‌های سیا، پنتاگون و شخصیت‌های همچون کسینجر، در آن اضمحلال رژیم صهیونیستی پیش‌بینی شده است.
این کارشناس عالی مدیریت استراتژیک ادامه داد: در حقیقت می‌توان گفت دوران گذر تاریخی همچون عصر یخبندان است که در آن دایناسورها با جثه‌ای بزرگ اما مغزی کوچک زمینه‌های اضمحلال و انقراض خود را فراهم می‌کنند.
قدیری ابیانه تصریح کرد: در چنین شرایطی است که از گرد و غبار و ویرانه‌های به وجود آمده در منطقه، بیداری اسلامی رشد و گسترش پیدا خواهد کرد و علاوه بر رژیم صهیونیستی، رژیم‌های مرتجع و دست‌نشانده غرب نیز زیر و رو خواهند شد و در نهایت تمدن بزرگ اسلامی به رهبریت ایران به سمت نهایی شدن پیش خواهد رفت؛ در این صوت قطب بزرگ اسلامی به ابرقدرتی تبدیل خواهد شد که قدرت‌های دیگر در مقابل آن رنگی نخواهند داشت.

۹۳/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">