پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ق.ظ

۰

محمد حسن قدیری گفت:شورای شهر در زمان مدیریت چمران خدمات بهتری به مردم ارائه داده شد و براین واقعیت، مدیریت یک ساله اصلاح طلبان مهر تائیدی بود.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس امور استراتژیک در گفتگو با خبرنگار شهریران در خصوص انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: شورای شهر در زمان مدیریت چمران خدمات بهتری به مردم ارائه داد، و براین واقعیت، مدیریت یک ساله اصلاح طلبان مهر تائیدی بود؛که این مساله را هم شهرواندان و هم شورای شهر به خوبی احساس کردند.

وی در مورد علت بعدی پیروزی اصول گرایان بر اصلاح طلبان گفت: حمله اصلاح طلبان به عضو شورای شهر به نام خانم راستگو و هجوه و بی احترامی که به وی شد به علت رایی که به قالیباف داده بود، باعث شد سایر اعضای شورای شهر هم این اقدام اصلاح طلبان را به نوعی بی احترامی به خودشان تلقی کنند، یعنی در واقع این امر نشان دهنده این بود که اعضای شورای شهر حق ندارند رای مستقلی از خود شان ارائه بدهند.

قدیری افزود: متاسفانه شیوه اصلاح طلبان تحمیل نظرات خود به دیگران است و این عکس العمل ایجاد می کند. در حقیقت این امر نگاه برخی از اعضای شورای شهر را که قبلا به اصلاح طلبان رای میدادند را عوض کرد. خوشبختانه این بارهم رئیس شورای شهر هم از اصولگرایان انتخاب شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: عملکرد اصلاح طلبان در این ایام نارضایتی هایی را در سطح کشور ایجاد کرده که میتوانیم بگوئیم که این امر هم در انتخابات شورای شهر بی تاثیر نبود.و همچنین قطعا انتخابات آتی شورای شهر؛ اصول گرایان رای بیشتری خواهند داشت.

۹۳/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">