پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۳۵ ب.ظ

۰

جزایر سه گانه هرگز جدای از ایران نبوده است

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۳۵ ب.ظ

کارشناس مسایل بین الملل کاشان- یک کارشناس مسایل بین الملل جزایر سه گانه خلیج فارس را جزء لاینفک سرزمین ایران دانست که هرگز جدای از آن نبوده است.

    ' محمد حسن قدیری ابیانه ' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام خلیج فارس همراه با تاریخ ایران زمین بر تارک این سرزمین می درخشد و فرزندان آن هیچ گاه حتی از ذره ای از خاک آن گذشت نمی کنند.

 

وی افزود: اگر امروز افرادی با تحریکات رژیم جعلی صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا و از ترس ورود موج بیداری و عدالت خواهی به سرزمین خود، علیه ایران ادعاهای پوچ و واهی مطرح می کنند، بدانند که این ادعاها فراتر از حدود و داشته های آنهاست.

 

این کارشناس مدیریت استراتژیک، با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، درباره حاکمیت بر جزیره ابوموسی، تاکید کرد: جزایر سه گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ، همیشه جزیی از سرزمین ایران بوده و خواهد بود و لازم است مقامات سایر کشورها پیش از هر اظهار نظری، بیندیشند.

 

وی تصریح کرد: مقامات کشور امارت نبایستی خود را بازیچه دست برخی قدرت های استکباری کرده و با اظهارات بی اساس و تنها برای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی و آمریکا خود را مضحکه دیگران کنند.

 

قدیری ابیانه هدف از طرح چنین ادعاهایی را ایجاد هیجانات کاذب دانست و افزود: آنها قصد دارند افکار عمومی مردم منطقه را از مسایل مهمی همچون جنبش عدالت خواهی اسلامی و مبارزه با صهیونیسم دور کنند.

 

وی اقتدار و هوشیاری ملت ایران را در مقایسه با دوره حکومت های گذشته غیر قابل مقایسه دانست و بیان کرد: دوران استفاده از چنین ادبیات کودکانه ای سپری شده و ملت سربلند و ایران اسلامی به هیچ کس اجازه یاوه گویی نداده و از حقوق و ثروت بی نظیر خود نمی گذرد.

 


۹۱/۰۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">